Ohquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef DarkElf het volgende:
*grin. Oh en wij eten paddestoelenquiche vanavond.
Dat is ook heel lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
Vandaag een heerlijk dagje vrij gehad van het klussen. Morgen is hopelijk alles af(op wat details na).
Vanavond even bijkomen met een concert.
Tof en tofquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Anthraxx het volgende:
Blind Guardian. In de 013
.
Hoe was je vakantie?
Het blijft wel doorgaan hequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:33 schreef golfer het volgende:
De belastingdienst heeft het eindelijk begrepen qua de al 8 maanden durende soap rond de toeslagen van B. :
Gecorrigeerde aanslag en het restant is dus 33 euro. Dat klopt dus wel.
Ander geintje met belastingdienst gaat nu spelen want ik krijg een aanslag van bijna 3.000 euro aan recht voor successie binnen voor een huis van mijn ouders dat nog verkocht moet worden. Blijkbaar moet je dat al van te voren betalen.
Jammer voor ze: ik heb het niet op mijn rekening staan zolang dat huis niet is verkocht.
Dat was een paar maand terug bij Radar toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:33 schreef golfer het volgende:
De belastingdienst heeft het eindelijk begrepen qua de al 8 maanden durende soap rond de toeslagen van B. :
Ander geintje met belastingdienst gaat nu spelen want ik krijg een aanslag van bijna 3.000 euro aan recht voor successie binnen voor een huis van mijn ouders dat nog verkocht moet worden. Blijkbaar moet je dat al van te voren betalen.
Jammer voor ze: ik heb het niet op mijn rekening staan zolang dat huis niet is verkocht.
Geen idee. Daar kijken we nooit naar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:42 schreef LieLie het volgende:
Dat was een paar maand terug bij Radar toch?
Volfens mij wel, want onze buren hebben toen bij de notaris iets laten wijzigen om dat te omzeilen of zo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Daar kijken we nooit naar.
Ik ga wel even in overleg met mijn 2 andere broers die ook een soortgelijke aanslag hebben gekregen.
bekend probleem idd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:33 schreef golfer het volgende:
Nee, lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef LieLie het volgende:
Vinden jullie ijsbergsla ook zo'n waardeloze groente?
Ja, smaakt nergens naarquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef LieLie het volgende:
Of met sinaasappel en dan een dressing met oa honing en wat uitgeperste knoflookteentjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef MissHobje het volgende:
Limoentje over uitpersen, goddelijk
Neem dan botersla, bij ijsbergsla proef ik dan alleen limoensapquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Limoentje over uitpersen, goddelijk
Maar dat mag nu, want je hebt vakantiequote:
da nou net lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Neem dan botersla, bij ijsbergsla proef ik dan alleen limoensap
Ja hequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat mag nu, want je hebt vakantie
Waarom sacho?quote:
heerlijk knapperig en frisquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef LieLie het volgende:
Niet mijn favo slaquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef LieLie het volgende:
Mijne ook niet. De dood ordinaire kropsla vind ik lekkerquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo chocolate chip cookies bakkenniet te veel weer, maar wel lekker!
En dat is een probleem voor iemand met een eetlust zoals jij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
nou eindelijk knoop doorgehakt. gereserveerd bij de griek![]()
Olympia in Alphen.... vleeessss(ossenhaas is heerlijk maar je krijgt gelijk 3 stukken
)
Ik was juist blij dat ik vandaag geen friet kreegquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:43 schreef sararaats het volgende:
hier is het (bijna) elke vrijdag friet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |