abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86801466
Nah ja JT kan gebeuren toch ;)

Mij D wordt Chinees eten ipv lamsstoof, die is lekker voor morgen!!
pi_86802806
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Dit is een beetje een mager lijstje! En woon jij in Duitsland trouwens? Volgnes mij zijn schorles heel erg duits!
Nee, gewoon in NL. Afgelopen WK waren wij in DL op vakantie en daar het concept schorle leren kennen. Sindsdien drink ik dat voornamelijk. Heerlijk en katervrij (ook als je er 10 op hebt ;) )
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:09:13 #178
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86803140
Goedenavond deze avond!
Mo nog gefeliciteerd met de hard bevochten P *O*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86804053
:W Ik ben trots op mezelf. Vandaag direct vanuit een hele dag studie door naar Zumba 8-) En gelijk een zonnebankje gepakt!

O: optimel yoghurt
T: banaan, 2 koffiekoekjes
L: pistoletje rosbief, boterham appelstroop, kom tomatensoep
T: glas sap, 3 koffiekoekjes
D: aviko maaltijd met zalm, aardappeltjes en groente
S: Zumba
T: mona pudding :9

Ik heb de tv op RTL4 staan ivm Voice of Holland, maar GTST is er nu nog op. Wat tenenkrommend slecht is dat, zeg :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:43:11 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86804606
Wij hebben net nog een uurtje gewandeld.. was echt onwijs lekker rustig weer en nu stort het hier.....

Waarom heb ik toch altijd het gevoel dat ik zoveel eet :'P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:46:20 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86804767
GeeBee weer aan de Zumba! *O* Ik ga volgende week weer!

Ik ga morgen echt frikkin' veel spierpijn hebben van Body Pump :')

Mn eten was best okee! Ik merk wel dat ik hier wat simpeler moet zijn met eten dan thuis - ik wil hier namelijk niet zoveel pannen en dergelijke kopen, omdat ik het toch maar 2,5 maand gebruik (en ik moet een beetje goedkoop doen). Dus de saus van vanaaf was bijv. uit een zakje. Maarja, gezondheidsmanie komt wel weer als ik terug ben!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86804852
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBee weer aan de Zumba! *O* Ik ga volgende week weer!

Ik ga morgen echt frikkin' veel spierpijn hebben van Body Pump :')

Mn eten was best okee! Ik merk wel dat ik hier wat simpeler moet zijn met eten dan thuis - ik wil hier namelijk niet zoveel pannen en dergelijke kopen, omdat ik het toch maar 2,5 maand gebruik (en ik moet een beetje goedkoop doen). Dus de saus van vanaaf was bijv. uit een zakje. Maarja, gezondheidsmanie komt wel weer als ik terug ben!
Ik heb dinsdag Bodypump gedaan en ik voelde het nu nog _O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:48:34 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86804862
Jij bent super Maria *O*
Zo dapper ben ik niet...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:53:18 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86805067
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb dinsdag Bodypump gedaan en ik voelde het nu nog _O-
Oei! Dat belooft veel goeds :') Ik was helemaal rillerig na afloop, vooral in mn armen! Ik heb echt kippenkracht in mn armen :') Die stukjes kreeg ik soms niet eens af, moest ik even uithijgen tussendoor _O-
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:54:33 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86805132
Lijst.
O: 250 gr bio cranberry yoghurt met 2 el muesli
T: banaantje, appel
L: 2 boterhammen pindakaas
T: -
D: gehakt cordonbleu, aardappeltjes, groente, sla
T: festini perenijsje

wh00p
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:54:39 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86805137
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij bent super Maria *O*
Zo dapper ben ik niet...
Ik ben heul niet zo dapper :o Ik heb vandaag alleen gebodypumpt en niet zo geweldig gegeten, dat kan veel heldhaftiger :D

Jij staat bijna iedere dag belachelijk vroeg op om te werken, zo dapper ben IK niet :+ Superuniekhoorn *;
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:55:03 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86805155
Na mijn eerste keer spinning kon ik amper nog lopen! :o. Heel raar tintelend gevoel in m'n lijf.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:56:16 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86805232
Morgen eet ik trouwens supergezond 8-) Salade van avocado, restje garnaaltjes, sla en wat lente-ui! Evt met een hard broodje.
pi_86805251
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oei! Dat belooft veel goeds :') Ik was helemaal rillerig na afloop, vooral in mn armen! Ik heb echt kippenkracht in mn armen :') Die stukjes kreeg ik soms niet eens af, moest ik even uithijgen tussendoor _O-
Ik ook hoor, het scheelde dat ik al een paar weken bezig was met bankdrukken _O-

Maar ik voel het dus de hele week al als ik door m'n knieën ga :@
pi_86805466
Welk bosje ging je lopen, Vik? Haagsche Bos is alleen overdag aan te raden (vermijden tussen half 1 en 2: kantoorgroepjestijd), een 'groot' rondje is net 25 minuutjes, als je wat rare kronkels loopt. Clingendael is voor mij iets te ver, maar voor jou misschien ook leuk. Maar ik zou sowieso niet in een donker bos gaan rennen! Je eigen bos is ook handig als je weer begint, heb je een rondje van 5 minuten ofzo :P
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:12:38 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86806080
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Laureline het volgende:
Welk bosje ging je lopen, Vik? Haagsche Bos is alleen overdag aan te raden (vermijden tussen half 1 en 2: kantoorgroepjestijd), een 'groot' rondje is net 25 minuutjes, als je wat rare kronkels loopt. Clingendael is voor mij iets te ver, maar voor jou misschien ook leuk. Maar ik zou sowieso niet in een donker bos gaan rennen! Je eigen bos is ook handig als je weer begint, heb je een rondje van 5 minuten ofzo :P
Ja mijn eigen bos is dus donker 's avonds, dus dat wordt hem niet :P (het wordt weer winter en ik ga niet 's ochtends al lopen :P).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:14:46 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86806155
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ook hoor, het scheelde dat ik al een paar weken bezig was met bankdrukken _O-

Maar ik voel het dus de hele week al als ik door m'n knieën ga :@
*kippenkracht-aantik* 8-)

Nou er zal morgen wel een update volgen dan oO< Nu even naar pub met wat vrienden! *O*
pi_86806379
Nou, mijn moeder moet nodig zeuren dat ik iemand ben die zijn fouten nooit toegeeft :')
Ze wil het soepdieet gaan doen. Dus ik zeg, ik dacht dat je dat noooooit meer zou gaan doen, zeker niet die dag dat je 8 bananen moet eten. Daar heeft ze toentertijd echt weken erna nog over zitten klagen.

NIET! Je hoeft toch geen 8 bananen op 1 dag 8)7 Je mag dan gewoon alle fruit!

Dus ik zoek dat klotedieet op, wat staat er, dag 1: alle fruit BEHALVE bananen, dag 4: de soep en 8 bananen *O*

Moeder: Dat is niet het originele :{w

Echt WTF, kom nog eens aan met dat ik eigenwijs ben :') En nu moet ik me dus echt bedwingen om niet stiekem mijn vader te bellen en hem 4x keer dat dieet te laten printen en hem te laten zeggen dat het DUS ECHT WEL ACHT!!! BANANEN waren. Hij heeft het dieet ook gedaan (uiteraard), maar kerels onthouden dat soort details toch nooit }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86806819
Oh na mijn eerste les Bodypump heb ik een week mijn armen niet kunnen strekken :') Echt, wat een pijn. En ik had niet eens gewichten aan m'n barbell gedaan :@ (wel 2 lessen achterelkaar, eerst Bodyfit en toen Bodypump).

Later ging het wel beter gelukkig.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86807047
Hoe zou het met D&D, de bul, de knul en de ouders zijn?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86807163
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef sigme het volgende:
Hoe zou het met D&D, de bul, de knul en de ouders zijn?
Met de knul goed, want ze postte vanmorgen dat ze van hem vandaan kwam O+
pi_86807242
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Met de knul goed, want ze postte vanmorgen dat ze van hem vandaan kwam O+
Ouders waren nog niet op de hoogte van knul maar ze kwamen wel allemaal naar de bul..
Ik denk dat ze er een pul bier op aan het drinken zijn ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_86807474
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Syrena het volgende:
Oh na mijn eerste les Bodypump heb ik een week mijn armen niet kunnen strekken :') Echt, wat een pijn. En ik had niet eens gewichten aan m'n barbell gedaan :@ (wel 2 lessen achterelkaar, eerst Bodyfit en toen Bodypump).

Later ging het wel beter gelukkig.
Ik kan het me goed voorstellen, ik had er maar 2 kilo aan. Oefeningen voor de benen 5 kg. Zwáár.

Maar we waren daar om de spieren aan het werk te zetten en om morgen ons bed niet meer uit te kunnen komen, aldus de instructeur c.q. spierbundel :D

En sommige mensen met hun absurde dieet :N Ik ben blij dat ik hier post, zoveel geleerd over voeding!
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:42:20 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86807513
Ik ook, ik krijg nooit meer commentaar op mn lijstjes! Dat is wel ff wennen :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86807867
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook, ik krijg nooit meer commentaar op mn lijstjes! Dat is wel ff wennen :').
Ze zijn ook een stuk beter geloof ik :)

Er is hier een meisje op bezoek omdat ze heel heel heeeeeeel erg in de problemen zou zitten bij de familie waar ze werkte, maar ze is echt raar en het hele erge is dat ze d'r katten niet mee mag nemen ofzo en nu blijft ze voor 2 weken bij m'n tante wonen omdat ze stante pede weg wilde daar en ik vind d'r zo vreeeeemd... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')