Ja!quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:54 schreef Bluezz het volgende:
Alweer op werkie
Bij instappen en bij uitstappen waren de OV chippalen buiten werking... ben ik nou stom dat ik keurig een papieren retourtje koop![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:01 schreef SeaOfLove het volgende:
ik weet nieteens hoe een OV chipkaart werkt, heb er 1 voor Milou, maar zij rijdt eigenlijk altijd zwart. Chauffeurs durven volgens mij niet te vragen of ze al ouder dan 4 jaar is
Jaja ik weet je te vinden! (tenminste ongeveer, hahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Maar als er controle komt, zit ze goed toch?
Poetsze Tezz en als je energie over hebt.....
ik lul me er wel uit mocht Milou ooit een x gecontroleerd wordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Maar als er controle komt, zit ze goed toch?
Poetsze Tezz en als je energie over hebt.....
Ik vond al dat je belachelijk vroeg weg ging, zeker in een vrijdagspits. Maar ach, lekker op tijd aanwezig in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje! Echt, ik ben er al whahaha. Moet er om 9u zijn...ik ga maar ff in de auto slapen...
Vrijdag is de enige ochtend dat je nog wel eens door kunt rijden, ik plande toen ik veel met de auto deed altijd graag externe afspraken op de vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:31 schreef borisz het volgende:
De vrijdagspits scheen vanmorgen niet echt aanwezig te zijn.
Goed om te horenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:31 schreef borisz het volgende:
De vrijdagspits scheen vanmorgen niet echt aanwezig te zijn.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 september 2010 05:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgenuit bed en naar Lelystad voor fotoshoot
quote:
Da's ook fijn jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nu elke ochtend VH1 Classis opstaan, lekker naar 80's muziek luisteren voordat ik naar de uni ga
Ja dat weer! Had ik ook last van vanmorgen toen ik in mijn jurkje met korte mouwen en legging een stap buiten de deur deed. Jammer hoor, de afgelopen twee dagen waren zo ontzettend mooi en nu vies prutweer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:44 schreef LieLie het volgende:
morgen!
Het is echt supervies weer!
Vanmiddag college, dus over een uurtje van huis
Tsja, het is nu eenmaal herfstquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat weer! Had ik ook last van vanmorgen toen ik in mijn jurkje met korte mouwen en legging een stap buiten de deur deed. Jammer hoor, de afgelopen twee dagen waren zo ontzettend mooi en nu vies prutweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |