M'n ma die het uitspreekt als 'sjor-ma'quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef neen het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in shoarma, maar ik zag kool en spruitjes liggen op het aanrecht
Wat is veryaging?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik geloof dat iedere trein waar ik in heb gezeten deze week veryraging had. De laatste van R'dam naar Gouda is weer geen uitzondering.
Die gaat (soms) ook door naar Leeuwarden dus ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik geloof dat iedere trein waar ik in heb gezeten deze week veryraging had. De laatste van R'dam naar Gouda is weer geen uitzondering.
Lezen Viking! Er staat veryraging!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is veryaging?.
Ik kreeg nog een sms'je van je.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lezen Viking! Er staat veryraging!
Dus ik moet van FB?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kijk het werkt zo:
Middelbare school: hyves
Studietijd: Facebook
Arbeidsleven: Linkedin
quote:
Ooooh is het weer die tijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:29 schreef neen het volgende:
De intertoys gids is er, laat die Sint maar komen met zijn knecht.
Kruisje zetten bij alles wat je wilt hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ooooh is het weer die tijd
Die hebben toch juist bergen kleinkinderen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Hier is geen Intertoysgids gekomen. Zou dat iets te maken hebben met het feit dat ik in een seniorenflat woon?. Miss willen senioren ook wel met Playmobil spelen!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |