Euh, nee. Niet echt. Van de artiest noch het nummer heb ik ooit eerder gehoord... Ik doel op een ander nummer. Maar ik verklap maar even niet welk nummer dat is; wil niet allerlei hints weggeven.quote:
van de film of van het liedje?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:23 schreef Softfeel het volgende:
eerste woord van de titel is playing . . .
dan heb je een andere song in je hoofd denk ik...quote:Op donderdag 23 september 2010 17:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Euh, nee. Niet echt. Van de artiest noch het nummer heb ik ooit eerder gehoord...
liedjequote:
Nee, dezelfde nummer 1 hit waar n00bie ook aan dacht. Als ik die echter noem weet iedereen meteen om welke film het gaat, en ik weet niet zeker of je wil dat die info als hint wordt gegeven.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:26 schreef Softfeel het volgende:
[..]
dan heb je een andere song in je hoofd denk ik...
en ik denk dat je great balls of fire bedoelt?
Juist, of onder welke naam we Don Van Vliet kennen....quote:Op donderdag 23 september 2010 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom kon-ie niet gewoon vragen wie de duivel speelt in de clip van Tenacious D, zoals alle andere nieuwelingen?
Of maak er een leuke rebus van.quote:
Dat is inderdaad flink balen. Photobucket gebruik ik al veel langer, maar is veel minder praktisch voor dit soort dingen. Je kunt geen file names veranderen bijvoorbeeld, wat erop neer komt dat je foto's van fotovragen eerst op je harde schijf moet opslaan, daarna een andere naam moet geven en pas dan eindelijk op photobucket kan zetten.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Balen
http://www.tinypic.com/
Ik ben wel bezoeker 1.000.000, dat is géén grap!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Balen
En deze bedoelde ik toen ik het over het bekendste nummer van de soundtrack had.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:05 schreef Softfeel het volgende:
het is kenny loggins met playing with the boys... game on
TIPTIPTIPquote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Balen
Dat is fantastischquote:
Ik ken haar. pvdt.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is fantastisch
[ afbeelding ]
Kenny Loggins ken ik alleen van Footloosequote:Op donderdag 23 september 2010 19:05 schreef Softfeel het volgende:
het is kenny loggins met playing with the boys... game on
Heeft wel meer redelijk bekende nummersquote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Kenny Loggins ken ik alleen van Footloose
Ho!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je kunt geen file names veranderen bijvoorbeeld, wat erop neer komt dat je foto's van fotovragen eerst op je harde schijf moet opslaan, daarna een andere naam moet geven en pas dan eindelijk op photobucket kan zetten.
Oh, en photobucket is bovendien ontzettend traag.
quote:As he said: "hey you there" during class
we looked at each other, about the six of us
with one eye he looked at the ground
and with the other he looked at the ceiling
-"he was looking at you"
-"he was looking at you too"
Ik kan die optie ook nu nergens vinden (gebruik firefox). Kun je iets specifieker zijn?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho!!!
Aangezien ik op m'n werk vast zit aan IE6 kon ik de in te voeren codes van Tinypic niet meer zien en Tinypic dus niet meer gebruiken daar.
Ben daarom terug gegaan naar Photobucket, waar je al sinds jaar en dag de namen van je afbeeldingen automatisch kan laten veranderen (zie de opties onder het upload deel) en de laatste tijd is Photobucket weer sneller geworden.
Ik denk het toch wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef ranja het volgende:
mwah, geen idee of ik het nummer übehraupt ken, laat staan vertaald.
Hiekikowokan.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hiekiekoeokan (of zoiets) van Normaal
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik kan die optie ook nu nergens vinden (gebruik firefox). Kun je iets specifieker zijn?
Dank! Dan neem ik bij deze mijn woorden terug.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook de URL van deze afbeeldingen, ze heten oorspronkelijk Photobucket.jpg en Photobucket2.jpg...
ik kan bevestigen dat het een postzegel isquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Kan het nu helaas niet herstellen (ben slechts mobiel nu), dus selecteer svp de nietszeggende link en plak die in je browser...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ik kan bevestigen dat het een postzegel is
quote:I'll see you in the sunlight
I'll hear your voice everywhere
I'll run to tenderly hold you
But baby, you won't be there
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |