als ik weet wie hij is weet ik wie zijn vader is (althans dat hoop ik...)quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
naja, het gaat er dus om wie zijn vader is.
valt me nog mee hoe snel. Als ik deze had gedaan was het nog wel eerder geraden denk ik.quote:
zal niet raar zijn met dezelfde achternaam. Ik herken zn hoofd wel, maar kan hm niet plaatsen... inderdaad ja, al dat haarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als ik weet wie hij is weet ik wie zijn vader is (althans dat hoop ik...)
preciesquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
zal niet raar zijn met dezelfde achternaam. Ik herken zn hoofd wel, maar kan hm niet plaatsen... inderdaad ja, al dat haar![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
zal niet raar zijn met dezelfde achternaam. Ik herken zn hoofd wel, maar kan hm niet plaatsen... inderdaad ja, al dat haar![]()
Hoe heette de kandidaat die in 1989 dit nummer zong in Hennie Huisman's Soundmixshow?quote:
voor mijn tijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Speciaal voor ErwinDikkie het tempo erin.
[..]
Hoe heette de kandidaat die in 1989 dit nummer zong in Hennie Huisman's Soundmixshow?
N00bie +2quote:
op die fiets...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het tempo was voor jou, niet per se de vraag
welterustenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Mark het volgende:
[..]
N00bie +2
En het antwoord op de open vraag had ik net gezien toen ik deze tekst opzocht.
Ik ga dus maar slapen
René heeft nooit meegedaan. Die werd bekend door de Flapdrol-song bij Curry & van Inkel en toen 'ie een liedje kwam zingen bij Countdown omdat La Paay Adam Curry ontvoerde naar de VS. En dat was 2 jaar eerder.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef Grobbel het volgende:
Rene Froger?
Al moet die haast wel een paar jaar eerder hebben meegedaan...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En ook Gordon heeft nooit meegedaan.
volgens mij niet... wel een hoop bekende zangers die wel eens een tijd geleden hitjes hadden, marco borsato, tony neef, gerard joling en nog een paarquote:
Even gegoogled. Hij heeft wel een keer geprobeerd om mee te doen, maar kwam nooit door de selectieprocedure (verloor klaarblijkelijk van een manke nelis impersonator). Al zat ie wel een jaar in de jury. Daar zal ik wel door in de war zijn.quote:
ik weet alleen dat gordon bekend werd met zn eerste hit, kon ik maar even bij je zijn (?) en voor de rest weet ik niets van hem....quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gordon brak een klein beetje door toen 'ie Nationaal Songfestival deed in 1990. Van een SM-carri`re weet ik iig niets.
Hou es op met dat opjagen, ik word zenuwachtig van jequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
maar de vraag op wie het nummer gezongen heeft al beantwoord?
sorry ik vraag het maar... ik doe het niet expresquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hou es op met dat opjagen, ik word zenuwachtig van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |