Dan is het te strakquote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd!
Maar ik dacht dat strakke kleding me er altijd uit liet zien als een worst, met uitpuilende dingen.
Dat hoeft zeker nietquote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd!
Maar ik dacht dat strakke kleding me er altijd uit liet zien als een worst, met uitpuilende dingen.
Ja, dat heb ik dus geleerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat hoeft zeker niette strak is niet goed maar je mag je vormen wel gewoon laten zien, toch?
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus geleerd.
Leve fysiofitness en de sociale contacten!
te strak is niet mooi maar het hoeft ook niet 2x je lichaamsmaat te zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd!
haha Deutschlandquote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zei: een goeie schnitzel.........
Hehehe, ik heb een gothic jurk van mijn sportvriendinnetje gepast. Daardoor weet ik het.quote:
Praat even niet over Schnitzel zeg, ik zit nog tjokvol van dat ding dat ik @work heb opgegeten vanavondquote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zei: een goeie schnitzel.........
Gothic jurken kunnen erg mooi zijn, zeker bij grotere maten (vind ik dan)quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb een gothic jurk van mijn sportvriendinnetje gepast. Daardoor weet ik het.
Recept hebben?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha Deutschland![]()
maar serieus; van der valk in alphen serveert cordon bleu en als ik ergens gek op ben
hoe heet het restaurant op je werkquote:Op donderdag 23 september 2010 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Praat even niet over Schnitzel zeg, ik zit nog tjokvol van dat ding dat ik @work heb opgegeten vanavond
Dat verbaasde me juist, dat het met mijn maat zo mooi was.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gothic jurken kunnen erg mooi zijn, zeker bij grotere maten (vind ik dan)
Scquote:Op donderdag 23 september 2010 22:10 schreef TAV74 het volgende:
zo, ons Schotland album nog eens doorgebladerdWat onwijs mooi
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe heet het restaurant op je werk
Elf ook dacht ikquote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sctland. Hadden jullie dat boek nou laten maken? Ik dacht Elf?
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga te bedde, morgen gesprek over contractverlenging en afgelopen nacht ruk geslapen![]()
Trusten!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga te bedde, morgen gesprek over contractverlenging en afgelopen nacht ruk geslapen![]()
Hahaquote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Aure het volgende:
Haai!
Mooie jas Lein!
Ik gebruik nog gewoon mn winterjas van vorig jaar. Kreng kostte 250 euro dus die mag deze winter ook nog wel in gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |