Foto'squote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 06:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
450e post van de 2 topics in totaalEcht fantastisch!
Een overdosis vitamine C doet wonderen overigensquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:22 schreef Buitendam het volgende:
Oké, welke Fok!er met gekrenkt brein heeft zin om een blikje Golden Power vol te zeiken en op te sturen?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:34 schreef Fox. het volgende:
[ afbeelding ]
Postkantoor wilde hem niet aannemen.
En dat is niet fantastisch.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel zou je hier voor krijgen? 450 euro?Dat zou fantastisch zijn! Dan gaat iedereen meteen naar de Aldi!
ik kreeg 450 euro voor mijn Volgezeken Golden Power Blikje, DAT Was echt fantastisch!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel zou je hier voor krijgen? 450 euro?Dat zou fantastisch zijn! Dan gaat iedereen meteen naar de Aldi!
Wat heeft die met goud te maken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef TheFamousMan het volgende:
stuur deze gangster op [ afbeelding ]
gouden tanden in z'n bek, als een echte Gquote:
dit is wel koning, stuur een zak op van een kilo hahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:
Liggen de chocolademunten niet alweer in de schappen?
[ afbeelding ]
Voor dat hele hotel geef ik je zelf 450 euro. Ook wel 4500 als het moetquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, past niet in de enveloppe!
Zouden ze hier ook 450 euro voor over hebben, denk je?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:
Liggen de chocolademunten niet alweer in de schappen?
[ afbeelding ]
Doe het lekker zelf!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:22 schreef Buitendam het volgende:
Oké, welke Fok!er met gekrenkt brein heeft zin om een blikje Golden Power vol te zeiken en op te sturen?
claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasicquote:
Oplichters? Mwah, kweenie...volgens de onderstaande quote betalen ze anders toch wel schappelijke prijzen voor goud:quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:30 schreef Chandler het volgende:
Prachtig!
Het zijn toch een stelletje oplichters!!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Postalgold betaalt trouwens maar 1,60 per gram goud_ En het is 31 euro waard.
Ik durf dat wel xDquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:22 schreef Buitendam het volgende:
Doen! Condoom erom zodat het een beetje in de buurt van het blikje blijftquote:
En dan een foto van die vent uit de reclame ermee beplakken, snor en baardquote:
Bedankt voor het idee, moest toch ooi gebeuren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht op de baas die z'n schaamhaar knipt en opstuurt
.
Dan moetk eerst zown blikje zien tescoren. Waar koop je gp eigenlijk? Condooms hebk nog wel leggen. Opt randje een laagje ductape doen en verzenden maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Doen! Condoom erom zodat het een beetje in de buurt van het blikje blijft![]()
[..]
En dan een foto van die vent uit de reclame ermee beplakken, snor en baard
Jonguh dat blikje GP ging ik al doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef BlazingV2 het volgende:
Wat onze BV2 gaat opsturen:
Schaamhaar
Volgezeken Blikje Golden Power (war kan ik goedkoop condooms scoren?)
Gouden Dubbelfris Ketting
Nog wat?
Oke, sorryquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jonguh dat blikje GP ging ik al doen![]()
![]()
Alle 2 is niet leuk. Ze moeten zoveel mogelijk pakjes binnekrijgen met kankerzooi erinquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:59 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Oke, sorry.
Waarom niet allebij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |