goeie kaart, niet te duur ook. denk dat dit em wordtquote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Het was haute Cuisine van deze tent.
net een glas champagne op met de mr, iets te vieren moet je met beide handen aangrijpenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
DE, het gaat me niks aan, maar ik vroeg me af..... Als je zo'n goede uitslag krijgt, vier je dat dan? Of vier je elke dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
net een glas champagne op met de mr, iets te vieren moet je met beide handen aangrijpenDat is toch logisch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
net een glas champagne op met de mr, iets te vieren moet je met beide handen aangrijpenzo geniet je wel bewuster dan veel andere mensen. slaap lekker DESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Het komt wel goed, schatjequote:Op donderdag 23 september 2010 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
slaap lekker en succes morgen Lein!
ik raak lichtelijk in paniek.... heb lelijke half afgebroken, ongelakte nagels, mn wenkbrauwen zijn al in geen tijden geëpileerd, mn teennagels zijn helemaal lelijk (vooral 1), heb geen leuke schoenen en om 5.45u gaat de wekker. zo zonde van de shoot dat ik me kut heb voorbereid (geen tijd om te shoppen en moest plotseling eerder gezet worden omdat ik in okt naar antwerpen ga). het kostte nml wel wat en die boeven (zo noemt mn vader het bedrijf) vragen straks nog 90 euro extra voor digitaal![]()
nou ja, hopelijk val ik zo wat rustiger in slaap.. en komt t morgen goed![]()
trusten iedereen!
[..]
net een glas champagne op met de mr, iets te vieren moet je met beide handen aangrijpenIMHO is dat juist niet lame en doe je het volgens mij dus helemaal goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat je mijn goedkeuring nodig hebt.
Ik heb ook iets verloren en ik vier het ook.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Komt allemaal wel goed. vergeet de gorilla niet te scheren.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik raak lichtelijk in paniek.... heb lelijke half afgebroken, ongelakte nagels, mn wenkbrauwen zijn al in geen tijden geëpileerd, mn teennagels zijn helemaal lelijk (vooral 1), heb geen leuke schoenen en om 5.45u gaat de wekker. zo zonde van de shoot dat ik me kut heb voorbereid (geen tijd om te shoppen en moest plotseling eerder gezet worden omdat ik in okt naar antwerpen ga). het kostte nml wel wat en die boeven (zo noemt mn vader het bedrijf) vragen straks nog 90 euro extra voor digitaal![]()
trusten iedereen!
net een glas champagne op met de mr, iets te vieren moet je met beide handen aangrijpenWaarom klinkt het lameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is toch gewoon zo.
Standaardvoer in een soort luxe versie van de Mc Donalds is het, maar goed voor overwerkdagenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goeie kaart, niet te duur ook. denk dat dit em wordt
Ga slapen! Dat komt helemaal goed!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
trusten iedereen!
Fijn dat je gepamperd bent! Je verdient het!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:ik ben helemaal gepamperd hoor! Reiniging, lotionnetje, maskertje, nog meer lotionnetjes.. en dan ondertussen productinfo krijgen over hele dure dingen op basis van Aloe Vera.
Heb wel de deo besteld, kijken of ik daar niet allergisch voor ben want ik wordt gek van de jeuk!! Verder ben ik niet zo van de smeersels, maar mocht mijn huidige dagcreme op gaan dan bestel ik er een bij mijn vriendin.. Lekker spul!
Uhu, had mijn stiefoma vroeger altijd staan ja. Maar ik vermoord die dingen altijdquote:Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
Koop een aloe vera plantje. Voor acute dingen als brandwonden is dat nuttig ja.
Oh, de moeder van een vriendin van me handelt ook in Aloe Vera.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
haha ik vond het een hele beleving.. niets voor mij hoor verder![]()
Dit spul was het trouwens, ze hebben echt voor alles wel wat![]()
http://www.aloevera-nederland.com/
[..]
net een glas champagne op met de mr, iets te vieren moet je met beide handen aangrijpenLekker, bubbbeeelsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proost DE
Confidence through competence
Nu zit ik met Joop braakhekke voor bros in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 september 2010 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker, bubbbeeelsssProost DE
PSV krijgt het ook zwaar tegen Spakenburg.quote:
Veel plezier meisquote:Op vrijdag 24 september 2010 05:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgenuit bed en naar Lelystad voor fotoshoot
Moggequote:Op vrijdag 24 september 2010 05:47 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje! Echt, ik ben er al whahaha. Moet er om 9u zijn...quote:Op vrijdag 24 september 2010 06:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Veel plezier meis![]()
Komt vast goed en wordt hartstikke mooi!!!!
Tevens Moggelaatste werkdaggie
![]()
wij willen ook de foto's zienquote:Op vrijdag 24 september 2010 05:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja!quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:54 schreef Bluezz het volgende:
Alweer op werkie
Bij instappen en bij uitstappen waren de OV chippalen buiten werking... ben ik nou stom dat ik keurig een papieren retourtje koop![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:01 schreef SeaOfLove het volgende:
ik weet nieteens hoe een OV chipkaart werkt, heb er 1 voor Milou, maar zij rijdt eigenlijk altijd zwart. Chauffeurs durven volgens mij niet te vragen of ze al ouder dan 4 jaar is
Jaja ik weet je te vinden! (tenminste ongeveer, hahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Maar als er controle komt, zit ze goed toch?
Poetsze Tezz en als je energie over hebt.....
ik lul me er wel uit mocht Milou ooit een x gecontroleerd wordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Maar als er controle komt, zit ze goed toch?
Poetsze Tezz en als je energie over hebt.....
Ik vond al dat je belachelijk vroeg weg ging, zeker in een vrijdagspits. Maar ach, lekker op tijd aanwezig in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje! Echt, ik ben er al whahaha. Moet er om 9u zijn...ik ga maar ff in de auto slapen...
Vrijdag is de enige ochtend dat je nog wel eens door kunt rijden, ik plande toen ik veel met de auto deed altijd graag externe afspraken op de vrijdagochtend.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:31 schreef borisz het volgende:
De vrijdagspits scheen vanmorgen niet echt aanwezig te zijn.
Goed om te horenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:31 schreef borisz het volgende:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 september 2010 05:47 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:
Da's ook fijn jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nu elke ochtend VH1 Classis opstaan, lekker naar 80's muziek luisteren voordat ik naar de uni ga
Ja dat weer! Had ik ook last van vanmorgen toen ik in mijn jurkje met korte mouwen en legging een stap buiten de deur deed. Jammer hoor, de afgelopen twee dagen waren zo ontzettend mooi en nu vies prutweer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:44 schreef LieLie het volgende:
morgen!
Het is echt supervies weer!
Vanmiddag college, dus over een uurtje van huis
Tsja, het is nu eenmaal herfstquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat weer! Had ik ook last van vanmorgen toen ik in mijn jurkje met korte mouwen en legging een stap buiten de deur deed. Jammer hoor, de afgelopen twee dagen waren zo ontzettend mooi en nu vies prutweer.
Vrijdagmiddag daarentegenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vrijdag is de enige ochtend dat je nog wel eens door kunt rijden, ik plande toen ik veel met de auto deed altijd graag externe afspraken op de vrijdagochtend.
En dat is ook heerlijk! Maar als je dan nog twee daagjes zomer cadeau krijgt! Lekker buitendeur open, blote voeten, fijn hoor!quote:
dat merkte ik jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:31 schreef borisz het volgende:
Ja hoor SOL, de periode klinkt bekend. Ligt gewoon aan haar leeftijd, haha, niet aan haar down!quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ohnoes, ik mis Milou nu alZe is ontzettend dwars tegenwoordig en ik wijt het aan downsyndroom, maar mijn moeder zegt dat het de periode voor de puberteit is
Opgespoten lippen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat merkte ik jaanyway, zit aan de thee bij n visagiste met opgespoten lippen
. Straks omkleden aah!
wanneer is ze er weer?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ohnoes, ik mis Milou nu alZe is ontzettend dwars tegenwoordig en ik wijt het aan downsyndroom, maar mijn moeder zegt dat het de periode voor de pubertijd is
poetsen Tezz! Wanneer heb je feestje van je mam?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor SOL, de periode klinkt bekend. Ligt gewoon aan haar leeftijd, haha, niet aan haar down!
En ik ga mezelf nu even een schop onder mijn kont geven. Het huis wordt niet gepoetst natuurlijk als ik achter de computer blijf hangen...........
B en Milou gaan ook wel gelijk op qua ontwikkelingquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor SOL, de periode klinkt bekend. Ligt gewoon aan haar leeftijd, haha, niet aan haar down!
En ik ga mezelf nu even een schop onder mijn kont geven. Het huis wordt niet gepoetst natuurlijk als ik achter de computer blijf hangen...........
haha, jammer dat er geen foto's van haar zijn. Ik vind haar maar n beetje bekakt en chagrijnig maar goed; moet t voorlopig met haar doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Opgespoten lippen?![]()
Nu willen we helemaal foto's zien
Laneganquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
B en Milou gaan ook wel gelijk op qua ontwikkelingAls alles loopt zoals het moet lopen ben ik over een maand weer in België en maak ik een tussenstop bij u
Morgen! Vanmiddag begin ik al met enkele voorbereidingen. Vind het best spannend! Heb nog nooit voor zoveel mensen gekookt.... (ongeveer 25)quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
poetsen Tezz! Wanneer heb je feestje van je mam?
En dan ook nog zo veel gerechten!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Morgen! Vanmiddag begin ik al met enkele voorbereidingen. Vind het best spannend! Heb nog nooit voor zoveel mensen gekookt.... (ongeveer 25)
Toch niet door P toevallig?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja echt heerlijke muziek, heb t pas ontdekt
Moeder met smaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |