Awww, kusje d'r opquote:
Het is gewoon m'n eigen schuld. Ov. Reizen vind ik wel prima, ik heb toch nooit haast en je kunt heerlijk ontspannen in de trein.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben al 4jr OV-vrij!
Maar leef met je mee...
Ik heb ze zelf verwijderd. Van die mensen die je toch nooit meer ziet of spreekt en dat ook niet meer mee van plan bent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww, kusje d'r op.
of ben jij degene die vriendjes heeft verwijderd?
Jij had toch geen Hyves meer?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:56 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 kijkt of ze er nog in staat.
Daarom heb ik ooit mijn Hyves verwijderd. Allemaal vage lui erinquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf verwijderd. Van die mensen die je toch nooit meer ziet of spreekt en dat ook niet meer mee van plan bent.
Wat een mooie zin.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef V1z0R het volgende:
Zoals bijvoorbeeld een tautologie is van zoals?
Een gummiknuppel schijnt best te werken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Net een leerling die samen met een agent buiten stond. Vliegt iedereen naar het raam en zie ze dan maar weer eens op hun plek te krijgen.
Zit er ook over te denken...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:22 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb net m'n hyves verwijderd, eindelijk
Mi too, zo'n jaar of 7 geleden, toen ik 16-17 was! *zucht*quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Syrena het volgende:
Ik zag er ooit lichamelijk zo uit als de dame op het plaatje in de OPWHATEVER HAPPENED...
Nou ja, het is wel zeker 10 jaar geleden. En toen sportte ik ook niet *mok ende sip* En het leverde verder ook geen voordelen op ofzodus. Zucht.
Paspoort en schoon ondergoed!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O god, ik heb geen idee wat ik mee moet
*paniek*
bel iemand die ook meegaat en vraag het. anders voor de zekerheid een in een plastic zak doen en meenemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een weekendje zeilen (2 nachten)
- 2 dagen zeilen
- 2 dagen feest
- 2 thema oufits
En ik heb dus geen zeilpak. En ik weet niet of ik een extra deken of zo mee moet. (als het daar heel koud is)
mijn pyjama is de thema outfit dus moet ik er nog maar 1 meenemen..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bel iemand die ook meegaat en vraag het. anders voor de zekerheid een in een plastic zak doen en meenemen.
verder: 4 onderbroeken, 4 paar sokken, 2 lange broeken, 4 makkelijke shirtjes, 1 trui of vest, je twee thema outfits, een rokje ofzo en twee topjes voor de feestjes, of 2 jurkjes. leggings en beha's voor zover nodig.
klaaar.
oh en een pyjama!
Pute siepelsquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eten en drinken voor onderweg
Slaapzak
Kussensloop
Hoes voor je matras
Nautische kleding (inclusief regenkleding)
Extra schoeisel
Zwemkledij
Lamp (zaklamp denk ik)
Zonnebrandcrème
Theedoek
Geld voor drank etc
Sigaretten
Condooms
2x pyjama
zak uien
douche kapje
Ik ga ze iig niet gebruikenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef Syrena het volgende:
Oh, ik ben de enige die denkt: Condooms?!![]()
Misschien kom ik hier op terug. Eerst maar eens met Jan overleggen. Hoe moeilijk kan het zijn inderdaad. Die jaarrekeningen zien er altijd vet ingewikkeld uit, maar dat is natuurlijk alleen omdat je ze niet echt léést en alleen een bunch cijfers ziet staan. Als je eenmaal weet waar dat vandaan komt, I guess...........quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Cootje wat kut. Doe het dan alsnog zelf (in exact online?) je mag wel ff met mijn code inloggen hoef je geen licentie te kopen en kun je het ff uitproberen
Drank en stoere verhalen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
neen wat zijn die kamp dingen waar je echt een baas mee bent?
boekjes, drank, flessenopener, snoep,
ik vergeet de helft
oooo een tandenborstelquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef neen het volgende:
[..]
Drank en stoere verhalen.
Ik vergeet ook altijd dingen en daar heb ik me bij neergelegd, dat is veel relaxter. Je moet er ook gewoon vanuit gaan dat er aardige mensen zijn waar je dingen van kunt lenen. Tandpasta, shampoo, haardingen. Zat mensen met dat spul.
"O en vergeet je goede humeur niet! Hihihi"
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef loveli het volgende:
Bwuf. M'n toffe buuf is net verhuisd naar ver weg en nu moet ik hyves. Facebook!
Wiet, aspirine, maagzuurtabletten, 1euro poncho's op voorraad, lenzen vloeistof...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
neen wat zijn die kamp dingen waar je echt een baas mee bent?
boekjes, drank, flessenopener, snoep,
ik vergeet de helft
Kloptquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kijk het werkt zo:
Middelbare school: hyves
Studietijd: Facebook
Arbeidsleven: Linkedin
Absoluut!quote:
Je hoeft er ook geen foto's op te zetten...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef loveli het volgende:
Wat moet ik met facebook? ik hoef m'n hoofd niet online...
Dan doe je je hoofd niet online.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef loveli het volgende:
Wat moet ik met facebook? ik hoef m'n hoofd niet online...
O ja ik heb lenzenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wiet, aspirine, maagzuurtabletten, 1euro poncho's op voorraad, lenzen vloeistof...
/internetwerk noobquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen foto's op te zetten...
Inderdaad. MIjn Linkedinaccount is het enige waar ik actief wat mee doe.quote:
Ik weet al niet echt wat hyves isquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan doe je je hoofd niet online.Facebook is als Hyves maar dan internationaal. Dus als je dan toch overweegt 1 van de 2 te nemen, dan zou ik FB nemen, that's all.
M'n oude TMF profielquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:22 schreef conleche het volgende:
Ik vind linkedln ontzettend saai. Dus dat heb ik niet.M'n zusje wel zag ik net, toen ik ging checken of ik het toch had. (je vergeet weleens wat.
)
quote:'I don't know what i think, so what i think is just a shim of my imagination, which means i don't think what i think, but i think i think what i think, which means i think something i dont think i think'
dit is imo een goed boekje eroverquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien kom ik hier op terug. Eerst maar eens met Jan overleggen. Hoe moeilijk kan het zijn inderdaad. Die jaarrekeningen zien er altijd vet ingewikkeld uit, maar dat is natuurlijk alleen omdat je ze niet echt léést en alleen een bunch cijfers ziet staan. Als je eenmaal weet waar dat vandaan komt, I guess...........
<beginletter van dorp>-City Gangters!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef neen het volgende:
Alle dorpelingen hadden dan "dorpsnaam city de gekste" door de breezergenerator gehaald en erop staan
Ja in principe wel maar 1 x in de maand neemt hij 1 of 2 snipperdagen, dan komen de kinderen... maar echt samen weekend komt vrij weinig voor ja.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net wortelsap, gerstemelk (uhuh), speltbrood en 2x biologisch vlees gekocht (lamsbout en kip). Oh yeah.
EN IK HEB HEM DUS CO MAG HEM LENEN!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef Merel het volgende:
Ik zegt het nog 1x: IEDEREEN DIE NAAR ROME GAAT MOET HET BOEK SPQR VAN LUC VERHUYCK MEENEMEN WANT DAT IS TOF
*stil*quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had als profielnaam CHeRrYLiCiOuS![]()
!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
En hij is er tegenwoordig in pocket-vorm voor maar ¤6,95quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
EN IK HEB HEM DUS CO MAG HEM LENEN!!
Ik had ook altijd stukjes uit songteksten in m'n nick en tot voor kort zelfs ook nog in m'n sigquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh mwehe!
Ik heb wel een tijd gehad dat ik MSN de meest stomme namen had - soms van die stukjes songtekst die ik dan zo geniaal toepasselijk vond op dat moment, en soms maffe geluidjes a la "Guaaaah" en "whiej" en expres fout geschreven EngelsEn erg veel
o.O
^_^
<_< >_> O_O
-_-;;
Oh en ik heb er nooit zo uitgezien als de mademoiselle uit de OP, ik was altijd al mij
Mijn moeder niet hoor. En niks mis met halfbloedjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zit er ook over te denken...
Kwam alleen gister nog een oud klasgenote tegen waar Joris Lam het over had. (met kinderwagen en halfbloedje)
'Once you go black, you're a single mom!'
Ja dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
is er geen klachtenplatform voor accountants? *gat in de markt ziet. Misschien moet ik ook maar accountant worden. Kan ik lekker cashen en heb geen hekel aan administratie. En ik doe wel wat ik zeg
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of moet ik zeggen voor mensen met meerdere afkomsten?
Ik ging aangifte doen zaterdag, bij een donkere agent, dus ik eh, ja het waren denk ik eh, 8 donkere mensen en eh.. eh
En hij JA ZE LIJKEN ALLEMAAL OP ELKAAR HE!!!!!
Dus ik zo!
*halfbloedjesboks*!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Mijn moeder niet hoor. En niks mis met halfbloedjes![]()
jt: ja vaak in het midden van mijn borst, maar ook wel eens echt bij mijn hart. Ik vraag me echt af hoe dat dan komt.
Nou in almere heb je wel meer anti's. Maar nu weet ik hoe dat kan, in Amsterdam zitten ze allemaal in de Bijlmer! Adam heeft wel veeeel meer turken etc, en dan niet alleen in Osdorp etc.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij komt uit Almere, ik gok dat jij wel je share aan gekleurden kent
Was niet beledigend bedoeld hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Mijn moeder niet hoor. En niks mis met halfbloedjes![]()
jt: ja vaak in het midden van mijn borst, maar ook wel eens echt bij mijn hart. Ik vraag me echt af hoe dat dan komt.
Klopt ja, of blanke meisjes die een mooiboy aan de haak willen slaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Pp2g, maar dat is meer voor negers, je kon ook je afkomst invullen.
In almere hadden wij almererulez
Van allochtonenmeter.nlquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou in almere heb je wel meer anti's. Maar nu weet ik hoe dat kan, in Amsterdam zitten ze allemaal in de Bijlmer! Adam heeft wel veeeel meer turken etc, en dan niet alleen in Osdorp etc.
Vrij blank in m'n buurt...quote:Totaal aantal inwoners: 1360
Totaal allochtonen: 35 2.6 %
Westerse allochtonen: 35 2.6 %
Niet-westerse allochtonen: 0 0.0 %
Mehe.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*halfbloedjesboks*!
Je krijgt er ook erg mooie babies van, he Shiny!</ego-post>
Ja fijn toch! Was het voor TV1 ofzo? If so, dan mag je jezelf sowieso een huge-ass schouderklop geven!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Klopt ja, of blanke meisjes die een mooiboy aan de haak willen slaan.
Maria: ja ben best blij! Het is geen geweldig cijfer en hij telt maar voor een tiende mee maar een meisje naast me zei: 'jeej we kunnen in ieder geval voldoendes halen'
Verder hebben we ook het stukje van Irie Jones besproken, uit White Teeth, die ken je vast wel? Was echt een feest der herkenning
I knowquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was niet beledigend bedoeld hoor
Doe je wel goede cooling-down?
quote:Je scoort bovengemiddeld of hoog op cijfermatig inzicht, analytische vaardigheden, gedegen beslissingen kunnen nemen en communicatieve vaardigheden! Deze testuitslag geeft aan dat het beroep van accountant bij jou past. Bovendien scoor je ook hoog of bovengemiddeld op de vaardigheden flexibiliteit, zelfstandigheid en teamwork, een extra indicatie dat het beroep van accountant echt iets voor jou is.
Nu heb ik zin in shoarma, maar ik zag kool en spruitjes liggen op het aanrechtquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe net bij veronica:
Hoe heet een groente die je moeder mishandeld??
Slama
Een 7quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Wij in de randstad hadden Partypeeps2000 jeweetz. Nouja ik niet maar ik was ook geen partypeep
Hyves heeft een vriendin voor mij aangemaakt en doe ik geen hol meer mee. Facebook ook pas heel laat. Ik vind het nu wel leuk, behalve idd die getagde foto's altijd.
Heb mijn eerste cijfer al binnen trouwens, een 6,7. Kon beter maar ik was vergeten uit 1 boek te leren.
0,0% niet-westers ook nogquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Van allochtonenmeter.nl
[..]
Vrij blank in m'n buurt...
Jup, grammar en allessss.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja fijn toch! Was het voor TV1 ofzo? If so, dan mag je jezelf sowieso een huge-ass schouderklop geven!![]()
En jaaa White Teeth! Eén van mijn favo boeken!
M'n ma die het uitspreekt als 'sjor-ma'quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef neen het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in shoarma, maar ik zag kool en spruitjes liggen op het aanrecht
Wat is veryaging?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik geloof dat iedere trein waar ik in heb gezeten deze week veryraging had. De laatste van R'dam naar Gouda is weer geen uitzondering.
Die gaat (soms) ook door naar Leeuwarden dus ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik geloof dat iedere trein waar ik in heb gezeten deze week veryraging had. De laatste van R'dam naar Gouda is weer geen uitzondering.
Lezen Viking! Er staat veryraging!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is veryaging?.
Ik kreeg nog een sms'je van je.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lezen Viking! Er staat veryraging!
Dus ik moet van FB?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kijk het werkt zo:
Middelbare school: hyves
Studietijd: Facebook
Arbeidsleven: Linkedin
quote:
Ooooh is het weer die tijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:29 schreef neen het volgende:
De intertoys gids is er, laat die Sint maar komen met zijn knecht.
Kruisje zetten bij alles wat je wilt hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ooooh is het weer die tijd
Die hebben toch juist bergen kleinkinderen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Hier is geen Intertoysgids gekomen. Zou dat iets te maken hebben met het feit dat ik in een seniorenflat woon?. Miss willen senioren ook wel met Playmobil spelen!
.
Check die 2e racebaan op pagina 204quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ooooh is het weer die tijd
Je mag deze overkopen voor 2 euro, nieuwprijs is 3,99quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Hier is geen Intertoysgids gekomen. Zou dat iets te maken hebben met het feit dat ik in een seniorenflat woon?. Miss willen senioren ook wel met Playmobil spelen!
.
Waar is je groenvoer en fruit?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:36 schreef j.t het volgende:
PFoeh, ik zit weer even 5min
Naar bieb geweest en daar nog 4 boeken gekocht. Ze zijn afgeschreven maar in goede staat. Ik heb een Meester Jaap boekeen boek van Sjoerd Kuyper (ik zie dus nu dat het dus niet Guus Kuijer is
![]()
omg) Alleen mijn verhalen neem ik mee heet het. En een ooggetuige info boek over zoogdieren en nog een infoboek over energie ... allemaal voor mn kids enzo
Rekening: 4 boeken, 4 eurie!![]()
En net terug van boodschappen doen. Nu was ophangen en even stofzuigen en tafels van stof ontdoen.
Edit: Mn lijstje is tot nu toe bagger
O: 2 broodjes chocopasta
L: 1 broodje kipfilet
D: thaise rode curry
T: wraps met groene pesto en kipfilet, gevulde eitjes en een borreltje
Welquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus ik moet van FB?. LinkedIn is niet leuk, want daar kun je geen berichtjes posten
.
Preciesquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kruisje zetten bij alles wat je wilt hebben.
Zat ik laatst ook al over na te denken iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik zou inmiddels bijna een andere naam op FOK! nemen Vikje bent redelijk herkenbaar
Ja, maar ik moet toch wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Precies
Ik dacht trouwens dat jij dat hardlopen toen had opgegeven Vik? Ik dacht dat jij anti-hardlopen was. Nu moet ik ook weer op een of andere manier
Receptje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ennacho's con todo!
prima anti-katervoervoor de kater die zo goed als weg is
De supermarkt heet in Engeland gewoon 'supermarket' hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*hijg* zo, weer bergop/bergaf gelopen naar supermercado. Note to self: niet meer rond 17.00 gaan, want gestoorde drukte. AH > Morrisons
Eten is mwaaaa.
O/L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
S: Body pump intro en les
T: banaan en chocomelk
T: drie blokjes chocola
D: tagliatelle met prei, witte saus en garnaaltjes
T: denk sap ofzo, @ uno pub!
Dit is een beetje een mager lijstje! En woon jij in Duitsland trouwens? Volgnes mij zijn schorles heel erg duits!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef mascarpone het volgende:
Ik heb ook van die k*t accountants gehad. Kost je veel geld en dan kijk je er naar, haal je er zo fouten uit die je een paar duizend euro opleveren. Uiteindelijk ben ik de boekhouding voor onze bedrijfjes zelf gaan doen. Bevalt prima. Doe ook de loonbelasting. We hebben een hele goede fiscalist gevonden die ons bijstaat.
Aanrader.
Helemaal top dat je het nu zo gaat doen. Bovendien houd je veel meer overzicht.
O: boterham ham, gekookt eitje
L: boterham rosbief
T: nectarine
D: lasagne, salade
T: 2 schorles.
Fruit staat er vandaag niet op. Heb gelukkig afgelopen week al veel fruit binnen gehad. Groenvoer zit in de thaise curry. Boontjes en paprika en wat notenrijst. Magoed, wat ik zei: hij blijft belabberdquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef j.t het volgende:
[..]
Fruit staat er vandaag niet op. Heb gelukkig afgelopen week al veel fruit binnen gehad. Groenvoer zit in de thaise curry. Boontjes en paprika en wat notenrijst. Magoed, wat ik zei: hij blijft belabberd
Nee, gewoon in NL. Afgelopen WK waren wij in DL op vakantie en daar het concept schorle leren kennen. Sindsdien drink ik dat voornamelijk. Heerlijk en katervrij (ook als je er 10 op hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dit is een beetje een mager lijstje! En woon jij in Duitsland trouwens? Volgnes mij zijn schorles heel erg duits!
Ik heb dinsdag Bodypump gedaan en ik voelde het nu nogquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBee weer aan de Zumba!Ik ga volgende week weer!
Ik ga morgen echt frikkin' veel spierpijn hebben van Body Pump![]()
Mn eten was best okee! Ik merk wel dat ik hier wat simpeler moet zijn met eten dan thuis - ik wil hier namelijk niet zoveel pannen en dergelijke kopen, omdat ik het toch maar 2,5 maand gebruik (en ik moet een beetje goedkoop doen). Dus de saus van vanaaf was bijv. uit een zakje. Maarja, gezondheidsmanie komt wel weer als ik terug ben!
Oei! Dat belooft veel goedsquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag Bodypump gedaan en ik voelde het nu nog
Ik ben heul niet zo dapperquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij bent super Maria
Zo dapper ben ik niet...
Ik ook hoor, het scheelde dat ik al een paar weken bezig was met bankdrukkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei! Dat belooft veel goedsIk was helemaal rillerig na afloop, vooral in mn armen! Ik heb echt kippenkracht in mn armen
Die stukjes kreeg ik soms niet eens af, moest ik even uithijgen tussendoor
Ja mijn eigen bos is dus donker 's avonds, dus dat wordt hem nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Laureline het volgende:
Welk bosje ging je lopen, Vik? Haagsche Bos is alleen overdag aan te raden (vermijden tussen half 1 en 2: kantoorgroepjestijd), een 'groot' rondje is net 25 minuutjes, als je wat rare kronkels loopt. Clingendael is voor mij iets te ver, maar voor jou misschien ook leuk. Maar ik zou sowieso niet in een donker bos gaan rennen! Je eigen bos is ook handig als je weer begint, heb je een rondje van 5 minuten ofzo
*kippenkracht-aantik*quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook hoor, het scheelde dat ik al een paar weken bezig was met bankdrukken![]()
Maar ik voel het dus de hele week al als ik door m'n knieën ga
Met de knul goed, want ze postte vanmorgen dat ze van hem vandaan kwamquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef sigme het volgende:
Hoe zou het met D&D, de bul, de knul en de ouders zijn?
Ouders waren nog niet op de hoogte van knul maar ze kwamen wel allemaal naar de bul..quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Met de knul goed, want ze postte vanmorgen dat ze van hem vandaan kwam
Ik kan het me goed voorstellen, ik had er maar 2 kilo aan. Oefeningen voor de benen 5 kg. Zwáár.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Syrena het volgende:
Oh na mijn eerste les Bodypump heb ik een week mijn armen niet kunnen strekkenEcht, wat een pijn. En ik had niet eens gewichten aan m'n barbell gedaan
(wel 2 lessen achterelkaar, eerst Bodyfit en toen Bodypump).
Later ging het wel beter gelukkig.
Ze zijn ook een stuk beter geloof ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook, ik krijg nooit meer commentaar op mn lijstjes! Dat is wel ff wennen.
Ik had de ouders niet van te voren verteld over de knul (hij wilde niet dat mijn uitreiking zou draaien om hem als mijn nieuwe vriendje, zeg maar - en ik hikte er zelf ook nogal tegenaan... huu, gevoelens delen!), maar iedereen had het eigenlijk direct wel al door.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef sigme het volgende:
Hoe zou het met D&D, de bul, de knul en de ouders zijn?
Ik had een kennismakingsinterview over m'n kennis over finance en ik wist bijna geen termen in het nederlandsquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Thanks, dat klinkt goed, inderdaad!
pietje en jantje (2010, forthcoming) slimme titel, Routledge: New Yorkquote:
jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die heb je toch zelf ook, Perruche?.
thanks!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef Perruche het volgende:
Kan je niet zetten " aankomend", of "nog uit te komen"? ik heb geen flauw idee. Wil je trouwens nog iets uit je scriptie publiceren?
Tsja, de enige plaatsen waar ik tegenwoordig nog Nederlands typ of praat zijn hier, en als ik eens met m'n moeder bel..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef _aurum_ het volgende:
herkenbaar AKnynke, ik noem het maar beroepsdeformatieSoms schieten de Engelse woorden makkelijker in mijn hoofd dan de Nederlandse
Best irritant soms
Slaap lekker!quote:
Wordt je Zweeds dan al wel wat beter?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tsja, de enige plaatsen waar ik tegenwoordig nog Nederlands typ of praat zijn hier, en als ik eens met m'n moeder bel..
heeel langzaam. Ik steek er nog niet echt veel moeite in. Ik begrijp redelijk wat, maar moet nog aan het spreken toekomen, zeg maar...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wordt je Zweeds dan al wel wat beter?
Vandaag en morgen niet, want hij is in Oostenrijk, helaas...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD
Welterusten XM en Perruche
Nynke al met je duutser gesproken?
Dat valt best wel mee hoor!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het bij jullie wel bijzonder.... vind het knap
ik hoop dat je je nog net zo fit voelt als je straks opstaatquote:Op zaterdag 25 september 2010 04:29 schreef Merel het volgende:
Wat een heerlijke avondMet oude vrienden borrelen, eten, drinken en dansen
En ik voel me nu nog steeds hartstikke fit
Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 09:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik hoop dat je je nog net zo fit voelt als je straks opstaat![]()
heb je al wel wat gegeten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:23 schreef Merel het volgende:
[..]
NeeIk hoop dat het resterende alcoholpromillage snel zakt, want ik moet zo autorijden en ik voel gewoon dat dat nu echt nog niet mag
Komt goedquote:
Voel me alweer beter. Stond net te dansen onder de douche, ik heb een geweldig humeurquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel, wat fijn dat je zo'n heerlijke avond hebt gehad! Alleen die volgende ochtend inderdaad altijd dan weer...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Voel me alweer beter. Stond net te dansen onder de douche, ik heb een geweldig humeur
[..]
Voel me alweer beter. Stond net te dansen onder de douche, ik heb een geweldig humeur
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net 4km gerend! Zometeen even beetje ontbijten, dan woonboot kijken met vriendin en dan werken tot 5.
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net 4km gerend! Zometeen even beetje ontbijten, dan woonboot kijken met vriendin en dan werken tot 5.
Hoe sta je hier eigenlijk zelf tegenover? Zou je meer willen wegen of vind je het wel best om nog steeds af te vallen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gister te weinig gegeven dus de weegschaal gaf alweer een kilo minder aan vanochtend.. Ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken over of ik wel slank de winter in zal gaan.
.
Ik sta er heel dubbel tegenover. Objectief gezien weet ik dat ik te weinig weeg: m'n heupbotten steken uit, m'n ribben zijn te tellen, al m'n kleren in maat 36 slobberen en ik heb geen flauw idee waar m'n borsten zijn gebleven. Maar aan de andere kant vind ik het idee dat de weegschaal een hoger getal aan gaat geven (60 is ineens best veel!) stiekem best naar. Ik wil niet weer zo spekkig zijn als vorig jaar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe sta je hier eigenlijk zelf tegenover? Zou je meer willen wegen of vind je het wel best om nog steeds af te vallen?
Getallen zijn stom.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sta er heel dubbel tegenover. Objectief gezien weet ik dat ik te weinig weeg: m'n heupbotten steken uit, m'n ribben zijn te tellen, al m'n kleren in maat 36 slobberen en ik heb geen flauw idee waar m'n borsten zijn gebleven. Maar aan de andere kant vind ik het idee dat de weegschaal een hoger getal aan gaat geven (60 is ineens best veel!) stiekem best naar. Ik wil niet weer zo spekkig zijn als vorig jaar..
Vorig jaar was je 68, dus dat is wat anders. Als je nu naar 59 gaat, dan zit je onder de (psychologische grens van ) 60 en dat is nog wel een gezond gewicht.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sta er heel dubbel tegenover. Objectief gezien weet ik dat ik te weinig weeg: m'n heupbotten steken uit, m'n ribben zijn te tellen, al m'n kleren in maat 36 slobberen en ik heb geen flauw idee waar m'n borsten zijn gebleven. Maar aan de andere kant vind ik het idee dat de weegschaal een hoger getal aan gaat geven (60 is ineens best veel!) stiekem best naar. Ik wil niet weer zo spekkig zijn als vorig jaar..
Kan ik me wel iets bij voorstellen hoor, maar dat is al zo vanaf dat je 59,9 woog en daar zit je nu 5 kilo onder. Dus nu moet je wel echt proberen om het te gaan inzien! Ga je dan vanavond of morgenochtend ook posten wat er van je planningslijstje geworden is? Want dit ziet er uit als een prima lijst als je tenminste een heel flink avondmaal neemt. Mét toetje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook wel dat ik niet meteen weer 68 kilo zal wegen... maar het is lastig van het idee af te stappen dat elke keer als ik op de weegschaal sta het getal lager moet zijn dan de vorige keer.
M'n planning voor vandaag in ieder geval dan meteen maar:
O: Brinta
T: banaan
L: 3 boterhammen appelstroop, cup-a-soup tomaat
T: halve bak kwark, appel
D: weet nog niet, moet na m'n werk nog even boodschapjes doen
T: paar blokjes pure choco
quote:File: A12 - Den Haag - Arnhem
tussen knp. Oudenrijn en Driebergen - 6 km
Stilstaand verkeer
Dat! Precies!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
O, wat leuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Eens met wat gezegd is mbt DaD en de 60 kg grens.
Net een jurkje gekocht, voor mn uitreiking, echt leuk! En er was geen pin, toen ik terugkwan zat het in een heel mooi tasje en zat er een kaart met 'Gefeliciteerd' bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mariaquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cocooooo! Volgens mij valt het met de vetheid en stomheid wel mee, mbt de andere dingen: tijd voor een plan, non?![]()
- Voor tevredenheid over jezelf: sporten! Trotse gevoelens zijn puik en je wordt fitter![]()
- Opruimdagje inlassen! Als een wervelwind door je huis gaan en achteraf wederom tevreden zijn over jezelf wanneer je het resultaat aanschouwt![]()
- Uitgaven bekijken en zien wat er minder kan oids. Vast bedrag per maand automatisch laten overschrijven naar spaarrekening![]()
Zoiets? Of zeg ik nu heel voor de hand liggende dingen?
Wat gaaf! En spannendquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Woooo! De woonboot is echt super awesome! Er waren 40-50 reacties maar wij waren wat eerder heen gegaan, dus we waren de eerste kijkers, en dus nog even rustig kunnen praten en zo met de huisbaas. Toffe vent! Vriendin had meteen connecties met hem omdat ze beide les geven. En hij vond de mail die we hadden gestuurd ook leuk, en het hondje wat willen aanschaffen vond hij ook leuk! We hebben meteen ja gezegd, dus we horen het hopelijk snel, en dan maar hopen dat er tussen die andere 40-50 stelletjes geen leukere mensen zitten. Ik heb er wel een goed gevoel over. We krijgen er ook een motorbootje en zo bij! Kunnen we in Groningen over het Paterswoldseplas en de grachten in Groningen!
Brr, helemaal spannend, maar ik moet niet te enthousiast doen want nog niks is zeker!!
Mooi man! Maarja, nog niet helemaal zeker dus. Nog meer ijzers in het vuur qua woonruimte of (nog) niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Woooo! De woonboot is echt super awesome! Er waren 40-50 reacties maar wij waren wat eerder heen gegaan, dus we waren de eerste kijkers, en dus nog even rustig kunnen praten en zo met de huisbaas. Toffe vent! Vriendin had meteen connecties met hem omdat ze beide les geven. En hij vond de mail die we hadden gestuurd ook leuk, en het hondje wat willen aanschaffen vond hij ook leuk! We hebben meteen ja gezegd, dus we horen het hopelijk snel, en dan maar hopen dat er tussen die andere 40-50 stelletjes geen leukere mensen zitten. Ik heb er wel een goed gevoel over. We krijgen er ook een motorbootje en zo bij! Kunnen we in Groningen over het Paterswoldseplas en de grachten in Groningen!
Brr, helemaal spannend, maar ik moet niet te enthousiast doen want nog niks is zeker!!
Juist! Komt goed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
Moet mezelf gewoon een flinke trap onder m'n kont geven. Komt goed
Ik zit al vanaf 9 uur in de boot! Ja klopt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Veel plezier, Pief! Het is er best mooi weer voor. Waar ga je zeilen? Friesland?
maria heeft een veel handigere reply gegeven, maar ik zit in dezelfde situatie als jij dus als ik zou weten hoe ik het op zou moeten lossen had ik het met jou gedeeldquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
Moet mezelf gewoon een flinke trap onder m'n kont geven. Komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |