Awww, kusje d'r opquote:
Het is gewoon m'n eigen schuld. Ov. Reizen vind ik wel prima, ik heb toch nooit haast en je kunt heerlijk ontspannen in de trein.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben al 4jr OV-vrij!
Maar leef met je mee...
Ik heb ze zelf verwijderd. Van die mensen die je toch nooit meer ziet of spreekt en dat ook niet meer mee van plan bent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww, kusje d'r op.
of ben jij degene die vriendjes heeft verwijderd?
Jij had toch geen Hyves meer?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:56 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 kijkt of ze er nog in staat.
Daarom heb ik ooit mijn Hyves verwijderd. Allemaal vage lui erinquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf verwijderd. Van die mensen die je toch nooit meer ziet of spreekt en dat ook niet meer mee van plan bent.
Wat een mooie zin.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef V1z0R het volgende:
Zoals bijvoorbeeld een tautologie is van zoals?
Een gummiknuppel schijnt best te werken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Net een leerling die samen met een agent buiten stond. Vliegt iedereen naar het raam en zie ze dan maar weer eens op hun plek te krijgen.
Zit er ook over te denken...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:22 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb net m'n hyves verwijderd, eindelijk
Mi too, zo'n jaar of 7 geleden, toen ik 16-17 was! *zucht*quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Syrena het volgende:
Ik zag er ooit lichamelijk zo uit als de dame op het plaatje in de OPWHATEVER HAPPENED...
Nou ja, het is wel zeker 10 jaar geleden. En toen sportte ik ook niet *mok ende sip* En het leverde verder ook geen voordelen op ofzodus. Zucht.
Paspoort en schoon ondergoed!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O god, ik heb geen idee wat ik mee moet
*paniek*
bel iemand die ook meegaat en vraag het. anders voor de zekerheid een in een plastic zak doen en meenemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een weekendje zeilen (2 nachten)
- 2 dagen zeilen
- 2 dagen feest
- 2 thema oufits
En ik heb dus geen zeilpak. En ik weet niet of ik een extra deken of zo mee moet. (als het daar heel koud is)
mijn pyjama is de thema outfit dus moet ik er nog maar 1 meenemen..quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bel iemand die ook meegaat en vraag het. anders voor de zekerheid een in een plastic zak doen en meenemen.
verder: 4 onderbroeken, 4 paar sokken, 2 lange broeken, 4 makkelijke shirtjes, 1 trui of vest, je twee thema outfits, een rokje ofzo en twee topjes voor de feestjes, of 2 jurkjes. leggings en beha's voor zover nodig.
klaaar.
oh en een pyjama!
Pute siepelsquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eten en drinken voor onderweg
Slaapzak
Kussensloop
Hoes voor je matras
Nautische kleding (inclusief regenkleding)
Extra schoeisel
Zwemkledij
Lamp (zaklamp denk ik)
Zonnebrandcrème
Theedoek
Geld voor drank etc
Sigaretten
Condooms
2x pyjama
zak uien
douche kapje
Ik ga ze iig niet gebruikenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef Syrena het volgende:
Oh, ik ben de enige die denkt: Condooms?!![]()
Misschien kom ik hier op terug. Eerst maar eens met Jan overleggen. Hoe moeilijk kan het zijn inderdaad. Die jaarrekeningen zien er altijd vet ingewikkeld uit, maar dat is natuurlijk alleen omdat je ze niet echt léést en alleen een bunch cijfers ziet staan. Als je eenmaal weet waar dat vandaan komt, I guess...........quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Cootje wat kut. Doe het dan alsnog zelf (in exact online?) je mag wel ff met mijn code inloggen hoef je geen licentie te kopen en kun je het ff uitproberen
Drank en stoere verhalen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
neen wat zijn die kamp dingen waar je echt een baas mee bent?
boekjes, drank, flessenopener, snoep,
ik vergeet de helft
oooo een tandenborstelquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef neen het volgende:
[..]
Drank en stoere verhalen.
Ik vergeet ook altijd dingen en daar heb ik me bij neergelegd, dat is veel relaxter. Je moet er ook gewoon vanuit gaan dat er aardige mensen zijn waar je dingen van kunt lenen. Tandpasta, shampoo, haardingen. Zat mensen met dat spul.
"O en vergeet je goede humeur niet! Hihihi"
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef loveli het volgende:
Bwuf. M'n toffe buuf is net verhuisd naar ver weg en nu moet ik hyves. Facebook!
Wiet, aspirine, maagzuurtabletten, 1euro poncho's op voorraad, lenzen vloeistof...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
neen wat zijn die kamp dingen waar je echt een baas mee bent?
boekjes, drank, flessenopener, snoep,
ik vergeet de helft
Kloptquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kijk het werkt zo:
Middelbare school: hyves
Studietijd: Facebook
Arbeidsleven: Linkedin
Absoluut!quote:
Je hoeft er ook geen foto's op te zetten...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef loveli het volgende:
Wat moet ik met facebook? ik hoef m'n hoofd niet online...
Dan doe je je hoofd niet online.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef loveli het volgende:
Wat moet ik met facebook? ik hoef m'n hoofd niet online...
O ja ik heb lenzenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wiet, aspirine, maagzuurtabletten, 1euro poncho's op voorraad, lenzen vloeistof...
/internetwerk noobquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen foto's op te zetten...
Inderdaad. MIjn Linkedinaccount is het enige waar ik actief wat mee doe.quote:
Ik weet al niet echt wat hyves isquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan doe je je hoofd niet online.Facebook is als Hyves maar dan internationaal. Dus als je dan toch overweegt 1 van de 2 te nemen, dan zou ik FB nemen, that's all.
M'n oude TMF profielquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:22 schreef conleche het volgende:
Ik vind linkedln ontzettend saai. Dus dat heb ik niet.M'n zusje wel zag ik net, toen ik ging checken of ik het toch had. (je vergeet weleens wat.
)
quote:'I don't know what i think, so what i think is just a shim of my imagination, which means i don't think what i think, but i think i think what i think, which means i think something i dont think i think'
dit is imo een goed boekje eroverquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien kom ik hier op terug. Eerst maar eens met Jan overleggen. Hoe moeilijk kan het zijn inderdaad. Die jaarrekeningen zien er altijd vet ingewikkeld uit, maar dat is natuurlijk alleen omdat je ze niet echt léést en alleen een bunch cijfers ziet staan. Als je eenmaal weet waar dat vandaan komt, I guess...........
<beginletter van dorp>-City Gangters!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef neen het volgende:
Alle dorpelingen hadden dan "dorpsnaam city de gekste" door de breezergenerator gehaald en erop staan
Ja in principe wel maar 1 x in de maand neemt hij 1 of 2 snipperdagen, dan komen de kinderen... maar echt samen weekend komt vrij weinig voor ja.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net wortelsap, gerstemelk (uhuh), speltbrood en 2x biologisch vlees gekocht (lamsbout en kip). Oh yeah.
EN IK HEB HEM DUS CO MAG HEM LENEN!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef Merel het volgende:
Ik zegt het nog 1x: IEDEREEN DIE NAAR ROME GAAT MOET HET BOEK SPQR VAN LUC VERHUYCK MEENEMEN WANT DAT IS TOF
*stil*quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had als profielnaam CHeRrYLiCiOuS![]()
!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
En hij is er tegenwoordig in pocket-vorm voor maar ¤6,95quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
EN IK HEB HEM DUS CO MAG HEM LENEN!!
Ik had ook altijd stukjes uit songteksten in m'n nick en tot voor kort zelfs ook nog in m'n sigquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh mwehe!
Ik heb wel een tijd gehad dat ik MSN de meest stomme namen had - soms van die stukjes songtekst die ik dan zo geniaal toepasselijk vond op dat moment, en soms maffe geluidjes a la "Guaaaah" en "whiej" en expres fout geschreven EngelsEn erg veel
o.O
^_^
<_< >_> O_O
-_-;;
Oh en ik heb er nooit zo uitgezien als de mademoiselle uit de OP, ik was altijd al mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |