quote:X geeft aan dat X haar gevraagd heeft om de groep te bedanken voor het
bloemetje en de bom.
Ik heb daar overigens gesolliciteerd, want ze zoeken nieuwe vrijwillige redacteuren. En aangezien ik wat ervaring heb met journalistiek werk, en graag artikelen over eten en koken schrijf heb ik me opgegeven. En schrijven kan ik thuis doen, wat past bij mn beperkingen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef Windigo het volgende:
WieeeIk heb een prijsvraag van vegatopia gewonnen en krijg nu een tegoedbon van 15 euro voor iets lekkers
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik heb duidelijk iets gemist als ik de notulen zo lees:
[..]
hopelijk wel een beetje goede bom?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, anders zat ik wel lekker thuis te werken nuquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hopelijk wel een beetje goede bom?
Heb mn blog ook gerevamped, hebben jullie nog tips voor de layout?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb daar overigens gesolliciteerd, want ze zoeken nieuwe vrijwillige redacteuren. En aangezien ik wat ervaring heb met journalistiek werk, en graag artikelen over eten en koken schrijf heb ik me opgegeven. En schrijven kan ik thuis doen, wat past bij mn beperkingen.
Duim voor me
Ik bedoel gewoon dat mn blog een nieuw uiterlijk heeft gekregenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb ik al zolang geen internet dat ik hier nog nooit van gehoord heb
ja dat begreep ik na jouw uitleg. Had alleen nog nooit van dat woord gehoordquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat mn blog een nieuw uiterlijk heeft gekregen
Mja, ik ben bang dat ik mn eigen variatie op een Engels woord bedacht had. Ik ben tweetalig opgevoed dus soms maak ik een foutjequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:22 schreef SeaOfLove het volgende:
l
[..]
ja dat begreep ik na jouw uitleg. Had alleen nog nooit van dat woord gehoordgerevamped
Petjequote:
heel verstandigquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:28 schreef TAV74 het volgende:
Pfff, kloteweer, ben moe, krijg niets meer uit mijn vingers en de urenstaat geeft al 40 plus uur aan voor deze week.
Ofwel: ik ben er over een goed half uur wel klaar mee voor deze week
Het was tofquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Petje![]()
Vertel, nu!!! hoe was het?????
Zie bovenquote:
Ooooooooooooh yeah babyquote:
Ik ookquote:
Klinkt goed, regen kan geen moer schelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was tofWeer was niet fotografisch verantwoord, maar ik denk dat er toch een aantal fraaie plaatjes tussen zitten. De whisky was ook tof
Alsmede het voer
En ik heb heerlijk gewandeld in de regen
. En links rijden is makkelijk. En volgend jaar wil ik weer maar dan langer en de highlands
En ik heb vier flesjes whisky meegenomen
zeker naar toe gaan volgende keerquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ooken dat van die highlands kan ik me voorstellen
Ben er nu niet in de buurt geweest maar gister op de terugweg lagen de heuvels in de mist en de lage bewolking en ik had echt zoiets van
(qua foto's en beelden dan he
Kon helaas niet stoppen
![]()
Litertje Taliskerquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klinkt goed, regen kan geen moer schelenHighlands lijkt me een uitstekende keus voor je
![]()
Heb je Whisky op de boot gekocht (litertje Ardbeg bijvoorbeeld).
Ook een erg goede keusquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Litertje TaliskerEn in Lanark zelf Jura, Tormore en Ledaig
en wat heb je gegeten? schotse ontbijten naar binnen gewerkt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Litertje TaliskerEn in Lanark zelf Jura, Tormore en Ledaig
edit: en aangezien mijn concert vanavond niet doorgaat, ga ik maar een miniproeverij houden
Duh! Iets anders was er ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en wat heb je gegeten? schotse ontbijten naar binnen gewerkt?
Feliquote:
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook een erg goede keusDie laatse twee moeten we nodig proeven tijdens het bestuderen van ons Schotlandboek vind ik
En tis vakantie en op vakantie mag moetquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Duh! Iets anders was er ook nietGeeen brood of zo. Maar geen probleem hoor
Schotse ontbijten muv de haggis en de bloedworst vullen goed
En met een beetje gokwerk qua kcals en veel rondlopen ben ik redelijk neutraal de dagen doorgekomen
Morgen zal de weegschaal het uitwijzen
Ik heb er ook weinig voor laten staan hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
En tis vakantie en op vakantie mag moetmen genieten!
Maandag mag je weer aan de bak met Gino en Ainsley!
lekker , en fijn aan t wandelen en mooie omgeving en nog goed voor je ook, wat wil een mens nog meer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig voor laten staan hoorMaar ik vond het gewoon interessant. En ik heb echt versteld gestaan van het feit dat 2,5 uur wandelen gewoon 1200 kcal verbranden is
Had ik niet verwacht.
Niets meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker , en fijn aan t wandelen en mooie omgeving en nog goed voor je ook, wat wil een mens nog meer.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
oh ga ff checken! Gefeli met je prijs en suc6 met je solliquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat mn blog een nieuw uiterlijk heeft gekregen
hi P! Je hebt je best vermaakt daar. En die whisky.. Je kon je weer niet inhouden zekerquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was tofWeer was niet fotografisch verantwoord, maar ik denk dat er toch een aantal fraaie plaatjes tussen zitten. De whisky was ook tof
Alsmede het voer
En ik heb heerlijk gewandeld in de regen
. En links rijden is makkelijk. En volgend jaar wil ik weer maar dan langer en de highlands
En ik heb vier flesjes whisky meegenomen
Dankjewelquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ga ff checken! Gefeli met je prijs en suc6 met je solli
gisteren? ooh dat.. gaat nog best goed. denk wel nog aan em maar dan denk ik ook gelijk aan alles wat nooit heeft geklopt dus voor t eerst heb ik t idee dat ik meer kans heb om het los te laten. ik hoop dat ik zo sterk blijf want als ik nadenk over alles kan het echt nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Hoe is het met jou na gister?
geen landschap, wel heuveltjes.. nou ja, hobbeltjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef DarkElf het volgende:
zijn er foto's van jouw heuvellandschap gemaakt FF?
*grin.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen landschap, wel heuveltjes.. nou ja, hobbeltjes
Ben blij voor je dat de foto's goed waren maar, die prijs, hoezo zulke hoge verzendkosten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dez foto's van de shoot kan ik mn hele leven bewaren en naar kijken als ik oma ben om te kijken hoe ik er toen (nu) uitzagquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*grin.
maar jeetje wel duur idd, had ik geen idee van maar goed; als je tevreden bent straks ermee en t levert op wat je ermee dan is het prima toch?
Wat is een jungtest?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Leuk om je direkte collega's de jungtest te laten doen
verzendkosten waren niet het duurst. foto's digitaal ontvangen (op cd'tje) was ¤ 90,-!! wat een afzetters.. tegenwoordig is alles toch digitaal? pff.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat de foto's goed waren maar, die prijs, hoezo zulke hoge verzendkosten?
Druk aan t werk zie ik?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Leuk om je direkte collega's de jungtest te laten doen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hey Beequote:
altijd fijn, stroomuitval op werkquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef TAV74 het volgende:
Zo, het lot hielp me een beetje, stroom viel uit in centrum Hengelo (en dus ook bij mij op kantoor), goede reden om ermee te kappen. Nu dus lekker thuis een DVD-tje kijken op de bank
Tagliatelle met geroosterde groente en geitenkaasquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef LieLie het volgende:
mensen, wat moeten we vandaag eens eten?
Klinkt lekker! maar mijn vriend houdt niet van geitenkaasquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tagliatelle met geroosterde groente en geitenkaas
Je kan het ook maken met wat extra tomaat en dan wat oude parmezaanse kaas erover raspen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt lekker! maar mijn vriend houdt niet van geitenkaas
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef TAV74 het volgende:
Zo, het lot hielp me een beetje, stroom viel uit in centrum Hengelo (en dus ook bij mij op kantoor), goede reden om ermee te kappen. Nu dus lekker thuis een DVD-tje kijken op de bank
Je hebt het goed gehad zie ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
Hey BeeGa ik nog ff een paar foto's bekijken
En mijn in de outlet-toko gescoorde CD's rippen
Probeer hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef LieLie het volgende:
kan ik de salade van ainsley, met rode ui, nectarine en feta ook combineren met tagiatelle?
Echt welquote:
Vast wel, lijkt me niet onaangenaamquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef LieLie het volgende:
kan ik de salade van ainsley, met rode ui, nectarine en feta ook combineren met tagiatelle?
uit etenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef LieLie het volgende:
Afhaalchineesquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef LieLie het volgende:
geen melkbussen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welen een boel leuke schotse meiden gezien
Duurquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
verzendkosten waren niet het duurst. foto's digitaal ontvangen (op cd'tje) was ¤ 90,-!! wat een afzetters.. tegenwoordig is alles toch digitaal? pff.
maar goed; kleurbewerking kostte ¤ 17,50 en er werden 57 foto's gemaakt i.p.v. 40 die je mag.
toen zei ze: "je mag kiezen. of 57 foto's voor ¤ 17,- extra of 40 foto's maar dan kies IK uit welke er weggaan".
wat heb ik daar nou aan?ik kon er zo 20 opnoemen die wel wegmochten maar nee, zij zou het dan uitkiezen. echt gemeen. dus heb ¤ 17,- extra betaald voor het geval ze een foto weghaalde die ik toevallig wel mooi vond.
beetje jammer he?
Ja! heb jij hem ook al eens getest?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probeer hetJij was toch fervent aanhanger van die salade?
Nope. Nog nietquote:
Jajaquote:Fijn dat je vakantie mooi was! We wachten op de foto's!
Mij eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vast wel, lijkt me niet onaangenaamMaar brood lijkt me daar lekkerder bij.
quote:
Danke schon! Talisker, Jura, Ledaig en Tormond. En die laatste drie zijn verrassingenquote:Welkom terug P. Ben benieuwd naar jouw foto's van het heuvellandschap.
Welke whiskies had je gescoord? Of heb ik daraoverheen gelezen met snel teruglezen?
die foto's kan ik niet plaatsen haha. de normale kledingfoto's welquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:58 schreef golfer het volgende:
Thuis. Weekend.
Welkom terug P. Ben benieuwd naar jouw foto's van het heuvellandschap.
Welke whiskies had je gescoord? Of heb ik daraoverheen gelezen met snel teruglezen?
En FFT, Ik ben ook benieuwd naar de foto's van jouw heuvenlandschappen, dus als je die over een paar weken in huis hebt, wil ik die ook wel zien.
Ik zeg ook niet dat je ze moet plaatsen. Je kunt ze gewoon naar mij doorsturen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
die foto's kan ik niet plaatsen haha. de normale kledingfoto's wel
Af! Terug in je mand!quote:
kort spijkerbroekje met een korset en een zomerse jurk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
wat versta je onder normale kleding?
hahah kom maar een keer (met Bluezz) kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je ze moet plaatsen. Je kunt ze gewoon naar mij doorsturen.
in de zomer welquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kort spijkerbroekje met een korset en een zomerse jurk.
ook een bikinishot, maar dat hoort niet bij normale kleren
Lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
nou eindelijk knoop doorgehakt. gereserveerd bij de griek![]()
Olympia in Alphen.... vleeessss(ossenhaas is heerlijk maar je krijgt gelijk 3 stukken
)
Ohquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef DarkElf het volgende:
*grin. Oh en wij eten paddestoelenquiche vanavond.
Dat is ook heel lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
Vandaag een heerlijk dagje vrij gehad van het klussen. Morgen is hopelijk alles af(op wat details na).
Vanavond even bijkomen met een concert.
Tof en tofquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Anthraxx het volgende:
Blind Guardian. In de 013
.
Hoe was je vakantie?
Het blijft wel doorgaan hequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:33 schreef golfer het volgende:
De belastingdienst heeft het eindelijk begrepen qua de al 8 maanden durende soap rond de toeslagen van B. :
Gecorrigeerde aanslag en het restant is dus 33 euro. Dat klopt dus wel.
Ander geintje met belastingdienst gaat nu spelen want ik krijg een aanslag van bijna 3.000 euro aan recht voor successie binnen voor een huis van mijn ouders dat nog verkocht moet worden. Blijkbaar moet je dat al van te voren betalen.
Jammer voor ze: ik heb het niet op mijn rekening staan zolang dat huis niet is verkocht.
Dat was een paar maand terug bij Radar toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:33 schreef golfer het volgende:
De belastingdienst heeft het eindelijk begrepen qua de al 8 maanden durende soap rond de toeslagen van B. :
Ander geintje met belastingdienst gaat nu spelen want ik krijg een aanslag van bijna 3.000 euro aan recht voor successie binnen voor een huis van mijn ouders dat nog verkocht moet worden. Blijkbaar moet je dat al van te voren betalen.
Jammer voor ze: ik heb het niet op mijn rekening staan zolang dat huis niet is verkocht.
Geen idee. Daar kijken we nooit naar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:42 schreef LieLie het volgende:
Dat was een paar maand terug bij Radar toch?
Volfens mij wel, want onze buren hebben toen bij de notaris iets laten wijzigen om dat te omzeilen of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Daar kijken we nooit naar.
Ik ga wel even in overleg met mijn 2 andere broers die ook een soortgelijke aanslag hebben gekregen.
bekend probleem idd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:33 schreef golfer het volgende:
Nee, lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef LieLie het volgende:
Vinden jullie ijsbergsla ook zo'n waardeloze groente?
Ja, smaakt nergens naarquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef LieLie het volgende:
Of met sinaasappel en dan een dressing met oa honing en wat uitgeperste knoflookteentjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef MissHobje het volgende:
Limoentje over uitpersen, goddelijk
Neem dan botersla, bij ijsbergsla proef ik dan alleen limoensapquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Limoentje over uitpersen, goddelijk
Maar dat mag nu, want je hebt vakantiequote:
da nou net lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Neem dan botersla, bij ijsbergsla proef ik dan alleen limoensap
Ja hequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat mag nu, want je hebt vakantie
Waarom sacho?quote:
heerlijk knapperig en frisquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef LieLie het volgende:
Niet mijn favo slaquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef LieLie het volgende:
Mijne ook niet. De dood ordinaire kropsla vind ik lekkerquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo chocolate chip cookies bakkenniet te veel weer, maar wel lekker!
En dat is een probleem voor iemand met een eetlust zoals jij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
nou eindelijk knoop doorgehakt. gereserveerd bij de griek![]()
Olympia in Alphen.... vleeessss(ossenhaas is heerlijk maar je krijgt gelijk 3 stukken
)
Ik was juist blij dat ik vandaag geen friet kreegquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:43 schreef sararaats het volgende:
hier is het (bijna) elke vrijdag friet
We spelen Horde op Haomarush. In je PM zit mijn main accountquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:50 schreef Windigo het volgende:
Waar zitten jullie en welke faction? Ik wil ook eens meedoen
Had je me inderdaad geloof ik al eerder gestuurd, maar was t weer vergeten want ik wilde toen geen horde spelen omdat de herinnering aan mn ex nog te vers was.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We spelen Horde op Haomarush. In je PM zit mijn main account
Alleen omdat je ex een loser is, betekend niet dat de rest van de Horde ook losers zijn hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:03 schreef Windigo het volgende:
Had je me inderdaad geloof ik al eerder gestuurd, maar was t weer vergeten want ik wilde toen geen horde spelen omdat de herinnering aan mn ex nog te vers was.
Schat,ik zat op mijn werk en ben nu pas thuisquote:
Ohw.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Schat,ik zat op mijn werk en ben nu pas thuis
Bluezzzquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Jas is binnenPast & is mooi
[ afbeelding ]
ik heb ook die gekke handschoentjes erbij genomen
Thank god ben ik van de week geslaagd voor een winterjas, was al een maandje aan het zoeken enzo. Jassen vind ik altijd zo'n gedoequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:52 schreef DarkElf het volgende:
leuk Bluezz
moet ook nog voor een nieuwe winterjas kijken, leuk hoor zoveel afvallen maar t kost een vermogen aan nieuwe kleren
wat is t geworden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thank god ben ik van de week geslaagd voor een winterjas, was al een maandje aan het zoeken enzo. Jassen vind ik altijd zo'n gedoe
Ik heb vorig jaar heel erg lang gezocht, maar ben niet geslaagd en heb nog steeds mijn oude winterjasquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thank god ben ik van de week geslaagd voor een winterjas, was al een maandje aan het zoeken enzo. Jassen vind ik altijd zo'n gedoe
Ik ook! En veel geld...... Terwijl het natuurlijk stom is, want je draagt een jas dagelijks.... dat mag natuurlijk best wel wat kosten dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat is t geworden?
Vorig jaar was ik snel geslaagd, een witte wollen met van die zwarte grote knopen en een zwarte riem eromheen (trenchcoat)maar die is nu veel te groot
Misschien ga ik weer voor zoiets maar dan rood ofzo(als ze t hebben, ga over een weekje of 2 kijken denk ik)
Oh wat een mooie jas!quote:
Thx! Ik zou eigenlijk niet gaan maar kind bleef spontaan bij oma slapen dus wat houdt me tegen! (ja, alleen de wekker die morgenvroeg om half acht afloopt....)quote:
thanksquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk Hobje!!!! zoiets spreekt mij ook erg aan
Herkenbaar +2!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef MissHobje het volgende:
Oh enne is bij stepsen t/m einde maand krijg je nog 25 euro korting bij aankoop boven 100 euro, hebben echt leuke jassen met tenminste lange mouwen die goed zitten en genoeg ruimte voor je boobs ! die 2 problemen kwam ik zowat overal tegen
Gaafquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heeft iedereen mooie winterjassen!!
Ik heb er een nog steeds uit 2004.Goed verzorgd en ziet er nog uit als nieuw (zwart, dus imperfecties vallen niet op) maar ik denk dat ik er dit jaar toch aan moet geloven om een nieuwe te kopen. Soort van grote mensen jas.
Niet te lang wachten hoor,m het vliegt weg momenteelquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
in oktober maar eens gaan kijken
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niet te lang wachten hoor,m het vliegt weg momenteel
Mmm maar moet volgende week eerst met zusje shoppen voor een nieuwe tas en nieuwe jurkjes... dus de jas moet echt nog even wachtenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niet te lang wachten hoor,m het vliegt weg momenteel
Ahh nouja goede smaak in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is niet van mij hoormaar zoiets vind ik wel mooi
Misschien dat de mijne ondertussen toch iets te strak zit, kan ik toch gaan shoppenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb nog wel een leuke jas.. sportief en ook getailleerd.. Ben benieuwd hoe wijd die nu zit, maar echt te groot zal hij niet zijn, meer beter passend met dikke trui er onder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel plezier en genietze van de cookiesquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef DarkElf het volgende:
zo borrelen (nou ja ik thee) met vriendjes en morgen lunchen met vriendjes dus weinig online...
fijn weekend allemaal
Sunnetjequote:
Hee babe. Hoe ging je buikdans-actie?quote:
Ja goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hee babe. Hoe ging je buikdans-actie?
quote:
Op mijn hyves staat een filmpjequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Foto's? Filmpjes?
Buikdansende dames MOET ik natuurlijk zien 8)
Straks ff kijkenquote:
Ik had een subtiele inzinking daarstraks maar inmiddels weer een beetje actief. Ik twijfel alleen over die proeverijquote:
Hm, dan klinkt ze echt moe.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Had mijn ouwe moedertje nog aan de foon (steer let je op?) en ze spreekt nu echt uit dat ze niet echt meer wil.. haar lichaam is zo moe, zo moe en god mag haar roepen zegt ze....
Heb je daar alleen gegeten of had je een date?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
was heerlijk bij de Griek. Bestelde Bifteki en normaal heb ik aan een gehaktbal (of 2) genoeg, maar dit was echt een bonk gehakt met feta erinehm, overigens wel helemaal opgegeten
"ik mag mijn leven niet in eigen hand nemen" zegt ze.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, dan klinkt ze echt moe.
En nu?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Had mijn ouwe moedertje nog aan de foon (steer let je op?) en ze spreekt nu echt uit dat ze niet echt meer wil.. haar lichaam is zo moe, zo moe en god mag haar roepen zegt ze....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft haar gebeld en gezegd dat ze nog niet aan de beurt is.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee Lein, dat mag en wil ze dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ze is heel helder.
Ik vind dat als er een god zou zijn, mensen als je moeder niet zo zouden moeten lijden. Is toch zielig?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Bluezz het volgende:
"ik mag mijn leven niet in eigen hand nemen" zegt ze.
Op zich wel goed dat ze dingen uitspreekt, maar met haar geloof kan ik natuurlijk niks, dus daar praat ik dan maar een beetje overheen en vraag naar pijnbestrijding en of de huisarts dat wel goed in de gaten houd en dergelijke. Tis niet makkelijk maar liever zo over haar naderende einde praten dan er het gewoon helemaal nooit over hebben.
ik had het over met je moeder bellen als in een garpje hoor steer
Er is geen god en in het leven kan het behoorlijk tegen zitten jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind dat als er een god zou zijn, mensen als je moeder niet zo zouden moeten lijden. Is toch zielig?
Waar heeft ze zo vreselijk veel pijn van?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Nee Lein, dat mag en wil ze dus niet.
Ja, ze is heel helder.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is geen god en in het leven kan het behoorlijk tegen zitten ja
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Waar heeft ze zo vreselijk veel pijn van?Dan hogen we de morfine op. Ze heeft een 'niet reanimeren etc' verklaring...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast haar vele ziektes heeft ze al een paar maanden -of al langer- een progressieve vorm van kanker en het zit ergens achter hart en longen in haar ruggegraat waardoor ze vocht bij het hart niet meer weg kan en ze ook toenemend benauwd is.
Nouja, het al-dan-niet bestaan van een god is heel persoonlijk natuurlijk. Ik zeg niet dat er geen god is. Er is voor mij geen god. Maar voor reli-oudjes hang ik wel reli-kul op hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Oei. Heftig. *knuf*quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Dan hogen we de morfine op. Ze heeft een 'niet reanimeren etc' verklaring...
Naast haar vele ziektes heeft ze al een paar maanden -of al langer- een progressieve vorm van kanker en het zit ergens achter hart en longen in haar ruggegraat waardoor ze vocht bij het hart niet meer weg kan en ze ook toenemend benauwd is.
Ja maar ik vind het erg voor jouw moeder dat ze pijn heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Bluezz het volgende:
ik had het over met je moeder bellen als in een garpje hoor steer
dit stukje zie ik nu pas. hoe ben jij hieronder? vind je het niet vreselijk dat ze er zo over praat? ook al is het idd goed dat erover gepraat wordt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
is stukquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Haar lichaam lijkt dus stuk, maar ze kan nog niet weg. Lekker dan.
ik hoop dat er wel een god is, of in ieder geval ietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*brok in keel*quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij heeft al een keer of 3 of 4 echt 'slecht gelegen' dus we zijn er al een aantal jaren mee bezig eigenlijk. Doordat zij er openlijk over spreekt is het niet moeilijk voor ons in die zin, ze is 90 en voor mij mag ze 'weg'. Klinkt hard maar ik 'gun' het haar omdat ze er zo 'aan toe' is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
dit stukje zie ik nu pas. hoe ben jij hieronder? vind je het niet vreselijk dat ze er zo over praat? ook al is het idd goed dat erover gepraat wordt.
Gewoon dood gaan en helemaal niets meer heeft ook wel iets.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop dat er wel een god is, of in ieder geval iets
Als ik dit zo lees snap ik wel dat je het haar gunt dat het klaar is, hoe verdrietig ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap je wel helemaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Bluezz het volgende:
ze is 90 en voor mij mag ze 'weg'. Klinkt hard maar ik 'gun' het haar omdat ze er zo 'aan toe' is.
Snap je?
Is ook mooiquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoop dat ze vannacht, morgen of zeer binnenkort 's avonds of met haar middagdutje gaat slapen en niet meer wakker wordt.
Dát gun ik haar
tuurlijk snap ik het. je accepteert ook haar wens. je gunt haar niet nog meer pijn en vechten voor haar lichaam wat toch nooit meer gezond zal worden. dat mensen er open en eerlijk over praten vind ik mooi. zo weet je ook wat ze echt voelt; of ze bang is e.d. en sta je er heel dichtbijquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij heeft al een keer of 3 of 4 echt 'slecht gelegen' dus we zijn er al een aantal jaren mee bezig eigenlijk. Doordat zij er openlijk over spreekt is het niet moeilijk voor ons in die zin, ze is 90 en voor mijn mag ze 'weg'. Klinkt hard maar ik 'gun' het haar omdat ze er zo 'aan toe' is.
Snap je?
Pfff moet er niet aan denken dat hierna nóg meer komt..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon dood gaan en helemaal niets meer heeft ook wel iets.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff moet er niet aan denken dat hierna nóg meer komt..
Lijkt mij ook fijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik dacht bijna letterlijk hetzelfde toen ik het tiktequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Stel je voor dat er een hiernamaals bestaat en je T. dan opnieuw tegen komt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er is dan geen angst meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
dat is mn grootste angst
Als ik er net zoveel van meekrijg als de periode voor ik geboren werd vind ik het prima. Het is alleen zo lastig om het je voor te stellen, misschien maakt dat het angstig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
dat is mn grootste angst
Lulquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Stel je voor dat er een hiernamaals bestaat en je T. dan opnieuw tegen komt.
Ja, ik snap je helemaal.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Stel je voor dat er een hiernamaals bestaat en je T. dan opnieuw tegen komt.
Ja, ik snap je helemaal.
Slank.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Bloesemoeder op haar 90e verjaardag vorige maand
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
Voor de 494838ste keer wezen wokken. Weer een ander gezelschap. Gezelschap was belangrijker dan het eten zeggen we dan
. AL heb ik er best goed gegeten maar ik lijk er wel vaste klant. Wil weer eens iets anders. Maar goed ik mag over een maandje mijn verjaardags-uit-eten inhalen.
.
ja. omdat ik er nu ben en kan denken enzo kan ik me niet voorstellen dat het ineens allemaal weg is. als ik dan een beeld vorm over hoe ik in een kleine kist ver onder de grond lig en mn geest helemaal weg is; ik kan en wil me dat niet voorstellen. omdat ik nu een geest heb snap je? vind het doodeng om niks meer te hebben. ik zal vast commentaar hierop krijgen maar zal wel; ik zou heel graag een hemel willenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik er net zoveel van meekrijg als de periode voor ik geboren werd vind ik het prima. Het is alleen zo lastig om het je voor te stellen, misschien maakt dat het angstig.
blijft makkelijk en goedkoop. denk omdat én meeste mensen chinees lekker vinden én er voor ieder wat lekkers is én je onbeperkt mag bunkerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
Voor de 494838ste keer wezen wokken. Weer een ander gezelschap. Gezelschap was belangrijker dan het eten zeggen we dan
. AL heb ik er best goed gegeten maar ik lijk er wel vaste klant. Wil weer eens iets anders. Maar goed ik mag over een maandje mijn verjaardags-uit-eten inhalen.
.
Juist dat hele lange niets vind ik engquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
.
Ik ben een beetje makkelijk daarin. Is het klaar dan is het klaar. Is er daarna nog wat dan zien we het dan wel weer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja. omdat ik er nu ben en kan denken enzo kan ik me niet voorstellen dat het ineens allemaal weg is. als ik dan een beeld vorm over hoe ik in een kleine kist ver onder de grond lig en mn geest helemaal weg is; ik kan en wil me dat niet voorstellen. omdat ik nu een geest heb snap je? vind het doodeng om niks meer te hebben. ik zal vast commentaar hierop krijgen maar zal wel; ik zou heel graag een hemel willen
Ik vind het serieus wel een geruststellende gedachte dat het gewoon klaar is. Ik word nu soms al moe van het feit dat je niet aan jezelf kunt ontsnappen. Niet dat ik ongelukkig ben, maar ik zou er niet aan moeten denken oneindig door te leven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja. omdat ik er nu ben en kan denken enzo kan ik me niet voorstellen dat het ineens allemaal weg is. als ik dan een beeld vorm over hoe ik in een kleine kist ver onder de grond lig en mn geest helemaal weg is; ik kan en wil me dat niet voorstellen. omdat ik nu een geest heb snap je? vind het doodeng om niks meer te hebben. ik zal vast commentaar hierop krijgen maar zal wel; ik zou heel graag een hemel willen
mager ja. ik moet ook weer naar oma, alweer 3 maanden geleden denkquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Bloesemoeder op haar 90e verjaardag vorige maand
Vond je het al die eeuwen voor je werd geboren ook al zo eng?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef Sarabi het volgende:
Juist dat hele lange niets vind ik eng
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vond je het al die eeuwen voor je werd geboren ook al zo eng?
bij mij is die angst er al sinds ik klein ben. ik hou mezelf heel soms op de been door te denken dat ik onsterfelijk ben. zou dat ook wel graag willen. maakt me niet uit hoe ik eruit kom te zien. al word ik een vent!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus wel een geruststellende gedachte dat het gewoon klaar is. Ik word nu soms al moe van het feit dat je niet aan jezelf kunt ontsnappen. Niet dat ik ongelukkig ben, maar ik zou er niet aan moeten denken oneindig door te leven.
Dat lijkt me dan een rare gewaarwordingquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef borisz het volgende:
Ik ben een beetje makkelijk daarin. Is het klaar dan is het klaar. Is er daarna nog wat dan zien we het dan wel weer.
Maar natuurlijk ben je onsterfelijk! Het tegendeel is nog steeds niet bewezen huhquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
bij mij is die angst er al sinds ik klein ben. ik hou mezelf heel soms op de been door te denken dat ik onsterfelijk ben. zou dat ook wel graag willen. maakt me niet uit hoe ik eruit kom te zien. al word ik een vent!
Italiaans Wokkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Goed Italiaans restaurant in Haarlem.
Kan je eindelijk eens staande pissen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
bij mij is die angst er al sinds ik klein ben. ik hou mezelf heel soms op de been door te denken dat ik onsterfelijk ben. zou dat ook wel graag willen. maakt me niet uit hoe ik eruit kom te zien. al word ik een vent!
Kan nu ook prima hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je eindelijk eens staande pissen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Isabeau het volgende:
Vond je het al die eeuwen voor je werd geboren ook al zo eng?
http://www.laforca.nl/quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef borisz het volgende:
Goed Italiaans restaurant in Haarlem.
dankjewelquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ben je onsterfelijk! Het tegendeel is nog steeds niet bewezen huh![]()
Oeh, die menu suggesties zien er ook wel heel ergquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
http://www.laforca.nl/
Beter en authentieker is er niet in Haarlem.
Zonder ook wel, alleen geeft het zo'n rotzooi.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met een plastuitMijn eerste keer was ehm hoe zal ik het zeggen : nat
haha, gelijk je benen gewassen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan een rare gewaarwordingZo van: huh, was er dus wel een hemel/walhalla/hiernamaals
Woah!
rest: http://www.nu.nl/wetensch(...)trapje-staat---.htmlquote:'Tijd verstrijkt sneller als je op trapje staat'
Uitgegeven: 24 september 2010 07:35
Laatst gewijzigd: 24 september 2010 08:00
AMSTERDAM – Tijd verstrijkt sneller als je op een bovenverdieping woont en zelfs wanneer je op een trapje staat. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers aangetoond door een experiment uit te voeren met atoomklokken.
Zaakje ziet er verder heel simpel uit en vooral de dagverse producten die ze op een groot krijtbord schrijven zijn heerlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, die menu suggesties zien er ook wel heel erguit
Ik heb het heel vaak gezien in het vp huis, dat mensen er echt klaar mee waren en er in berustten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me zo vreemd om je zo te voelen, dat het echt niet meer hoeft, dat je nu echt wilt sterven.
He, getver, Bluezzquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Oh sorry, ik verbaster altijd nicknamesquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef Sarabi het volgende:
Even een vraagje jullie bedoelen met Saar mij?
Toch raar dat ik deze naam heb gekozen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
Als dat bestaat gaan we er dan weer het beste van maken.. We leven nu hier en moeten we hier ook 'presteren'. genieten
Geeft niet moet er even aan wennenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh sorry, ik verbaster altijd nicknames
Deed het wel onder de douche om uit te proberen en dat was maar goed ookquote:
Mijn beide oma's hadden datquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het heel vaak gezien in het vp huis, dat mensen er echt klaar mee waren en er in berustten.
Iets natuurlijks krijgt het dan, en voor de familie heel draagbaar.
Wat slim om daar eens te kijken hoe zoiets werktquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Deed het wel onder de douche om uit te proberen en dat was maar goed ook
Ik deed mijn benen uit elkaar, en dat moet je dus niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |