08gnoT.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef Wootism het volgende:
UPDATE
Ook de heer Wootism raakt geïrriteerd door die gekke meneer en zijn accent. Het is daarom tijd om deze meneer eens goed te plagen. Dat zal hem leren!
Kreeg net mijn pakketje binnen!
[ afbeelding ]
Met nog een hoop andere rotzooi...
[ afbeelding ]Zijn hoofd is zeg maar een screenshot uit de commercial waar ze een bloesje en hoedje omheen geshopt hebben. (wat een triestheid...)
[ afbeelding ]
ANYWAY
Nu is mijn vraag aan jullie: Wat krijgt Meneer spraakgebrek straks op de deurmat?
De keuze is beperkt tot de volgende goudkleurige producten:
Extra scherpe Dijon Mosterd
[ afbeelding ]
Banaantjes
[ afbeelding ]
Een carnavals ketting...
[ afbeelding ]
Een DVD met een film: Dicke Titten 2 & Ziege und Mensch.
[ afbeelding ]
Monopolyquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PostalGold ontvangt 4 gouden stenen van mij, dat was echt fantastischIk heb m'n adres gewoon eraf gewreven, dus tenzij ze m'n naam traceren..
![]()
Vraagje, het postkantoor is gesloten, kan ik een aangetekend pakket gewoon in de brievenbus gooien?
Heb jij ook al iets opgestuurd? Laat het weten en je komt in de OPquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Goed, mijn goudverzendpakket is gevuld![]()
[ afbeelding ]
JA, ik Rickroll die gasten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet natuurlijk nog wel goud bij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rickroll + goud , klaar om te verzenden![]()
[ afbeelding ]
De verzender informatie klopt![]()
Morgen naar de TNT![]()
Ben ik mee bezigquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
misschien handig om de andere verstuurde pakketjes ook in de OP te zetten?
en dan ipv de poll waarvan de ketting al verzonden is
OH FUCK! Deze ga ik doen!quote:
Geen idee, gewoon proberen. Desnoods geef je een a of b achter je huisnummer (als daar niemand woont natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef Fluweel het volgende:
Even mijn vraag uit het vorige topic:
Hoeveel pakketjes kun je gratis aanvragen?
Ik niks want m'n adres heb ik eraf gehaaldquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Hahaha nice! Ben benieuwd wat je terug krijgt xD
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mijn verzendpakket ook al binnen
[ afbeelding ]
Exact ditquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Boca_Raton het volgende:
![]()
Héérlijk dit.
Die handtekening van 08gnoT.
Er zullen vast wel meer mensen A. Nushaar heten in Nederland, dus dan weten ze nog niksquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:29 schreef Zith het volgende:
Ze weten je adres toch van de data die je opgeeft als je het pakket aanvraagt?
ja hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
Heb even een bannertje gemaakt. Kan 'ie ermee door?
[ afbeelding ]
Klassequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nu in de OPquote:
Zeker netjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastischquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Past niet in dat envelopje. Ik had een doos stoeptegels willen sturen, maar het is maar een klein ding.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:49 schreef opastokvis het volgende:
heeft er al iemand een gouden gids opgestuurd?
Als je de quotetags eruit haalt, staan de plaatjes er ook gelijk in zonder dat iedereen op de linkjes moet klikkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb de OP weer even wat aangepast, met de credits voor WootismIk hoop dat het goed is
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Past niet in dat envelopje. Ik had een doos stoeptegels willen sturen, maar het is maar een klein ding.
Zo klein dat die van mij nu vast zit. Ik wilde hem net gaan posten, pikte zo'n steen achter de rand van de brievenbus en ik kreeg hem niet meer verder of terugNu steekt hij dus, muurvast, voor de helft uit de brievenbus
Hopelijk hoeft er niemand meer te zijn voor ze hem komen legen.
geniaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Past niet in dat envelopje. Ik had een doos stoeptegels willen sturen, maar het is maar een klein ding.
Zo klein dat die van mij nu vast zit. Ik wilde hem net gaan posten, pikte zo'n steen achter de rand van de brievenbus en ik kreeg hem niet meer verder of terugNu steekt hij dus, muurvast, voor de helft uit de brievenbus
Hahaha! Je kan ook die envelop op een doos plakken en dan die doos vullen met shizzle (tot 5 kg denk ik). Dan afleveren bij het postkantoor, dat kan volgens mij ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook de credits aan jou gegeven voor deze geniale reeksquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:00 schreef Wootism het volgende:
Haha helden! Ik heb gewoon een 2de deeltje!![]()
Das wel grappig je dooie goudvis terugvragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:34 schreef gers het volgende:
je kan ook nog je spullen terugvragen mocht het geen goud zijn
trendzetterquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:00 schreef Wootism het volgende:
(Danku ploertendoder!!!)
Fantastisch!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:00 schreef Wootism het volgende:
(Danku ploertendoder!!!)
denk het ook ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:58 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hahaha! Je kan ook die envelop op een doos plakken en dan die doos vullen met shizzle (tot 5 kg denk ik). Dan afleveren bij het postkantoor, dat kan volgens mij ook.
Als je het heb en je heb iets van goud dat je kan versturen, maak een foto en je komt in de OPquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:13 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb nog niets binnen, zal morgen komen denk ik
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Er zullen vast wel meer mensen A. Nushaar heten in Nederland, dus dan weten ze nog niks![]()
quote:Geen resultaten voor nushaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |