Nee, gewoon in NL. Afgelopen WK waren wij in DL op vakantie en daar het concept schorle leren kennen. Sindsdien drink ik dat voornamelijk. Heerlijk en katervrij (ook als je er 10 op hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dit is een beetje een mager lijstje! En woon jij in Duitsland trouwens? Volgnes mij zijn schorles heel erg duits!
Ik heb dinsdag Bodypump gedaan en ik voelde het nu nogquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBee weer aan de Zumba!Ik ga volgende week weer!
Ik ga morgen echt frikkin' veel spierpijn hebben van Body Pump![]()
Mn eten was best okee! Ik merk wel dat ik hier wat simpeler moet zijn met eten dan thuis - ik wil hier namelijk niet zoveel pannen en dergelijke kopen, omdat ik het toch maar 2,5 maand gebruik (en ik moet een beetje goedkoop doen). Dus de saus van vanaaf was bijv. uit een zakje. Maarja, gezondheidsmanie komt wel weer als ik terug ben!
Oei! Dat belooft veel goedsquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag Bodypump gedaan en ik voelde het nu nog
Ik ben heul niet zo dapperquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij bent super Maria
Zo dapper ben ik niet...
Ik ook hoor, het scheelde dat ik al een paar weken bezig was met bankdrukkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei! Dat belooft veel goedsIk was helemaal rillerig na afloop, vooral in mn armen! Ik heb echt kippenkracht in mn armen
Die stukjes kreeg ik soms niet eens af, moest ik even uithijgen tussendoor
Ja mijn eigen bos is dus donker 's avonds, dus dat wordt hem nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Laureline het volgende:
Welk bosje ging je lopen, Vik? Haagsche Bos is alleen overdag aan te raden (vermijden tussen half 1 en 2: kantoorgroepjestijd), een 'groot' rondje is net 25 minuutjes, als je wat rare kronkels loopt. Clingendael is voor mij iets te ver, maar voor jou misschien ook leuk. Maar ik zou sowieso niet in een donker bos gaan rennen! Je eigen bos is ook handig als je weer begint, heb je een rondje van 5 minuten ofzo
*kippenkracht-aantik*quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook hoor, het scheelde dat ik al een paar weken bezig was met bankdrukken![]()
Maar ik voel het dus de hele week al als ik door m'n knieën ga
Met de knul goed, want ze postte vanmorgen dat ze van hem vandaan kwamquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef sigme het volgende:
Hoe zou het met D&D, de bul, de knul en de ouders zijn?
Ouders waren nog niet op de hoogte van knul maar ze kwamen wel allemaal naar de bul..quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Met de knul goed, want ze postte vanmorgen dat ze van hem vandaan kwam
Ik kan het me goed voorstellen, ik had er maar 2 kilo aan. Oefeningen voor de benen 5 kg. Zwáár.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Syrena het volgende:
Oh na mijn eerste les Bodypump heb ik een week mijn armen niet kunnen strekkenEcht, wat een pijn. En ik had niet eens gewichten aan m'n barbell gedaan
(wel 2 lessen achterelkaar, eerst Bodyfit en toen Bodypump).
Later ging het wel beter gelukkig.
Ze zijn ook een stuk beter geloof ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook, ik krijg nooit meer commentaar op mn lijstjes! Dat is wel ff wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |