O, wat leuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Eens met wat gezegd is mbt DaD en de 60 kg grens.
Net een jurkje gekocht, voor mn uitreiking, echt leuk! En er was geen pin, toen ik terugkwan zat het in een heel mooi tasje en zat er een kaart met 'Gefeliciteerd' bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mariaquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cocooooo! Volgens mij valt het met de vetheid en stomheid wel mee, mbt de andere dingen: tijd voor een plan, non?![]()
- Voor tevredenheid over jezelf: sporten! Trotse gevoelens zijn puik en je wordt fitter![]()
- Opruimdagje inlassen! Als een wervelwind door je huis gaan en achteraf wederom tevreden zijn over jezelf wanneer je het resultaat aanschouwt![]()
- Uitgaven bekijken en zien wat er minder kan oids. Vast bedrag per maand automatisch laten overschrijven naar spaarrekening![]()
Zoiets? Of zeg ik nu heel voor de hand liggende dingen?
Wat gaaf! En spannendquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Woooo! De woonboot is echt super awesome! Er waren 40-50 reacties maar wij waren wat eerder heen gegaan, dus we waren de eerste kijkers, en dus nog even rustig kunnen praten en zo met de huisbaas. Toffe vent! Vriendin had meteen connecties met hem omdat ze beide les geven. En hij vond de mail die we hadden gestuurd ook leuk, en het hondje wat willen aanschaffen vond hij ook leuk! We hebben meteen ja gezegd, dus we horen het hopelijk snel, en dan maar hopen dat er tussen die andere 40-50 stelletjes geen leukere mensen zitten. Ik heb er wel een goed gevoel over. We krijgen er ook een motorbootje en zo bij! Kunnen we in Groningen over het Paterswoldseplas en de grachten in Groningen!
Brr, helemaal spannend, maar ik moet niet te enthousiast doen want nog niks is zeker!!
Mooi man! Maarja, nog niet helemaal zeker dus. Nog meer ijzers in het vuur qua woonruimte of (nog) niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Woooo! De woonboot is echt super awesome! Er waren 40-50 reacties maar wij waren wat eerder heen gegaan, dus we waren de eerste kijkers, en dus nog even rustig kunnen praten en zo met de huisbaas. Toffe vent! Vriendin had meteen connecties met hem omdat ze beide les geven. En hij vond de mail die we hadden gestuurd ook leuk, en het hondje wat willen aanschaffen vond hij ook leuk! We hebben meteen ja gezegd, dus we horen het hopelijk snel, en dan maar hopen dat er tussen die andere 40-50 stelletjes geen leukere mensen zitten. Ik heb er wel een goed gevoel over. We krijgen er ook een motorbootje en zo bij! Kunnen we in Groningen over het Paterswoldseplas en de grachten in Groningen!
Brr, helemaal spannend, maar ik moet niet te enthousiast doen want nog niks is zeker!!
Juist! Komt goed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
Moet mezelf gewoon een flinke trap onder m'n kont geven. Komt goed
Ik zit al vanaf 9 uur in de boot! Ja klopt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Veel plezier, Pief! Het is er best mooi weer voor. Waar ga je zeilen? Friesland?
maria heeft een veel handigere reply gegeven, maar ik zit in dezelfde situatie als jij dus als ik zou weten hoe ik het op zou moeten lossen had ik het met jou gedeeldquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
Moet mezelf gewoon een flinke trap onder m'n kont geven. Komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |