Zomergoud?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:09 schreef Klipnap het volgende:
Wie stuurt er een asperge op?
verkapte TVP
Nee, maar dit is natuurlijk gewoon een georganiseerde manier van een bedrijf lastig vallen. Heel grappig voor ons en met zo'n irritant kutbedrijf kan ik ook geen medelijden hebben maar de wetgever kan daar wel eens anders over denken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:46 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Absoluut. Er staat in de wet: "U mag alleen goud opsturen naar postalgold".
Waarschijnlijk kunnen die gasten er daar ook wel om lachen hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar dit is natuurlijk gewoon een georganiseerde manier van een bedrijf lastig vallen. Heel grappig voor ons en met zo'n irritant kutbedrijf kan ik ook geen medelijden hebben maar de wetgever kan daar wel eens anders over denken.
Mss als ze er 2 of 3 van die pakketjes ontvangen. Maar als het er meer worden zijn ze denk toch niet zo blij xD. Tenzij ze fok lezen en het al zien aankomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen die gasten er daar ook wel om lachen hoor
Zijn gewoon studentjes.
Faalquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:55 schreef Majkool het volgende:
hallon
wij van postalgold keuren dit gedrag absolut niet goed, wanneer er meer onzin verzonden word je aangeklaagt en dat is niet fantasties
nou groetjens postalgold
Ik kreeg 450 proces verbalen van Postal Gold, dan was echt niet fantasties.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:55 schreef Majkool het volgende:
hallon
wij van postalgold keuren dit gedrag absolut niet goed, wanneer er meer onzin verzonden word je aangeklaagt en dat is niet fantasties
nou groetjens postalgold
Dat is wel fantastisch!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:01 schreef Majkool het volgende:
kunnen jullie wel grappig doen, maar als je niet oppast laggen wij als laatste. dit is de laatste waarsguwing
nou groetjes henk de vries
ceo postalgold
verander uw goud in geld
postalgold.nl
Ik krijg nog 450¤ van julliequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:01 schreef Majkool het volgende:
kunnen jullie wel grappig doen, maar als je niet oppast laggen wij als laatste. dit is de laatste waarsguwing
nou groetjes henk de vries
ceo postalgold
verander uw goud in geld
postalgold.nl
Wacht ef, dan heeft die mevrouw uit de reclame bijna 300 gram goud opgestuurdquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Postalgold betaalt trouwens maar 1,60 per gram goud_ En het is 31 euro waard.
Waar ze dus bijna 9000 euro voor had kunnen krijgen. Postalgold vond het echt fantastischquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:08 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
Wacht ef, dan heeft die mevrouw uit de reclame bijna 300 gram goud opgestuurd
Is Majkool niet echt van PostalGold dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:28 schreef kanslooz het volgende:
Is het een idee dat iemand een briefje toevoegt met een linkje naar dit topique???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |