Vast wel, lijkt me niet onaangenaamquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef LieLie het volgende:
kan ik de salade van ainsley, met rode ui, nectarine en feta ook combineren met tagiatelle?
uit etenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef LieLie het volgende:
mensen, wat moeten we vandaag eens eten?
Afhaalchineesquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef LieLie het volgende:
mensen, wat moeten we vandaag eens eten?
geen melkbussen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welen een boel leuke schotse meiden gezien
Duurquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
verzendkosten waren niet het duurst. foto's digitaal ontvangen (op cd'tje) was ¤ 90,-!! wat een afzetters.. tegenwoordig is alles toch digitaal? pff.
maar goed; kleurbewerking kostte ¤ 17,50 en er werden 57 foto's gemaakt i.p.v. 40 die je mag.
toen zei ze: "je mag kiezen. of 57 foto's voor ¤ 17,- extra of 40 foto's maar dan kies IK uit welke er weggaan".
wat heb ik daar nou aan?ik kon er zo 20 opnoemen die wel wegmochten maar nee, zij zou het dan uitkiezen. echt gemeen. dus heb ¤ 17,- extra betaald voor het geval ze een foto weghaalde die ik toevallig wel mooi vond.
beetje jammer he?
Ja! heb jij hem ook al eens getest?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probeer hetJij was toch fervent aanhanger van die salade?
Nope. Nog nietquote:
Jajaquote:Fijn dat je vakantie mooi was! We wachten op de foto's!
Mij eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vast wel, lijkt me niet onaangenaamMaar brood lijkt me daar lekkerder bij.
quote:
Danke schon! Talisker, Jura, Ledaig en Tormond. En die laatste drie zijn verrassingenquote:Welkom terug P. Ben benieuwd naar jouw foto's van het heuvellandschap.
Welke whiskies had je gescoord? Of heb ik daraoverheen gelezen met snel teruglezen?
die foto's kan ik niet plaatsen haha. de normale kledingfoto's welquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:58 schreef golfer het volgende:
Thuis. Weekend.
Welkom terug P. Ben benieuwd naar jouw foto's van het heuvellandschap.
Welke whiskies had je gescoord? Of heb ik daraoverheen gelezen met snel teruglezen?
En FFT, Ik ben ook benieuwd naar de foto's van jouw heuvenlandschappen, dus als je die over een paar weken in huis hebt, wil ik die ook wel zien.
Ik zeg ook niet dat je ze moet plaatsen. Je kunt ze gewoon naar mij doorsturen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
die foto's kan ik niet plaatsen haha. de normale kledingfoto's wel
Af! Terug in je mand!quote:
kort spijkerbroekje met een korset en een zomerse jurk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
wat versta je onder normale kleding?
hahah kom maar een keer (met Bluezz) kijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je ze moet plaatsen. Je kunt ze gewoon naar mij doorsturen.
in de zomer welquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kort spijkerbroekje met een korset en een zomerse jurk.
ook een bikinishot, maar dat hoort niet bij normale kleren
Lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
nou eindelijk knoop doorgehakt. gereserveerd bij de griek![]()
Olympia in Alphen.... vleeessss(ossenhaas is heerlijk maar je krijgt gelijk 3 stukken
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |