jullie, jij bent toch tineke? de regisseuse van mijn komursjel?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:23 schreef PostalGoldNL het volgende:
[..]
Dus je kan ook zwijgen opsturen naar jullie? En 450 euro krijgen? Dat zou echt fantastisch zijn.
pardon?! PARDON?! dat ben ik. ik ben niet gediend van al die kritiek hier, en die foto op de brief is niet gefotosjopt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Hr. de Vries, waarom heeft u die vreselijke vent gekozen voor in de reclame?
Hij speelde zichzelf.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Hr. de Vries, waarom heeft u die vreselijke vent gekozen voor in de reclame?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:25 schreef Majkool het volgende:
[..]
pardon?! PARDON?! dat ben ik. ik ben niet gediend van al die kritiek hier, en die foto op de brief is niet gefotosjopt.
henk de vries
ceo postalgold.nl - verander uw goud in geld
moet je niet zo dom zijn om m eerst op te sturenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Henk? Henk de Vries? Eyyy, ik heb jou ooit een badmuts verkocht via Marktplaats en je hebt nooit betaald
Oh dus je vindt zelf de mensen die in PG trappen ook dom?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:28 schreef Majkool het volgende:
[..]
moet je niet zo dom zijn om m eerst op te sturen
henk de vries
je bent zelf een badmuts je weet zelf hoe t zitquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Het was een badmuts met plastic bloemetjes erop. Dat zal 'm leren.
Ja, je wilde die drie gele bad-eendjes er ook nog bij. Maar die heb ik mooi niet opgestuurdquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:33 schreef Majkool het volgende:
[..]
je weet zelf hoe t zit
henk de vries
nee dezequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Deze badhoed?
[ afbeelding ]
Plaatje komt van TS
Hij heeft egt een mongolen kop. Hoe die op de tv komt ook. Het lijkt alsof die helemaal stijf staat van de drugsquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Deze badhoed?
[ afbeelding ]
Plaatje komt van TS
Zoek de 7 verschillenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem daar best op lijken
Hey neppert. Pleur is op ofzo en laat ons lol hebben met jou faal bedrijfquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:13 schreef Majkool het volgende:
IK EIS DAT DIT TOPIC WORD GESLOTEN, DIT IS RESPECTLOOS, ANDERS KLAAG IK JULLIE AAN
Henk de vries
postalgold - verander uw goud in geld
Waar moeten ze anders hun winst vandaan halen. Hun verkopen het ook allemaal weer door aan goudsmelters of handelaren die er wel de volle mep voor betalen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:50 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze wel naar de kwaliteit.
Ze betalen alleen belachelijk weinig.
Verder; zijn er al reacties op een van de verzonden pakketjes?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:13 schreef Majkool het volgende:
IK EIS DAT DIT TOPIC WORD GESLOTEN, DIT IS RESPECTLOOS, ANDERS KLAAG IK JULLIE AAN
Henk de vries
postalgold - verander uw goud in geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |