veel plezier en genietze van de cookiesquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef DarkElf het volgende:
zo borrelen (nou ja ik thee) met vriendjes en morgen lunchen met vriendjes dus weinig online...
fijn weekend allemaal
Sunnetjequote:
Hee babe. Hoe ging je buikdans-actie?quote:
Ja goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hee babe. Hoe ging je buikdans-actie?
quote:
Op mijn hyves staat een filmpjequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Foto's? Filmpjes?
Buikdansende dames MOET ik natuurlijk zien 8)
Straks ff kijkenquote:
Ik had een subtiele inzinking daarstraks maar inmiddels weer een beetje actief. Ik twijfel alleen over die proeverijquote:
Hm, dan klinkt ze echt moe.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Had mijn ouwe moedertje nog aan de foon (steer let je op?) en ze spreekt nu echt uit dat ze niet echt meer wil.. haar lichaam is zo moe, zo moe en god mag haar roepen zegt ze....
Heb je daar alleen gegeten of had je een date?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
was heerlijk bij de Griek. Bestelde Bifteki en normaal heb ik aan een gehaktbal (of 2) genoeg, maar dit was echt een bonk gehakt met feta erinehm, overigens wel helemaal opgegeten
"ik mag mijn leven niet in eigen hand nemen" zegt ze.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, dan klinkt ze echt moe.
En nu?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Had mijn ouwe moedertje nog aan de foon (steer let je op?) en ze spreekt nu echt uit dat ze niet echt meer wil.. haar lichaam is zo moe, zo moe en god mag haar roepen zegt ze....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |