Vrijdagmiddag daarentegenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vrijdag is de enige ochtend dat je nog wel eens door kunt rijden, ik plande toen ik veel met de auto deed altijd graag externe afspraken op de vrijdagochtend.
En dat is ook heerlijk! Maar als je dan nog twee daagjes zomer cadeau krijgt! Lekker buitendeur open, blote voeten, fijn hoor!quote:
dat merkte ik jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:31 schreef borisz het volgende:
De vrijdagspits scheen vanmorgen niet echt aanwezig te zijn.
Ja hoor SOL, de periode klinkt bekend. Ligt gewoon aan haar leeftijd, haha, niet aan haar down!quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ohnoes, ik mis Milou nu alZe is ontzettend dwars tegenwoordig en ik wijt het aan downsyndroom, maar mijn moeder zegt dat het de periode voor de puberteit is
Opgespoten lippen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat merkte ik jaanyway, zit aan de thee bij n visagiste met opgespoten lippen
. Straks omkleden aah!
wanneer is ze er weer?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ohnoes, ik mis Milou nu alZe is ontzettend dwars tegenwoordig en ik wijt het aan downsyndroom, maar mijn moeder zegt dat het de periode voor de pubertijd is
poetsen Tezz! Wanneer heb je feestje van je mam?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor SOL, de periode klinkt bekend. Ligt gewoon aan haar leeftijd, haha, niet aan haar down!
En ik ga mezelf nu even een schop onder mijn kont geven. Het huis wordt niet gepoetst natuurlijk als ik achter de computer blijf hangen...........
B en Milou gaan ook wel gelijk op qua ontwikkelingquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor SOL, de periode klinkt bekend. Ligt gewoon aan haar leeftijd, haha, niet aan haar down!
En ik ga mezelf nu even een schop onder mijn kont geven. Het huis wordt niet gepoetst natuurlijk als ik achter de computer blijf hangen...........
haha, jammer dat er geen foto's van haar zijn. Ik vind haar maar n beetje bekakt en chagrijnig maar goed; moet t voorlopig met haar doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Opgespoten lippen?![]()
Nu willen we helemaal foto's zien
Laneganquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
B en Milou gaan ook wel gelijk op qua ontwikkelingAls alles loopt zoals het moet lopen ben ik over een maand weer in België en maak ik een tussenstop bij u
Morgen! Vanmiddag begin ik al met enkele voorbereidingen. Vind het best spannend! Heb nog nooit voor zoveel mensen gekookt.... (ongeveer 25)quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
poetsen Tezz! Wanneer heb je feestje van je mam?
En dan ook nog zo veel gerechten!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Morgen! Vanmiddag begin ik al met enkele voorbereidingen. Vind het best spannend! Heb nog nooit voor zoveel mensen gekookt.... (ongeveer 25)
Toch niet door P toevallig?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja echt heerlijke muziek, heb t pas ontdekt
Moeder met smaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |