Hij heeft haar gebeld en gezegd dat ze nog niet aan de beurt is.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee Lein, dat mag en wil ze dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ze is heel helder.
Ik vind dat als er een god zou zijn, mensen als je moeder niet zo zouden moeten lijden. Is toch zielig?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Bluezz het volgende:
"ik mag mijn leven niet in eigen hand nemen" zegt ze.
Op zich wel goed dat ze dingen uitspreekt, maar met haar geloof kan ik natuurlijk niks, dus daar praat ik dan maar een beetje overheen en vraag naar pijnbestrijding en of de huisarts dat wel goed in de gaten houd en dergelijke. Tis niet makkelijk maar liever zo over haar naderende einde praten dan er het gewoon helemaal nooit over hebben.
ik had het over met je moeder bellen als in een garpje hoor steer
Er is geen god en in het leven kan het behoorlijk tegen zitten jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind dat als er een god zou zijn, mensen als je moeder niet zo zouden moeten lijden. Is toch zielig?
Waar heeft ze zo vreselijk veel pijn van?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Bluezz het volgende:
Nee Lein, dat mag en wil ze dus niet.
Ja, ze is heel helder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is geen god en in het leven kan het behoorlijk tegen zitten ja
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Waar heeft ze zo vreselijk veel pijn van?Dan hogen we de morfine op. Ze heeft een 'niet reanimeren etc' verklaring...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast haar vele ziektes heeft ze al een paar maanden -of al langer- een progressieve vorm van kanker en het zit ergens achter hart en longen in haar ruggegraat waardoor ze vocht bij het hart niet meer weg kan en ze ook toenemend benauwd is.
Nouja, het al-dan-niet bestaan van een god is heel persoonlijk natuurlijk. Ik zeg niet dat er geen god is. Er is voor mij geen god. Maar voor reli-oudjes hang ik wel reli-kul op hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Oei. Heftig. *knuf*quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Dan hogen we de morfine op. Ze heeft een 'niet reanimeren etc' verklaring...
Naast haar vele ziektes heeft ze al een paar maanden -of al langer- een progressieve vorm van kanker en het zit ergens achter hart en longen in haar ruggegraat waardoor ze vocht bij het hart niet meer weg kan en ze ook toenemend benauwd is.
Ja maar ik vind het erg voor jouw moeder dat ze pijn heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Bluezz het volgende:
ik had het over met je moeder bellen als in een garpje hoor steer
dit stukje zie ik nu pas. hoe ben jij hieronder? vind je het niet vreselijk dat ze er zo over praat? ook al is het idd goed dat erover gepraat wordt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Had mijn ouwe moedertje nog aan de foon (steer let je op?) en ze spreekt nu echt uit dat ze niet echt meer wil.. haar lichaam is zo moe, zo moe en god mag haar roepen zegt ze....
is stukquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Haar lichaam lijkt dus stuk, maar ze kan nog niet weg. Lekker dan.
ik hoop dat er wel een god is, of in ieder geval ietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*brok in keel*quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij heeft al een keer of 3 of 4 echt 'slecht gelegen' dus we zijn er al een aantal jaren mee bezig eigenlijk. Doordat zij er openlijk over spreekt is het niet moeilijk voor ons in die zin, ze is 90 en voor mij mag ze 'weg'. Klinkt hard maar ik 'gun' het haar omdat ze er zo 'aan toe' is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
dit stukje zie ik nu pas. hoe ben jij hieronder? vind je het niet vreselijk dat ze er zo over praat? ook al is het idd goed dat erover gepraat wordt.
Gewoon dood gaan en helemaal niets meer heeft ook wel iets.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop dat er wel een god is, of in ieder geval iets
Als ik dit zo lees snap ik wel dat je het haar gunt dat het klaar is, hoe verdrietig ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap je wel helemaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Bluezz het volgende:
ze is 90 en voor mij mag ze 'weg'. Klinkt hard maar ik 'gun' het haar omdat ze er zo 'aan toe' is.
Snap je?
Is ook mooiquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoop dat ze vannacht, morgen of zeer binnenkort 's avonds of met haar middagdutje gaat slapen en niet meer wakker wordt.
Dát gun ik haar
tuurlijk snap ik het. je accepteert ook haar wens. je gunt haar niet nog meer pijn en vechten voor haar lichaam wat toch nooit meer gezond zal worden. dat mensen er open en eerlijk over praten vind ik mooi. zo weet je ook wat ze echt voelt; of ze bang is e.d. en sta je er heel dichtbijquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij heeft al een keer of 3 of 4 echt 'slecht gelegen' dus we zijn er al een aantal jaren mee bezig eigenlijk. Doordat zij er openlijk over spreekt is het niet moeilijk voor ons in die zin, ze is 90 en voor mijn mag ze 'weg'. Klinkt hard maar ik 'gun' het haar omdat ze er zo 'aan toe' is.
Snap je?
Pfff moet er niet aan denken dat hierna nóg meer komt..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon dood gaan en helemaal niets meer heeft ook wel iets.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff moet er niet aan denken dat hierna nóg meer komt..
Lijkt mij ook fijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
Gewoon dood gaan en helemaal niets meer heeft ook wel iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |