Paspoort en schoon ondergoed!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O god, ik heb geen idee wat ik mee moet
*paniek*
bel iemand die ook meegaat en vraag het. anders voor de zekerheid een in een plastic zak doen en meenemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een weekendje zeilen (2 nachten)
- 2 dagen zeilen
- 2 dagen feest
- 2 thema oufits
En ik heb dus geen zeilpak. En ik weet niet of ik een extra deken of zo mee moet. (als het daar heel koud is)
mijn pyjama is de thema outfit dus moet ik er nog maar 1 meenemen..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bel iemand die ook meegaat en vraag het. anders voor de zekerheid een in een plastic zak doen en meenemen.
verder: 4 onderbroeken, 4 paar sokken, 2 lange broeken, 4 makkelijke shirtjes, 1 trui of vest, je twee thema outfits, een rokje ofzo en twee topjes voor de feestjes, of 2 jurkjes. leggings en beha's voor zover nodig.
klaaar.
oh en een pyjama!
Pute siepelsquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eten en drinken voor onderweg
Slaapzak
Kussensloop
Hoes voor je matras
Nautische kleding (inclusief regenkleding)
Extra schoeisel
Zwemkledij
Lamp (zaklamp denk ik)
Zonnebrandcrème
Theedoek
Geld voor drank etc
Sigaretten
Condooms
2x pyjama
zak uien
douche kapje
Ik ga ze iig niet gebruikenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef Syrena het volgende:
Oh, ik ben de enige die denkt: Condooms?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |