ik kom vaak in de victorie, oude atlantis. ik ben daar ook vrijwilligerquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
I know. Misschien heb ik je dan wel eens in het echt gezien. Al kom ik er tegenwoordig bijna nooit meer.
Daar kom ik alleen zo af en toe nog bij de popquiz. Die Burnett overigens organiseert.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik kom vaak in de victorie, oude atlantis. ik ben daar ook vrijwilliger
ik ben 1 keer wezen kijken bij de quiz, alleen een biertje doen, was vrij lastigquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar kom ik alleen zo af en toe nog bij de popquiz. Die Burnett overigens organiseert.
Lissabon, Moskou, Madrid en praag volgens mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Noem de andere 4 steden die genoemd worden in 'Liefs Uit Londen' van Bluf
ErwinDikkie + 2 schaampuntenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Lissabon, Moskou, Madrid en praag volgens mij
(moeders heeft alle cds van bluf... ze draaide het de godsganse dag)
dat ik het weet? zijn de cds van mijn moeder ergens goed voorquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ErwinDikkie + 2 schaampunten
Is dat een computergame of zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
welke nederlandse zanger spreekt de stem in van rockzilla, en welke amerikaanse artiest heeft rockzilla verzonnen?
nee een tekenfilmseriequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat een computergame of zo
ik wist het, ben 27...quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:38 schreef Grobbel het volgende:
Zei me niks, maar even opgezocht. Is een cartoon van 7 jaar geleden. Wachten tot er of een trivia-speler van (nu) pakweg 15 jaar oud langs komt, of eentje met kinderen van die leeftijd.
erm neequote:
N00biedoobie +2quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gokje op Gene Simmons en Barry Hay dan.
je bedoelt Syb van De Dijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:51 schreef Burnett het volgende:
Gok op Paul Stanley en Huub van De Kast
die ene met een nieuwe dij?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je bedoelt Syb van De Dijk
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je bedoelt Syb van De Dijk
quote:Because There's Something
About You Baby
That Makes Me Want
To Give It To You
I Swear There's Something
About You Baby
Forum Opties | |