Grobbel + 2quote:
zal wel urbanus zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef Grobbel het volgende:
En welke lolbroek verbouwde Lottis hit 'Tiritomba' naar 'Die is dom ja'?
Origineel is inderdaad ook niet bepaald een pareltje (clip is verder 'veilig' om te kijken. Geen spoilers voor het antwoord voor zover ik kan zien).quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat is aan mij voorbij gegaan. Volgens mij ben ik er niet rouwig om.
Nope, recenter dan dat. Vooral populair in de jaren '90. Gek genoeg begonnen als puur een typetje dat enkel in audiovorm bestond, en pas veel later (toen er een paar grotere hits werden gescoord) werd er ook een acteur ingehuurd die al playbackend optrad in tv shows en in videoclips.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
zoiets zou dan van andre van duin zijn
ik ben aan het nadenkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Grobbel het volgende:
Ik vermoed dat de meeste mensen ondertussen zijn gaan pitten, en ik ga zo dat goede voorbeeld volgen. Ik laat de nachtbrakers nog met 1 hintje achter. dit typetje heeft o.a. ook parodieën gedaan op nummers van The Village People en Lou Bega.
(en ja, nu noem ik bewust niet de allergrootste parodie-hits. Het moet ook niet te makkelijk worden...)
die hadden we ook nog iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |