ik wilde vnv shoppen want had verder geen tijd. maar liet afspraak met J. doorgaan..... tevergeefsquote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Krijgen we de foto's ook nog te zien?
En dan had je even moeten gaan shoppen, mooie lingerie is belangrijk![]()
Ik wil ook weer gaan shoppen daarvoor, maar even geen geld
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaa dat zou top zijn!
Och een kipfiletje doet wonderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Waar komt je slootwater vandaanquote:Op donderdag 23 september 2010 20:29 schreef TAV74 het volgende:
keuringsdienst van waarde over de koffieautomaten. Ik weet niet zeker of ik dit wil weten
nee veel mooiere neus had ik vroeger. sowieso was ik als baby schattig (en rond)quote:
als het prut blijkt te zijn heb ik daar toch maar mooi sloten vol van naar binnen gegooidquote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar komt je slootwater vandaan
Ja, als baby was ik ook schattig. Ik ben gewoon raar opgedroogd.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee veel mooiere neus had ik vroeger. sowieso was ik als baby schattig (en rond)
denk het ook niet. ben bang dat niks er met een voldoende vanaf komtquote:Op donderdag 23 september 2010 20:29 schreef TAV74 het volgende:
keuringsdienst van waarde over de koffieautomaten. Ik weet niet zeker of ik dit wil weten
Nu enorm uitsteken doet hij niet. Je bent geen Cyranno de Bergerac zeg maarquote:
Oh funny, bij mij is t precies andersom gegaanquote:Op donderdag 23 september 2010 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, als baby was ik ook schattig. Ik ben gewoon raar opgedroogd.
gelukkig maar. ben er wel onzeker over. sta nooit graag met mn zijkant op de fotoquote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nu enorm uitsteken doet hij niet. Je bent geen Cyranno de Bergerac zeg maar
bij jou kwamen mensen vroeger op bezoek; "oh eh, wat een eh... nou ja, ze is vast heel lief"quote:Op donderdag 23 september 2010 20:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh funny, bij mij is t precies andersom gegaan
Herman Finkers: Ik zeg altijd, wat een lief kind.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij jou kwamen mensen vroeger op bezoek; "oh eh, wat een eh... nou ja, ze is vast heel lief"
Herman Finkers is tofquote:Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Herman Finkers: Ik zeg altijd, wat een lief kind.![]()
Mijn zus heeft dat jaren gezegd, die had niks met baby's.
Hier rammelen de ramen. Als ze er maar niet uitknallen!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Herman Finkers is tof![]()
ik ga heel even dansen in de slaapkamer. even mn gedachtes eruit knallen
Ik kan het verkeerd hebben, maar ik zou de mr zoenen en samen met hem op de bank kruipen. Of moet hij weg?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:47 schreef DarkElf het volgende:
Tijd om de mr te zoenen en op de bank te kruipen met een kop thee en de nieuwe serie van River Cottage op channel4
Owquote:Op donderdag 23 september 2010 18:56 schreef DarkElf het volgende:
hoezo?
die laatste dingen verzin ik er net allemaal bij adhv wat ik wel eens lees
Was weer leuk.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:29 schreef TAV74 het volgende:
Nee hij is net thuisquote:Op donderdag 23 september 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd hebben, maar ik zou de mr zoenen en samen met hem op de bank kruipen. Of moet hij weg?
Yeps, en ik ben blij dat wij het heel behoorlijk voor elkaar hebben. Niet de verse maling, maar wel vers gefilterde koffie en geen vriesdroog of vloeibaar.quote:
Yeah!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef Leintjeuh het volgende:
De koffie die mijn oudjes krijgen (Van Nelle koffie uit een Bravilor) is beter dan de koffie die je in de kantine koopt (gevriesdroogd en opgegoten).
Wil je niet zo boven ons hoofd staan te stampen.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, mijn mond kan ver genoeg open om brood te eten!
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
Google is your best friend.![]()
Zeggen ze.
Ik ook niet, we zijn te arm.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euri't is een groen briefje
[ afbeelding ]
Niet vaak eerder gezien
uiteindelijk niet gedanst; even in bed gelegen maar goed,dan ga ik eraan denken. daarna opgestaan en kleding bij elkaar geraapt voor de shoot morgen. hoop echt dat het wat wordt; zo tof is de kleding nietquote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je niet zo boven ons hoofd staan te stampen.
Je kan er bij de meeste winkels ook niet mee betalenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euri't is een groen briefje
[ afbeelding ]
Niet vaak eerder gezien
Jij bent al tof genoegquote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
uiteindelijk niet gedanst; even in bed gelegen maar goed,dan ga ik eraan denken. daarna opgestaan en kleding bij elkaar geraapt voor de shoot morgen. hoop echt dat het wat wordt; zo tof is de kleding niet
Welnee, het is 2010, wat moet je met zoveel cashquote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook niet, we zijn te arm.
Nee? Ik dacht dat dat pas bij 200 begon.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan er bij de meeste winkels ook niet mee betalen
De shoot gaat om jou, niet om de kleding. Je ziet er echt wel goed uit!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
uiteindelijk niet gedanst; even in bed gelegen maar goed,dan ga ik eraan denken. daarna opgestaan en kleding bij elkaar geraapt voor de shoot morgen. hoop echt dat het wat wordt; zo tof is de kleding niet
aahquote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij bent al tof genoeg
Welke setjes heb je uitgekozen?
Ligt eraan wat voor winkels ook wel natuurlijk, maar vaak zie je ook bordjes dat ze 100 niet aannemenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee? Ik dacht dat dat pas bij 200 begon.
ik zie ook vaak 100. wel jammer, maar gelukkig rolt er nooit een 100'tje uit de automaatquote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor winkels ook wel natuurlijk, maar vaak zie je ook bordjes dat ze 100 niet aannemen
thanks Krakquote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De shoot gaat om jou, niet om de kleding. Je ziet er echt wel goed uit!
nehquote:
Het gaat dus wel om jou. Om goeie foto's van jou. En je hebt gelijk. Dat verdien je en dat is goed voor je cv.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks Krak![]()
het gaat niet echt om mij hoor (ga ik weer), ik wil gewoon eens mooie foto's. dansfoto's enzo zijn altijd van lage kwaliteit (gewoon camera'tje) en meestal bewegend. en nu kan ik eens de tijd nemen en stil staan voor een foto met een leuke achtergrond hoop ik
![]()
ga 's avonds uit eten met een vriendin (haar verjaardagscadeau). weet even niks. ben aan t zoeken in Alphen a/d Rijn, Leiden en Amsterdam. heeft iemand een leuke tip? (behalve de chinees of Mc)
Mooi!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een hele toffe nieuwe jas gekocht gister
[ afbeelding ]
Sexy!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een echte grote mensen jashihihi
www.koekop.nl In Leidenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ga 's avonds uit eten met een vriendin (haar verjaardagscadeau). weet even niks. ben aan t zoeken in Alphen a/d Rijn, Leiden en Amsterdam. heeft iemand een leuke tip? (behalve de chinees of Mc)
Goed gedaan!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef LieLie het volgende:
Ik leef nog! En op dit moment doet het niet meer pijnZal morgenvroeg wel anders zijn
Nu nog een paar stukjes jonge kaas met komkommer snacken
En even teruglezen!
wow Lein, das echt een mooie jas!!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een hele toffe nieuwe jas gekocht gister
[ afbeelding ]
spierpijn gaat gelukkig overquote:Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef LieLie het volgende:
Ik leef nog! En op dit moment doet het niet meer pijnZal morgenvroeg wel anders zijn
En even teruglezen!
lekker eten! alleen klein beetje prijzig voor cadeautje (geef ook nog 2 nachten antwerpen incl. ontbijt erbijquote:
Veel drinken. En als het morgen pijn doet een stukje wandelen ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef LieLie het volgende:
En even teruglezen!
In het echie is ie nog mooier ookquote:Op donderdag 23 september 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
wow Lein, das echt een mooie jas!!
Juist een taille kan dan erg goed staanquote:Op donderdag 23 september 2010 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb pas onlangs gezien dat een grote maat samen kan gaan met een taille. Ik heb het over maat 48.
Ik durfde alleen maar wijde shirts aan om mijn maat te verbloemen. Maar een beetje taille is ook prima.
ooh ben jaloers! ik zoek ook een mooie jas, maar zo een heb ik nog niet gevondenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In het echie is ie nog mooier ook
Ken je geen leuk eetcafe waar je een goeie schnitzel of biefstuk kan eten? Dan zeg je gewoon: afscheid van holland, in Antwerpen eet je vast andere dingen......quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker eten! alleen klein beetje prijzig voor cadeautje (geef ook nog 2 nachten antwerpen incl. ontbijt erbij)
haha ja Van der Valkquote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ken je geen leuk eetcafe waar je een goeie schnitzel of biefstuk kan eten? Dan zeg je gewoon: afscheid van holland, in Antwerpen eet je vast andere dingen......
Prentenkabinet? Of La Cloche?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker eten! alleen klein beetje prijzig voor cadeautje (geef ook nog 2 nachten antwerpen incl. ontbijt erbij)
Ik heb ervan geleerd!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Juist een taille kan dan erg goed staan
Je moet je niet verbergen hoor!
Goed zoekenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh ben jaloers! ik zoek ook een mooie jas, maar zo een heb ik nog niet gevonden
Dan is het te strakquote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd!
Maar ik dacht dat strakke kleding me er altijd uit liet zien als een worst, met uitpuilende dingen.
Dat hoeft zeker nietquote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd!
Maar ik dacht dat strakke kleding me er altijd uit liet zien als een worst, met uitpuilende dingen.
Ja, dat heb ik dus geleerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat hoeft zeker niette strak is niet goed maar je mag je vormen wel gewoon laten zien, toch?
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus geleerd.
Leve fysiofitness en de sociale contacten!
te strak is niet mooi maar het hoeft ook niet 2x je lichaamsmaat te zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd!
haha Deutschlandquote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zei: een goeie schnitzel.........
Hehehe, ik heb een gothic jurk van mijn sportvriendinnetje gepast. Daardoor weet ik het.quote:
Praat even niet over Schnitzel zeg, ik zit nog tjokvol van dat ding dat ik @work heb opgegeten vanavondquote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zei: een goeie schnitzel.........
Gothic jurken kunnen erg mooi zijn, zeker bij grotere maten (vind ik dan)quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb een gothic jurk van mijn sportvriendinnetje gepast. Daardoor weet ik het.
Recept hebben?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha Deutschland![]()
maar serieus; van der valk in alphen serveert cordon bleu en als ik ergens gek op ben
hoe heet het restaurant op je werkquote:Op donderdag 23 september 2010 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Praat even niet over Schnitzel zeg, ik zit nog tjokvol van dat ding dat ik @work heb opgegeten vanavond
Dat verbaasde me juist, dat het met mijn maat zo mooi was.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gothic jurken kunnen erg mooi zijn, zeker bij grotere maten (vind ik dan)
Scquote:Op donderdag 23 september 2010 22:10 schreef TAV74 het volgende:
zo, ons Schotland album nog eens doorgebladerdWat onwijs mooi
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe heet het restaurant op je werk
Elf ook dacht ikquote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sctland. Hadden jullie dat boek nou laten maken? Ik dacht Elf?
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga te bedde, morgen gesprek over contractverlenging en afgelopen nacht ruk geslapen![]()
Trusten!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga te bedde, morgen gesprek over contractverlenging en afgelopen nacht ruk geslapen![]()
Hahaquote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Aure het volgende:
Haai!
Mooie jas Lein!
Ik gebruik nog gewoon mn winterjas van vorig jaar. Kreng kostte 250 euro dus die mag deze winter ook nog wel in gebruik
Succes!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij is wel echt heel mooiquote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha
Die van mij van vorig jaar was maar 30, en dat is maar goed ook, want nu is ie een beetje te groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |