quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon dood gaan en helemaal niets meer heeft ook wel iets.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff moet er niet aan denken dat hierna nóg meer komt..
Ik dacht bijna letterlijk hetzelfde toen ik het tiktequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Stel je voor dat er een hiernamaals bestaat en je T. dan opnieuw tegen komt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er is dan geen angst meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
dat is mn grootste angst
Als ik er net zoveel van meekrijg als de periode voor ik geboren werd vind ik het prima. Het is alleen zo lastig om het je voor te stellen, misschien maakt dat het angstig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
dat is mn grootste angst
Lulquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Stel je voor dat er een hiernamaals bestaat en je T. dan opnieuw tegen komt.
Ja, ik snap je helemaal.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Stel je voor dat er een hiernamaals bestaat en je T. dan opnieuw tegen komt.
Ja, ik snap je helemaal.
Slank.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Bloesemoeder op haar 90e verjaardag vorige maand
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
Voor de 494838ste keer wezen wokken. Weer een ander gezelschap. Gezelschap was belangrijker dan het eten zeggen we dan
. AL heb ik er best goed gegeten maar ik lijk er wel vaste klant. Wil weer eens iets anders. Maar goed ik mag over een maandje mijn verjaardags-uit-eten inhalen.
.
ja. omdat ik er nu ben en kan denken enzo kan ik me niet voorstellen dat het ineens allemaal weg is. als ik dan een beeld vorm over hoe ik in een kleine kist ver onder de grond lig en mn geest helemaal weg is; ik kan en wil me dat niet voorstellen. omdat ik nu een geest heb snap je? vind het doodeng om niks meer te hebben. ik zal vast commentaar hierop krijgen maar zal wel; ik zou heel graag een hemel willenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ik er net zoveel van meekrijg als de periode voor ik geboren werd vind ik het prima. Het is alleen zo lastig om het je voor te stellen, misschien maakt dat het angstig.
blijft makkelijk en goedkoop. denk omdat én meeste mensen chinees lekker vinden én er voor ieder wat lekkers is én je onbeperkt mag bunkerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
Voor de 494838ste keer wezen wokken. Weer een ander gezelschap. Gezelschap was belangrijker dan het eten zeggen we dan
. AL heb ik er best goed gegeten maar ik lijk er wel vaste klant. Wil weer eens iets anders. Maar goed ik mag over een maandje mijn verjaardags-uit-eten inhalen.
.
Juist dat hele lange niets vind ik engquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon dood gaan en helemaal niets meer heeft ook wel iets.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
.
Ik ben een beetje makkelijk daarin. Is het klaar dan is het klaar. Is er daarna nog wat dan zien we het dan wel weer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja. omdat ik er nu ben en kan denken enzo kan ik me niet voorstellen dat het ineens allemaal weg is. als ik dan een beeld vorm over hoe ik in een kleine kist ver onder de grond lig en mn geest helemaal weg is; ik kan en wil me dat niet voorstellen. omdat ik nu een geest heb snap je? vind het doodeng om niks meer te hebben. ik zal vast commentaar hierop krijgen maar zal wel; ik zou heel graag een hemel willen
Ik vind het serieus wel een geruststellende gedachte dat het gewoon klaar is. Ik word nu soms al moe van het feit dat je niet aan jezelf kunt ontsnappen. Niet dat ik ongelukkig ben, maar ik zou er niet aan moeten denken oneindig door te leven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja. omdat ik er nu ben en kan denken enzo kan ik me niet voorstellen dat het ineens allemaal weg is. als ik dan een beeld vorm over hoe ik in een kleine kist ver onder de grond lig en mn geest helemaal weg is; ik kan en wil me dat niet voorstellen. omdat ik nu een geest heb snap je? vind het doodeng om niks meer te hebben. ik zal vast commentaar hierop krijgen maar zal wel; ik zou heel graag een hemel willen
mager ja. ik moet ook weer naar oma, alweer 3 maanden geleden denkquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Bloesemoeder op haar 90e verjaardag vorige maand
Vond je het al die eeuwen voor je werd geboren ook al zo eng?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef Sarabi het volgende:
Juist dat hele lange niets vind ik eng
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vond je het al die eeuwen voor je werd geboren ook al zo eng?
bij mij is die angst er al sinds ik klein ben. ik hou mezelf heel soms op de been door te denken dat ik onsterfelijk ben. zou dat ook wel graag willen. maakt me niet uit hoe ik eruit kom te zien. al word ik een vent!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus wel een geruststellende gedachte dat het gewoon klaar is. Ik word nu soms al moe van het feit dat je niet aan jezelf kunt ontsnappen. Niet dat ik ongelukkig ben, maar ik zou er niet aan moeten denken oneindig door te leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |