We spelen Horde op Haomarush. In je PM zit mijn main accountquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:50 schreef Windigo het volgende:
Waar zitten jullie en welke faction? Ik wil ook eens meedoen
Had je me inderdaad geloof ik al eerder gestuurd, maar was t weer vergeten want ik wilde toen geen horde spelen omdat de herinnering aan mn ex nog te vers was.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
We spelen Horde op Haomarush. In je PM zit mijn main account
Alleen omdat je ex een loser is, betekend niet dat de rest van de Horde ook losers zijn hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:03 schreef Windigo het volgende:
Had je me inderdaad geloof ik al eerder gestuurd, maar was t weer vergeten want ik wilde toen geen horde spelen omdat de herinnering aan mn ex nog te vers was.
Schat,ik zat op mijn werk en ben nu pas thuisquote:
Ohw.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Schat,ik zat op mijn werk en ben nu pas thuis
Bluezzzquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Jas is binnenPast & is mooi
[ afbeelding ]
ik heb ook die gekke handschoentjes erbij genomen
Thank god ben ik van de week geslaagd voor een winterjas, was al een maandje aan het zoeken enzo. Jassen vind ik altijd zo'n gedoequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:52 schreef DarkElf het volgende:
leuk Bluezz
moet ook nog voor een nieuwe winterjas kijken, leuk hoor zoveel afvallen maar t kost een vermogen aan nieuwe kleren
wat is t geworden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thank god ben ik van de week geslaagd voor een winterjas, was al een maandje aan het zoeken enzo. Jassen vind ik altijd zo'n gedoe
Ik heb vorig jaar heel erg lang gezocht, maar ben niet geslaagd en heb nog steeds mijn oude winterjasquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thank god ben ik van de week geslaagd voor een winterjas, was al een maandje aan het zoeken enzo. Jassen vind ik altijd zo'n gedoe
Ik ook! En veel geld...... Terwijl het natuurlijk stom is, want je draagt een jas dagelijks.... dat mag natuurlijk best wel wat kosten dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat is t geworden?
Vorig jaar was ik snel geslaagd, een witte wollen met van die zwarte grote knopen en een zwarte riem eromheen (trenchcoat)maar die is nu veel te groot
Misschien ga ik weer voor zoiets maar dan rood ofzo(als ze t hebben, ga over een weekje of 2 kijken denk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |