abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:04:27 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86823066
Lijst:
O: 2 volkorenboterhammen met achterham, tomaat,komkommer en mayo, beschuit jam, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T's: appel
L: boterham rookvlees, een huge ei (dubbeldooier, 11 min. koken voor flubberig geel)
T: beschuitje jam, peer, druiven, blokje choco
D: Taco's
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86823086
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Eens met wat gezegd is mbt DaD en de 60 kg grens.
Net een jurkje gekocht, voor mn uitreiking, echt leuk! En er was geen pin, toen ik terugkwan zat het in een heel mooi tasje en zat er een kaart met 'Gefeliciteerd' bij O+ !
O, wat leuk! O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:07:26 #283
236335 neen
schone schijn
pi_86823158
T: koffie
S: klein rondje met de ouweheer
L: net gehad ontelbaar veel :{
T: koffie
D: :?

Volgende week heb ik gelukkig nog niets in het noorden geplanned, kan ik lekker een normale hoeveelheid eten doen thuis.
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:36:28 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86824025
Ohai! Spierpijn oO<

*geeft wat spekjes voor aan DaD* O+ Ik kan de tas nie zien :o Edit oh nu wel! Mooi idd, een echte juffentas O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86824474
}:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86824697
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
}:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:01:43 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86824922
Cocooooo! Volgens mij valt het met de vetheid en stomheid wel mee, mbt de andere dingen: tijd voor een plan, non? :Y
- Voor tevredenheid over jezelf: sporten! Trotse gevoelens zijn puik en je wordt fitter 8-)
- Opruimdagje inlassen! Als een wervelwind door je huis gaan en achteraf wederom tevreden zijn over jezelf wanneer je het resultaat aanschouwt w/
- Uitgaven bekijken en zien wat er minder kan oids. Vast bedrag per maand automatisch laten overschrijven naar spaarrekening :7

Zoiets? Of zeg ik nu heel voor de hand liggende dingen? :P
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:05:29 #288
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86825063
Woooo! De woonboot is echt super awesome! Er waren 40-50 reacties maar wij waren wat eerder heen gegaan, dus we waren de eerste kijkers, en dus nog even rustig kunnen praten en zo met de huisbaas. Toffe vent! Vriendin had meteen connecties met hem omdat ze beide les geven. En hij vond de mail die we hadden gestuurd ook leuk, en het hondje wat willen aanschaffen vond hij ook leuk! We hebben meteen ja gezegd, dus we horen het hopelijk snel, en dan maar hopen dat er tussen die andere 40-50 stelletjes geen leukere mensen zitten. Ik heb er wel een goed gevoel over. We krijgen er ook een motorbootje en zo bij! Kunnen we in Groningen over het Paterswoldseplas en de grachten in Groningen!

Brr, helemaal spannend, maar ik moet niet te enthousiast doen want nog niks is zeker!!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_86825174
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

:*
O+

Moet mezelf gewoon een flinke trap onder m'n kont geven. Komt goed :)
pi_86825337
Oh wat klinkt dat leuk boemdikkie! O+
Hoop dat jullie 'm krijgen! :)
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:14:41 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86825399
Boem, nais! :o Tip van flip: geen harige dreadlockhond nemen, als ie in het water keilt is het net een spons.

Coco: natuurlijk komt het goed! O+ Soms heb je alleen baalmomenten he, hebben we allemaal wel :P
pi_86825531
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cocooooo! Volgens mij valt het met de vetheid en stomheid wel mee, mbt de andere dingen: tijd voor een plan, non? :Y
- Voor tevredenheid over jezelf: sporten! Trotse gevoelens zijn puik en je wordt fitter 8-)
- Opruimdagje inlassen! Als een wervelwind door je huis gaan en achteraf wederom tevreden zijn over jezelf wanneer je het resultaat aanschouwt w/
- Uitgaven bekijken en zien wat er minder kan oids. Vast bedrag per maand automatisch laten overschrijven naar spaarrekening :7

Zoiets? Of zeg ik nu heel voor de hand liggende dingen? :P
Maria O+ Jje hebt helemaal gelijk hoor.

Sporten: ik weet alleen niet wat. Ben me nu aan het oriënteren op judo, dat heb ik vroeger altijd gedaan. Skaten was heel fijn, maar het weer zit momenteel meestal tegen, dus dat gaat nu even niet.

Opruimen: m'n man is blijkbaar als een wervelwind door het huis gegaan (terwijl ik snikkend onder de douche stond :') ). Wel superlief van hem O+ (helemaal als je bedenkt dat ik de bron ben v/d meeste troep :@ ).

Uitgaven: zijn we sinds een paar maanden bij aan het houden. En ik zet braaf geld over naar de spaarrekening, om dan vrolijk in de min te eindigen op mijn gewone rekening :') Net wel nog even een goed gesprek erover gehad, we moeten gewoon veel meer kunnen sparen dan we nu doen.

Anyway, komt vast allemaal goed. Alleen zie ik het soms gewoon allemaal heel somber in en dan ben ik ervan overtuigd dat het nóóit meer goedkomt. Stomme gedachten }:|
pi_86825564
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Woooo! De woonboot is echt super awesome! Er waren 40-50 reacties maar wij waren wat eerder heen gegaan, dus we waren de eerste kijkers, en dus nog even rustig kunnen praten en zo met de huisbaas. Toffe vent! Vriendin had meteen connecties met hem omdat ze beide les geven. En hij vond de mail die we hadden gestuurd ook leuk, en het hondje wat willen aanschaffen vond hij ook leuk! We hebben meteen ja gezegd, dus we horen het hopelijk snel, en dan maar hopen dat er tussen die andere 40-50 stelletjes geen leukere mensen zitten. Ik heb er wel een goed gevoel over. We krijgen er ook een motorbootje en zo bij! Kunnen we in Groningen over het Paterswoldseplas en de grachten in Groningen!

Brr, helemaal spannend, maar ik moet niet te enthousiast doen want nog niks is zeker!!
Wat gaaf! En spannend :D Zal voor jullie duimen :Y
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:22:01 #294
236335 neen
schone schijn
pi_86825663
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:

Mooi man! Maarja, nog niet helemaal zeker dus. Nog meer ijzers in het vuur qua woonruimte of (nog) niet?

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

O+

Juist! Komt goed.
het lijkt niet wat het is
pi_86825763
tof boem!

S1 en S2 worden samengevoegd: we gaan hardlopend geocachen :+
Ja doei.
pi_86826195
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Veel plezier, Pief! Het is er best mooi weer voor. Waar ga je zeilen? Friesland?
Ik zit al vanaf 9 uur in de boot! Ja klopt.
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:50:14 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86826594
Zo, terug uit de stad, heel wat euro's armer :{. Wat is het duur om je fiets te laten repareren! :{. Als het niet nog een vrij nieuwe, dure fiets was geweest, had ik beter een nieuwe kunnen kopen. Maar goed, nu is 'ie weer als nieuw en dat is het belangrijkste *O*. Verder een supergoed slot gekocht bij de outlet en een te dure, maar wel mooie sportbroek voor het hardlopen :P.

Oh en in de bieb ging het alarm af toen ik door het poortje naar buiten ging, maar ik had niks in de gaten, want ik had muziek op dus toen ik door de draaideur ging, keek iedereen mij aan en ik dacht: "Uh, hier klopt iets niet!" :'). Dus ik terug door de draaideur, spullen weer uit de tas, maar ik kon een bonnetje tonen, dus ze lieten me gaan. Maar wat is dat naar zeg, dat iedereen je dan als een crimineel aanstaart :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:51:01 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86826625
Maar ik heb wel Fanny och Alexander geleend bij de bieb en die ga ik vanavond zien *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86826636
Fail. Ik ben vergeten op te staan om kaartjes voor Jamiroquai te bemachtigen. Was binnen een minuut uitverkocht, dus was me prbly toch niet gelukt.

Ik ben very huishoudelijk bezig op harde muziek. ^O^
  zaterdag 25 september 2010 @ 13:52:52 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86826683
Hardlopend geocoachen, tof! :D

Coco: lief van je man! :D En judo is goed toch? Vond je dat ook leuk?

Ik merk trouwens wel dat ik het niet zo simpel vind om met allemaal relatief onbekenden samen te wonen :+ Ze zijn wel aardig enzo, maar mijn asociale ik wil koken wanneer IK wil (en dan het liefst zonder dat iemand heel geïnteresseerd kijkt wat ik maak, prompt doe ik allemaal stomme dingen dan :') ), badkamer in wanneer IK wil, en dan liefst zonder meerdere keren per dag praatjes te maken :@ :')
Maarja gelukkig is het tijdelijk :+ En misschien wen ik er wel heel erg aan oO<
pi_86826941
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

O+

maria heeft een veel handigere reply gegeven, maar ik zit in dezelfde situatie als jij dus als ik zou weten hoe ik het op zou moeten lossen had ik het met jou gedeeld :) Lief van je man trouwens O+

Bweeeh ik ga maar eens een solicitatiebrief schrijven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')