quote:I'll see you in the sunlight
I'll hear your voice everywhere
I'll run to tenderly hold you
But baby, you won't be there
kopieer lekke in googlequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Openstaande vraag:
Welk nummer en van wie?
[..]
quote:
okquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:![]()
Er is slechts plaats voor 1 tieten-UI in dit topic.
Dan kan ik alleen maar gokken op Too many broken heartsquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow, Fok, lekker bezig. Waar ik net Brian Hyland typte, wilde ik eigenlijk Bobby Vinton typen. Want Hyland zocht ik. Dan maar de titel goed rekenen. En Albert West is ook goed trouwens
ergo
MadMaster + 1
Komt door al die tetten.quote:
Binnenkort weer eens, moest nu ff lunchen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:20 schreef ranja het volgende:
de vraag is wanneer madmaster met een nieuwe vraag komt
quote:
Goede gok.quote:
ranja +2quote:De toets; het zwarte deel op de hals waar de snaren overheen lopen naar de stemknoppen toe. De violist drukt de snaren op de toets om de tonen te verhogen.
Welkomquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
(ik weet niet of ik mee mag doen)
lauren harris?
dank u... ik denk: ik probeer het even...quote:
Ik weet niet wie haar vader is, maar ook niet goed in elk geval.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
(ik weet niet of ik mee mag doen)
lauren harris?
schiet me nu binnen dat de vader van lauren harris, steve harris heet. boeiende infoquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet wie haar vader is, maar ook niet goed in elk geval.
Nog een foto:
[ afbeelding ]
van Iron Maiden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
schiet me nu binnen dat de vader van lauren harris, steve harris heet. boeiende info
yepsquote:
dochter van keith richards?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet wie haar vader is, maar ook niet goed in elk geval.
Nog een foto:
[ afbeelding ]
nu ben ik door mn ideeën heen. (hint?)quote:
quote:
idd... nu wil ik het weten ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Grobbel het volgende:
Ik zie het al, maandag nog maar eens kijken of ie dan nog open staat.
bekende artiest met bekende vader met bekende vader die ik ken is hank williams IIIquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef ranja het volgende:
Haar vader heeft ook een bekende vader
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef Grobbel het volgende:
Een van de vele Hank Williams telgen (en daar ook weer de telgen van)?
billy ray cyrus...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef ranja het volgende:
ik wil even het juiste antwoord nu hoor... wie is haar vader?
crapquote:
omg... ik lulde maar watquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Hank Williams III is dus haar halfbroer.
die is idd leukerquote:
die is toch jonger of ben ik gek?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die inderdaad. Telg van Sting.
spillebeenied00 +2
Tja, als je het zo zwart/wit wil stellen... Het eerste is het in elk geval niet, dus trek je conclusies maar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
die is toch jonger of ben ik gek?
ik weet dat ik gek ben...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, als je het zo zwart/wit wil stellen... Het eerste is het in elk geval niet, dus trek je conclusies maar.
Niet te ongeduldig zijn, n00bie is vast iets moois aan het voorbereiden.quote:
Gezien op Haldern, vond het ook niet echt boeiend.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef ranja het volgende:
[..]
klein stukje gehoord op Lowlands, maar erg snel doorgelopen...
sorryquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet te ongeduldig zijn, n00bie is vast iets moois aan het voorbereiden.
[..]
Gezien op Haldern, vond het ook niet echt boeiend.
ik ben even roken... bekende kop maar kan niet op komen hoe hij heet. ga ik even over nadenkenquote:
als ik weet wie hij is weet ik wie zijn vader is (althans dat hoop ik...)quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
naja, het gaat er dus om wie zijn vader is.
valt me nog mee hoe snel. Als ik deze had gedaan was het nog wel eerder geraden denk ik.quote:
zal niet raar zijn met dezelfde achternaam. Ik herken zn hoofd wel, maar kan hm niet plaatsen... inderdaad ja, al dat haarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als ik weet wie hij is weet ik wie zijn vader is (althans dat hoop ik...)
preciesquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
zal niet raar zijn met dezelfde achternaam. Ik herken zn hoofd wel, maar kan hm niet plaatsen... inderdaad ja, al dat haar![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
zal niet raar zijn met dezelfde achternaam. Ik herken zn hoofd wel, maar kan hm niet plaatsen... inderdaad ja, al dat haar![]()
Hoe heette de kandidaat die in 1989 dit nummer zong in Hennie Huisman's Soundmixshow?quote:
voor mijn tijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Speciaal voor ErwinDikkie het tempo erin.
[..]
Hoe heette de kandidaat die in 1989 dit nummer zong in Hennie Huisman's Soundmixshow?
N00bie +2quote:
op die fiets...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het tempo was voor jou, niet per se de vraag
welterustenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Mark het volgende:
[..]
N00bie +2
En het antwoord op de open vraag had ik net gezien toen ik deze tekst opzocht.
Ik ga dus maar slapen
René heeft nooit meegedaan. Die werd bekend door de Flapdrol-song bij Curry & van Inkel en toen 'ie een liedje kwam zingen bij Countdown omdat La Paay Adam Curry ontvoerde naar de VS. En dat was 2 jaar eerder.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Grobbel het volgende:
Rene Froger?
Al moet die haast wel een paar jaar eerder hebben meegedaan...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En ook Gordon heeft nooit meegedaan.
volgens mij niet... wel een hoop bekende zangers die wel eens een tijd geleden hitjes hadden, marco borsato, tony neef, gerard joling en nog een paarquote:
Even gegoogled. Hij heeft wel een keer geprobeerd om mee te doen, maar kwam nooit door de selectieprocedure (verloor klaarblijkelijk van een manke nelis impersonator). Al zat ie wel een jaar in de jury. Daar zal ik wel door in de war zijn.quote:
ik weet alleen dat gordon bekend werd met zn eerste hit, kon ik maar even bij je zijn (?) en voor de rest weet ik niets van hem....quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gordon brak een klein beetje door toen 'ie Nationaal Songfestival deed in 1990. Van een SM-carri`re weet ik iig niets.
Hou es op met dat opjagen, ik word zenuwachtig van jequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
maar de vraag op wie het nummer gezongen heeft al beantwoord?
sorry ik vraag het maar... ik doe het niet expresquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hou es op met dat opjagen, ik word zenuwachtig van je
Grobbel + 2quote:
zal wel urbanus zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef Grobbel het volgende:
En welke lolbroek verbouwde Lottis hit 'Tiritomba' naar 'Die is dom ja'?
Origineel is inderdaad ook niet bepaald een pareltje (clip is verder 'veilig' om te kijken. Geen spoilers voor het antwoord voor zover ik kan zien).quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is aan mij voorbij gegaan. Volgens mij ben ik er niet rouwig om.
Nope, recenter dan dat. Vooral populair in de jaren '90. Gek genoeg begonnen als puur een typetje dat enkel in audiovorm bestond, en pas veel later (toen er een paar grotere hits werden gescoord) werd er ook een acteur ingehuurd die al playbackend optrad in tv shows en in videoclips.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
zoiets zou dan van andre van duin zijn
ik ben aan het nadenkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Grobbel het volgende:
Ik vermoed dat de meeste mensen ondertussen zijn gaan pitten, en ik ga zo dat goede voorbeeld volgen. Ik laat de nachtbrakers nog met 1 hintje achter. dit typetje heeft o.a. ook parodieën gedaan op nummers van The Village People en Lou Bega.
(en ja, nu noem ik bewust niet de allergrootste parodie-hits. Het moet ook niet te makkelijk worden...)
die hadden we ook nog iddquote:
Of moeder, maar daar ga ik niet moeilijk over doen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:01 schreef Grobbel het volgende:
Bands met de vader van 1 of meer van de andere leden erin?
kwam me al bekend voor en toen ik een mogelijke moeder of vader-connectie niet uitsloot, viel het kwartje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je dat weet...
Ik had wel verwacht eerst een 'Billy Ocean' te horen...
NBDBD +2
ken het ook maar via FOKquote:
quote:Gimme a ticket for an aeroplane
Ain't got time to take a fast train
Lonely days are gone, I'm a-goin' home
ranja + 2quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef ranja het volgende:
The Letter, van heel veel oa Box Tops
cardigansquote:
nicequote:
ik kom daar regelmatig. meestal de laatste vrijdag van de maand. is metal avondquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Erwin, ik zie dat je uit (omgeving) Alkmaar komt. Kom/kwam je wel eens in de Kooltuin?
I know. Misschien heb ik je dan wel eens in het echt gezien. Al kom ik er tegenwoordig bijna nooit meer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik kom daar regelmatig. meestal de laatste vrijdag van de maand. is metal avond
ik kom vaak in de victorie, oude atlantis. ik ben daar ook vrijwilligerquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
I know. Misschien heb ik je dan wel eens in het echt gezien. Al kom ik er tegenwoordig bijna nooit meer.
Daar kom ik alleen zo af en toe nog bij de popquiz. Die Burnett overigens organiseert.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik kom vaak in de victorie, oude atlantis. ik ben daar ook vrijwilliger
ik ben 1 keer wezen kijken bij de quiz, alleen een biertje doen, was vrij lastigquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen zo af en toe nog bij de popquiz. Die Burnett overigens organiseert.
Lissabon, Moskou, Madrid en praag volgens mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Noem de andere 4 steden die genoemd worden in 'Liefs Uit Londen' van Bluf
ErwinDikkie + 2 schaampuntenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Lissabon, Moskou, Madrid en praag volgens mij
(moeders heeft alle cds van bluf... ze draaide het de godsganse dag)
dat ik het weet? zijn de cds van mijn moeder ergens goed voorquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ErwinDikkie + 2 schaampunten
Is dat een computergame of zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
welke nederlandse zanger spreekt de stem in van rockzilla, en welke amerikaanse artiest heeft rockzilla verzonnen?
nee een tekenfilmseriequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat een computergame of zo
ik wist het, ben 27...quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:38 schreef Grobbel het volgende:
Zei me niks, maar even opgezocht. Is een cartoon van 7 jaar geleden. Wachten tot er of een trivia-speler van (nu) pakweg 15 jaar oud langs komt, of eentje met kinderen van die leeftijd.
erm neequote:
N00biedoobie +2quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gokje op Gene Simmons en Barry Hay dan.
je bedoelt Syb van De Dijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:51 schreef Burnett het volgende:
Gok op Paul Stanley en Huub van De Kast
die ene met een nieuwe dij?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je bedoelt Syb van De Dijk
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je bedoelt Syb van De Dijk
quote:Because There's Something
About You Baby
That Makes Me Want
To Give It To You
I Swear There's Something
About You Baby
lastige... artiest weet ik wel maar het nummer nietquote:
grote gok... micheal jackson, the way you make me feel?quote:
moet ik het wel goed schrijvenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
grote gok... micheal michael jackson, the way you make me feel?
Dat waren wel de betere.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Herman Heinsbroeke, Hilbrand Nawijn en Cees van Leeuwen
#2 Op de lijst was Mental Theo...quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:47 schreef belsen het volgende:
Johan Vlemminx, Jovink en de Voederbietels en Erik Dikeb.
Nawijn had toen z'n zetel toch al gehad, voordat 'ie aan het jumpen sloeg?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Herman Heinsbroeke, Hilbrand Nawijn en Cees van Leeuwen
Staat dat in de vraag dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nawijn had toen z'n zetel toch al gehad, voordat 'ie aan het jumpen sloeg?
Met de andere 2 had je het nog goed gehad ook...
Fosko is volgens mij nooit verkiesbaar gesteld, Westbroek alleen lokaal en die is al afgehaakt na de moord op Fortuyn en de daarop volgende bedreigingen aan zijn adres.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:55 schreef ranja het volgende:
Henk Wijngaard toch ook, of was dat een ander jaar?
En Henk Westbroek? Bob Fosko? Of waren die alleen lokaal
En niet onverdienstelijk.quote:
charlie parker?quote:
OK, je hebt gelijk...quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staat dat in de vraag dan?
Nee, maar het instrument heb je goedquote:
pestkopquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, maar het instrument heb je goed
jr.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:11 schreef Grobbel het volgende:
Dat is nog steeds een gat van een paar decennia...
Grover Washington?
Die heb ik hier nog.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:21 schreef ranja het volgende:
Buster Fontein - een beetje misselijk
Yep...quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:34 schreef Grobbel het volgende:
Wat de hel is dit.![]()
Typetje van Paul Haenen?
Doet me denken aan een verhaal van Wim t Schippers die als Ernie tegen een kindje praatte. Volgens dat kind kon hij het nog niet zo goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep...
Sprak Paul nog op de Uitmarkt toen ik een Emmy Kapuk-shirt en een Margreet Dolman-DVD bij z'n stand kocht.
Grappig mannetje, het is net of je tegen Bert aan het praten bent...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hehe, zag toevallig gisteren tijdens het zappen dit
sjezus wat een verschilquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef ranja het volgende:
tegenwoordig ziet ze er zo uit
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2010 00:02 schreef Berkery het volgende:
Mja, ik ben niet bepaald een Zappa kenner
quote:Op zondag 26 september 2010 11:11 schreef ranja het volgende:
In 1988 bracht mevrouw solo een album uit op het label van Prince, hiervan haalde één single de Nederlandse Top 40.
n00biedoobiedoo +2quote:
Missing personquote:
quote:The opera will be about the life and death of Dutch performer Herman Brood, who leapt to his death from the roof of the Amsterdam Hilton in 2001, while also re-enacting some ofmoments of inspiration for the album.
Berkery +2quote:
quote:got his first taste of fame in 1976 at a concert by English punk band The Clash, when his earlobe was damaged by Jane Crockford, later to be a member of The Mo-dettes. A photographer snapped a picture of him covered in blood and it made the papers, with the headline "Cannibalism At Clash Gig"
Lang niet zo leuk als ditquote:
Dat dacht ik eerst ook, maar die was volgens mij toen al in de beginfase van de Sex Pistols...quote:
Ik las 'CRASS'...quote:Op zondag 26 september 2010 15:23 schreef ranja het volgende:
Joe Strummer stond op het podium neem ik aan
Die dame doet me aan hem denken...quote:
Dan heeft die Gore er nog nooit zo goed uit gezien.quote:Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die dame doet me aan hem denken...
[ afbeelding ]
Nou, rijmt..volgens mij bedioel je Lone Justicequote:Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef Burnett het volgende:
eerste ingeving zegt: blind justice... (of iets dat daar op rijmt)
quote:Op zondag 26 september 2010 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, rijmt..volgens mij bedioel je Lone Justice
Joh, dat had ranja nooit goedgekeurd, troost jequote:
n00biedoobiedoo +2quote:Op zondag 26 september 2010 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, rijmt..volgens mij bedioel je Lone Justice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |