Das waar, ik doe deze wel:quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Alle 2 is niet leuk. Ze moeten zoveel mogelijk pakjes binnekrijgen met kankerzooi erin
Oh, IKKE!!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:00 schreef RacerDKB het volgende:
Wie stuurt er olijfolie?
''Het vloeibare goud''
Oke, die kan er ook wel bijquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:10 schreef trolololo het volgende:
Eeuwige roem voor de eerste die een verse bolus draait in het zakje en dan opstuurt
Golden Showerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Ploertendoder het volgende:
ik stuur zeik op in een potje
Het is Gesneden, Gefrituurde en gezoute aardappel.quote:
Ik las geilequote:
Ik ga drollen opsturen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef BlazingV2 het volgende:
Wat onze BV2 gaat opsturen:
Schaamhaar
Volgezeken Blikje Golden Power (war kan ik goedkoop condooms scoren?)
Gouden Dubbelfris Ketting
Nog wat?
Mag ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Gaat ook zo makkelijk als iedereen zijn eigen adres van de verzending afhaalt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef Crimyclown het volgende:
ZIjn er al reacties terug geweest van verzendingen?
Absoluut. Er staat in de wet: "U mag alleen goud opsturen naar postalgold".quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lol!![]()
Is dat niet strafbaar trouwens?
Postalgold zal wel een KLB-topic openen tztquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef Crimyclown het volgende:
ZIjn er al reacties terug geweest van verzendingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |