Check die 2e racebaan op pagina 204quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ooooh is het weer die tijd
Je mag deze overkopen voor 2 euro, nieuwprijs is 3,99quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
Hier is geen Intertoysgids gekomen. Zou dat iets te maken hebben met het feit dat ik in een seniorenflat woon?. Miss willen senioren ook wel met Playmobil spelen!
.
Waar is je groenvoer en fruit?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:36 schreef j.t het volgende:
PFoeh, ik zit weer even 5min
Naar bieb geweest en daar nog 4 boeken gekocht. Ze zijn afgeschreven maar in goede staat. Ik heb een Meester Jaap boekeen boek van Sjoerd Kuyper (ik zie dus nu dat het dus niet Guus Kuijer is
![]()
omg) Alleen mijn verhalen neem ik mee heet het. En een ooggetuige info boek over zoogdieren en nog een infoboek over energie ... allemaal voor mn kids enzo
Rekening: 4 boeken, 4 eurie!![]()
En net terug van boodschappen doen. Nu was ophangen en even stofzuigen en tafels van stof ontdoen.
Edit: Mn lijstje is tot nu toe bagger
O: 2 broodjes chocopasta
L: 1 broodje kipfilet
D: thaise rode curry
T: wraps met groene pesto en kipfilet, gevulde eitjes en een borreltje
Welquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus ik moet van FB?. LinkedIn is niet leuk, want daar kun je geen berichtjes posten
.
Preciesquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kruisje zetten bij alles wat je wilt hebben.
Zat ik laatst ook al over na te denken iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik zou inmiddels bijna een andere naam op FOK! nemen Vikje bent redelijk herkenbaar
Ja, maar ik moet toch wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Precies
Ik dacht trouwens dat jij dat hardlopen toen had opgegeven Vik? Ik dacht dat jij anti-hardlopen was. Nu moet ik ook weer op een of andere manier
Receptje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ennacho's con todo!
prima anti-katervoervoor de kater die zo goed als weg is
De supermarkt heet in Engeland gewoon 'supermarket' hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*hijg* zo, weer bergop/bergaf gelopen naar supermercado. Note to self: niet meer rond 17.00 gaan, want gestoorde drukte. AH > Morrisons
Eten is mwaaaa.
O/L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
S: Body pump intro en les
T: banaan en chocomelk
T: drie blokjes chocola
D: tagliatelle met prei, witte saus en garnaaltjes
T: denk sap ofzo, @ uno pub!
Dit is een beetje een mager lijstje! En woon jij in Duitsland trouwens? Volgnes mij zijn schorles heel erg duits!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef mascarpone het volgende:
Ik heb ook van die k*t accountants gehad. Kost je veel geld en dan kijk je er naar, haal je er zo fouten uit die je een paar duizend euro opleveren. Uiteindelijk ben ik de boekhouding voor onze bedrijfjes zelf gaan doen. Bevalt prima. Doe ook de loonbelasting. We hebben een hele goede fiscalist gevonden die ons bijstaat.
Aanrader.
Helemaal top dat je het nu zo gaat doen. Bovendien houd je veel meer overzicht.
O: boterham ham, gekookt eitje
L: boterham rosbief
T: nectarine
D: lasagne, salade
T: 2 schorles.
Fruit staat er vandaag niet op. Heb gelukkig afgelopen week al veel fruit binnen gehad. Groenvoer zit in de thaise curry. Boontjes en paprika en wat notenrijst. Magoed, wat ik zei: hij blijft belabberdquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef j.t het volgende:
[..]
Fruit staat er vandaag niet op. Heb gelukkig afgelopen week al veel fruit binnen gehad. Groenvoer zit in de thaise curry. Boontjes en paprika en wat notenrijst. Magoed, wat ik zei: hij blijft belabberd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |