Best. Rickroll. Ever.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Goed, mijn goudverzendpakket is gevuld![]()
[ afbeelding ]
JA, ik Rickroll die gasten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet natuurlijk nog wel goud bij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rickroll + goud , klaar om te verzenden![]()
[ afbeelding ]
De verzender informatie klopt![]()
Morgen naar de TNT![]()
Haha, vooral die bierdopjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Goed, mijn goudverzendpakket is gevuld![]()
[ afbeelding ]
JA, ik Rickroll die gasten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet natuurlijk nog wel goud bij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rickroll + goud , klaar om te verzenden![]()
[ afbeelding ]
De verzender informatie klopt![]()
Morgen naar de TNT![]()
awesomequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:11 schreef fespo het volgende:
is het een antwoordnummer? dan onbeperkt.
mooi kunnen ze mooi 2 keer dokken voor een pakket van 10 kgquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Er staat tot 5kg op, maar niemand die het weegt. Ik heb eens een enorme doos oud papier verstuurd naar een antwoordnummer, geen probleem/
Was toen naar UPC, ook hier op FOK
maar waar moet ik anders mijn goudstaven verkopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef opastokvis het volgende:
je moet natuurlijk niet met je steekwagentje bij het postkantoor aankomen zetten hè
Ik denk dat ze 450 euro heeft gekregen om in dei reclame te verschijnen, dat vond ze echt fantastischquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef Inktfles het volgende:
[..]
Dan heeft die vrouw uit de reclame dus een object met 285,25 gram aan puur goud verzonden. Terwijl ze er dus 8718,75 euro voor heeft kunnen krijgen. Dom wicht
Morgen staat er een dikke nigeriaan voor je deur...quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef synnath het volgende:
Heb een pakketje besteld!! Maar maakt het niet uit dat ze je adres hebben?
Ey witte aap, ju gout of ik trek mijn pipa,swa.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef bularax het volgende:
[..]
Morgen staat er een dikke nigeriaan voor je deur...
Met als hantekening BV2quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga zeik opsturenIk ben er nu helemaal uit
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ey witte aap, ju gout of ik trek mijn pipa,swa.
Moet je soms een dildo in je reet?quote:
Geef em aan mij, kan er nooit genoeg hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ] hoe veel zou deze opleveren
450 euroquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ] hoe veel zou deze opleveren
Het pakje was weg en er was niks meer te zien, zal ewl goed zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
08gnot, die baksteen zat toch klem in die TNT-bus? Of was dat het geklepper niet wat je hoorde? Date ff up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |