pietje en jantje (2010, forthcoming) slimme titel, Routledge: New Yorkquote:
jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die heb je toch zelf ook, Perruche?.
thanks!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef Perruche het volgende:
Kan je niet zetten " aankomend", of "nog uit te komen"? ik heb geen flauw idee. Wil je trouwens nog iets uit je scriptie publiceren?
Tsja, de enige plaatsen waar ik tegenwoordig nog Nederlands typ of praat zijn hier, en als ik eens met m'n moeder bel..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef _aurum_ het volgende:
herkenbaar AKnynke, ik noem het maar beroepsdeformatieSoms schieten de Engelse woorden makkelijker in mijn hoofd dan de Nederlandse
Best irritant soms
Slaap lekker!quote:
Wordt je Zweeds dan al wel wat beter?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tsja, de enige plaatsen waar ik tegenwoordig nog Nederlands typ of praat zijn hier, en als ik eens met m'n moeder bel..
heeel langzaam. Ik steek er nog niet echt veel moeite in. Ik begrijp redelijk wat, maar moet nog aan het spreken toekomen, zeg maar...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wordt je Zweeds dan al wel wat beter?
Vandaag en morgen niet, want hij is in Oostenrijk, helaas...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD
Welterusten XM en Perruche
Nynke al met je duutser gesproken?
Dat valt best wel mee hoor!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het bij jullie wel bijzonder.... vind het knap
ik hoop dat je je nog net zo fit voelt als je straks opstaatquote:Op zaterdag 25 september 2010 04:29 schreef Merel het volgende:
Wat een heerlijke avondMet oude vrienden borrelen, eten, drinken en dansen
En ik voel me nu nog steeds hartstikke fit
Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 09:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik hoop dat je je nog net zo fit voelt als je straks opstaat![]()
heb je al wel wat gegeten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:23 schreef Merel het volgende:
[..]
NeeIk hoop dat het resterende alcoholpromillage snel zakt, want ik moet zo autorijden en ik voel gewoon dat dat nu echt nog niet mag
Komt goedquote:
Voel me alweer beter. Stond net te dansen onder de douche, ik heb een geweldig humeurquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel, wat fijn dat je zo'n heerlijke avond hebt gehad! Alleen die volgende ochtend inderdaad altijd dan weer...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Voel me alweer beter. Stond net te dansen onder de douche, ik heb een geweldig humeur
[..]
Voel me alweer beter. Stond net te dansen onder de douche, ik heb een geweldig humeur
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net 4km gerend! Zometeen even beetje ontbijten, dan woonboot kijken met vriendin en dan werken tot 5.
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net 4km gerend! Zometeen even beetje ontbijten, dan woonboot kijken met vriendin en dan werken tot 5.
Hoe sta je hier eigenlijk zelf tegenover? Zou je meer willen wegen of vind je het wel best om nog steeds af te vallen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gister te weinig gegeven dus de weegschaal gaf alweer een kilo minder aan vanochtend.. Ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken over of ik wel slank de winter in zal gaan.
.
Ik sta er heel dubbel tegenover. Objectief gezien weet ik dat ik te weinig weeg: m'n heupbotten steken uit, m'n ribben zijn te tellen, al m'n kleren in maat 36 slobberen en ik heb geen flauw idee waar m'n borsten zijn gebleven. Maar aan de andere kant vind ik het idee dat de weegschaal een hoger getal aan gaat geven (60 is ineens best veel!) stiekem best naar. Ik wil niet weer zo spekkig zijn als vorig jaar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe sta je hier eigenlijk zelf tegenover? Zou je meer willen wegen of vind je het wel best om nog steeds af te vallen?
Getallen zijn stom.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sta er heel dubbel tegenover. Objectief gezien weet ik dat ik te weinig weeg: m'n heupbotten steken uit, m'n ribben zijn te tellen, al m'n kleren in maat 36 slobberen en ik heb geen flauw idee waar m'n borsten zijn gebleven. Maar aan de andere kant vind ik het idee dat de weegschaal een hoger getal aan gaat geven (60 is ineens best veel!) stiekem best naar. Ik wil niet weer zo spekkig zijn als vorig jaar..
Vorig jaar was je 68, dus dat is wat anders. Als je nu naar 59 gaat, dan zit je onder de (psychologische grens van ) 60 en dat is nog wel een gezond gewicht.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sta er heel dubbel tegenover. Objectief gezien weet ik dat ik te weinig weeg: m'n heupbotten steken uit, m'n ribben zijn te tellen, al m'n kleren in maat 36 slobberen en ik heb geen flauw idee waar m'n borsten zijn gebleven. Maar aan de andere kant vind ik het idee dat de weegschaal een hoger getal aan gaat geven (60 is ineens best veel!) stiekem best naar. Ik wil niet weer zo spekkig zijn als vorig jaar..
Kan ik me wel iets bij voorstellen hoor, maar dat is al zo vanaf dat je 59,9 woog en daar zit je nu 5 kilo onder. Dus nu moet je wel echt proberen om het te gaan inzien! Ga je dan vanavond of morgenochtend ook posten wat er van je planningslijstje geworden is? Want dit ziet er uit als een prima lijst als je tenminste een heel flink avondmaal neemt. Mét toetje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook wel dat ik niet meteen weer 68 kilo zal wegen... maar het is lastig van het idee af te stappen dat elke keer als ik op de weegschaal sta het getal lager moet zijn dan de vorige keer.
M'n planning voor vandaag in ieder geval dan meteen maar:
O: Brinta
T: banaan
L: 3 boterhammen appelstroop, cup-a-soup tomaat
T: halve bak kwark, appel
D: weet nog niet, moet na m'n werk nog even boodschapjes doen
T: paar blokjes pure choco
quote:File: A12 - Den Haag - Arnhem
tussen knp. Oudenrijn en Driebergen - 6 km
Stilstaand verkeer
Dat! Precies!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |