Hmm. Dat heb ik nooit gehad.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
One-itis is een afwijking waarbij je denkt dat één persoon het helemaal ontzettend lief leuk aardig voor jou is, en dat er heeeeelemaal geen betere mensen zijn, terwijl die persoon eigenlijk een enorme hork is.
Jup. Had it, found a curequote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
One-itis is een afwijking waarbij je denkt dat één persoon het helemaal ontzettend lief leuk aardig voor jou is, en dat er heeeeelemaal geen betere mensen zijn, terwijl die persoon eigenlijk een enorme hork is.
Het is dan ook een speciale naam vind ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
DE, jij en je wederhelft zijn de allereerste A's in mijn adresboek! Voelt speciaal, niet?
Ik gelukkig ook nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm. Dat heb ik nooit gehad.
Is het dan niet zo dat je automatisch weer een hork zoekt? Het lijkt me geen garantie voor succes.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doorgaans is de oplossing idd iemand anders vinden
Jup. Want voor elke man waarvan je denkt dat 'ie de enige is die ooit van je zal houden, is nog een man waarvan je zal denken dat ie de volgende is die net zo veel of misschien wel meer van je zal houdenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Doorgaans is de oplossing idd iemand anders vinden
Nee hoor. Mijn huidige vriend en ex delen 3 overeenkomsten. De voornaam, het geslacht en hun liefde voor mij. Daar houdt t ongeveer bij op. En ex had ook af en toe wat horkerige trekjes.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
Is het dan niet zo dat je automatisch weer een hork zoekt? Het lijkt me geen garantie voor succes.
Ik doe TNT Post doorstuurservicequote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef Leintjeuh het volgende:
SteerJij mag voorlopig alleen met je telefoonnummer in 'Het Boek', met al die dwaze verhuisplannen
Ja, dus?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe TNT Post doorstuurservice
Kom maar hierheen, dan krijg je een spuitjequote:Op donderdag 23 september 2010 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je een vaccinatie voor one-itis?
dat is een belediging voor jezelfquote:Op donderdag 23 september 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom maar hierheen, dan krijg je een spuitje![]()
Zeg maar klop-klop tegen je baarmoederhalsquote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is een belediging voor jezelfof heb je echt een Aziatisch maatje?
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is een belediging voor jezelfof heb je echt een Aziatisch maatje?
Wauw!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:
DE, jij en je wederhelft zijn de allereerste A's in mijn adresboek! Voelt speciaal, niet?
hahaha dat gebeurt niet zo snel. denken mannen maar dan moet ie zeker 25 cm zijn en een bochtje hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg maar klop-klop tegen je baarmoederhals![]()
dat klonk opwindender in mijn hoofd![]()
Die van mij is 30 cm met een viaduct.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha dat gebeurt niet zo snel. denken mannen maar dan moet ie zeker 25 cm zijn en een bochtje hebben.
of je wil je arm erin steken
veel plezier. hopelijk krijg je er geen droog of kapot gezicht vanquote:Op donderdag 23 september 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:Steer.. dat voelt niet altijd even prettig hoor
![]()
Zo, ik moet al weer weg.. had beloofd naar een vriendin die iets met gezichtsverzorging is gaan doen of zo.. proefkonijn spelen geloof ikZo iets niet voor mij, maar goed
![]()
Ging net ff haar adres googelen (kom daar nooit thuis) en toen zag ik dat ze zelfs al te vinden is via google als bedrijfje
Hoe ver denk je dat je baarmoeder naar binnen zit?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha dat gebeurt niet zo snel. denken mannen maar dan moet ie zeker 25 cm zijn en een bochtje hebben.
of je wil je arm erin steken
Goeie tip!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef krakkemieke het volgende:
Rijsttafel: Gewoon de ui door de knoflookknijper doen. Werkt prima!![]()
Lein: bij mijn ex hadden de ouders verschillende namen. Paps en mams of papa en mama ofzo? Oh ja, je had al een goed idee.![]()
Wat lullig Golfer!![]()
En ik ben een kies armer.
ben je niet in de war met je rechterbeen?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die van mij is 30 cm met een viaduct.
ver genoeg. mannen denken te snel dat ze een baarmoeder kunnen raken, kijk maar eens in SEXquote:Op donderdag 23 september 2010 19:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoe ver denk je dat je baarmoeder naar binnen zit?
Hoi!quote:
dat is irritant...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef DarkElf het volgende:
de mr staat bij zowat alle mensen die hij kent als eerste in de telefoon. je wilt niet weten hoe vaak hij gebeld wordt door iemands tas of broekzak
Een paar ons????quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef DarkElf het volgende:
Oh en krakke, dat scheelt weer een paar ons op de weegschaal..
ja dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een paar ons????Ik heb hele gewone kiezen hoor. Het scheelt hooguit 10 gram.
wel lekker dat ze eruit zijn! nog wel gevoelig zeker..quote:Op donderdag 23 september 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een paar ons????Ik heb hele gewone kiezen hoor. Het scheelt hooguit 10 gram.
ik denk dat de afstand korter is dan je denktquote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ver genoeg. mannen denken te snel dat ze een baarmoeder kunnen raken, kijk maar eens in SEX
ja?? nou ja, is nog niet gebeurd bij mij, lijkt me ook niet echt prettig.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik denk dat de afstand korter is dan je denkt
't voelt ook onprettig, is alsof iemand in je maag probeert te stoempenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja?? nou ja, is nog niet gebeurd bij mij, lijkt me ook niet echt prettig.
Nee.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel lekker dat ze eruit zijn! nog wel gevoelig zeker..
ben je nu klaar bij de tandarts?
als je er ervaring mee hebt dan heb je echt 30 cmquote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't voelt ook onprettig, is alsof iemand in je maag probeert te stoempen
Of erger, als een uitstrijkje.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ja of een baarmoederquote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als je er ervaring mee hebt dan heb je echt 30 cm
genoeg aspirines nemen, dan kan het meevallenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee.Over 3 weken een goede vulling ipv van een tijdelijke en dan hoop ik dat het gebeurd is.
En er zitten 4 of 5 ampullen verdoving in, die zijn nog niet uitgewerkt. Ik maak me geen zorgen, dinsdag had ik ook amper napijn.
geen ervaring mee dus weet niet hoe dat voeltquote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of erger, als een uitstrijkje.
Huh hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
is t ook nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja?? nou ja, is nog niet gebeurd bij mij, lijkt me ook niet echt prettig.
Ik kan alleen met een theelepel eten want ik krijg mijn mond niet goed open. Dat kan schelen met afvallen DE.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
genoeg aspirines nemen, dan kan het meevallen
wel irritant met eten en drinken..
Het kan akelig zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen ervaring mee dus weet niet hoe dat voelt
Dan hoor ik jouw on weer en het komt deze kant op.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef MissHobje het volgende:
Tering wat een onweergaat lekker los in Utrecht
!
Hier net ook een flits.....kijken waar de rest blijftquote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef MissHobje het volgende:
Tering wat een onweergaat lekker los in Utrecht
!
aah ja dat bedoel ik ook. haal die 2 altijd door elkaar, bedoel t zelfdequote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan alleen met een theelepel eten want ik krijg mijn mond niet goed open. Dat kan schelen met afvallen DE.![]()
En ik neem geen aspirines, dat verdunt je bloed en dan kan het eerder gaan bloeden. Paracetamol dus.
een eendebek lijkt me erg. zo'n ijzeren ding die in je gaat en dan open gaatquote:
Dat noodweer heeft hij in ieder geval niet in Twente gehad, kom net vanuit Hengelo en daar was het nog lekker weer.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef DarkElf het volgende:
mr is onderweg vanuit Enschede , die heeft ook noodweer gehad.
(gisteren hoorde hij dat hij vandaag naar Enschede moest,das 2.5 uur vanaf hier maar de collega die die klant doet was er niet, dus hij is lekker op een roadtrip/
Drinken gaat prima. Daar hoeft je mond niet zover voor open.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ja dat bedoel ik ook. haal die 2 altijd door elkaar, bedoel t zelfdedrinken met een rietje dus?
hier is mijn fotoshoot al een tijdje begonnenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier net ook een flits.....kijken waar de rest blijft
toen mijn lippen nog verdoofd waren (verstandskiezen eruit) moest ik met rietje drinken anders ging alles ernaast. leek ik net een mongooltjequote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Drinken gaat prima. Daar hoeft je mond niet zover voor open.
Nee hoor. Dat is glad. Wel even checken of ze hem even onder een warme kraan houden. Koud ijzer is niet lekker.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een eendebek lijkt me erg. zo'n ijzeren ding die in je gaat en dan open gaat
Vind je het ook echt eng of schrik je gewoon?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hier is mijn fotoshoot al een tijdje begonnenschrik me iedere keer rot van de lichtflitsen door t raam
Maar prettig is het dan toch nog steeds niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is glad. Wel even checken of ze hem even onder een warme kraan houden. Koud ijzer is niet lekker.
ga je over romantisch beginnen? dacht er net ff niet aanquote:Op donderdag 23 september 2010 20:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind je het ook echt eng of schrik je gewoon?
Onweer kan romantisch zijnmaaraj zit alleen op de bank
Dat was even lastig in de sportschool, moest ik opletten dat ik niet kwijlde.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toen mijn lippen nog verdoofd waren (verstandskiezen eruit) moest ik met rietje drinken anders ging alles ernaast. leek ik net een mongooltje
maar eenmaal binnen gaat ie toch helemaal wijd open?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is glad. Wel even checken of ze hem even onder een warme kraan houden. Koud ijzer is niet lekker.
Ik heb er geen enkele last van, minder dan van een tampon.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar prettig is het dan toch nog steeds niet?
Sorryquote:Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ga je over romantisch beginnen? dacht er net ff niet aan![]()
![]()
ik vind het niet eng, vind het wel tof eigenlijk. totdat het licht en de elektriciteit uitvalt, dan vind ik er geen reet meer aan
Okequote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele last van, minder dan van een tampon.
nee hij was al bijna in Brabant.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat noodweer heeft hij in ieder geval niet in Twente gehad, kom net vanuit Hengelo en daar was het nog lekker weer.
ik heb al last van een tampon. maar ik kan zo'n kreng nog steeds niet goed erin krijgen ook al denk ik dat ie goed zit. dan loop ik even met benen helemaal wijd door het huis tot ik veel pijn heb... nou ja, was al een tijd geleden en sindsdien doe ik t niet meerquote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele last van, minder dan van een tampon.
Daar merk je niks van. Bedenk eens: er kan het hoofd van een kind door. Dan stelt een beetje ruimte voor een kleine tandenborstel niks voor.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar eenmaal binnen gaat ie toch helemaal wijd open?
gezellig! met pyjama, thee en koekjes op de bankquote:Op donderdag 23 september 2010 20:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik wil wel naast je komen zitten
En dat is wel vervelend ja
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb al last van een tampon. maar ik kan zo'n kreng nog steeds niet goed erin krijgen ook al denk ik dat ie goed zit. dan loop ik even met benen helemaal wijd door het huis tot ik veel pijn heb... nou ja, was al een tijd geleden en sindsdien doe ik t niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap wel waarom ik ben geadopteerd. ik had zo'n ontzettend groot hoofd als baby, dat mn biologische moeder me vast helemaal zat was toen ze me er eindelijk uit had geperstquote:Op donderdag 23 september 2010 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daar merk je niks van. Bedenk eens: er kan het hoofd van een kind door. Dan stelt een beetje ruimte voor een kleine tandenborstel niks voor.
waarom?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:17 schreef FutureFairytale het volgende:
morgen op mijn vrije dag moet ik om 5.30u mn bed uit
Gekkie! Dan zouden alle moeders hun kind afstaan!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik snap wel waarom ik ben geadopteerd. ik had zo'n ontzettend groot hoofd als baby, dat mn biologische moeder me vast helemaal zat was toen ze me er eindelijk uit had geperst
fotoshoot om 9u in Lelystad. het is erg druk op de weg en wegwerkzaamheden dus langzaam rijden. ik moet om 6.30u rijden.. (en tis maar uur afstand)quote:
ik vond het wel een logische verklaringquote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gekkie! Dan zouden alle moeders hun kind afstaan!
Dan had mijn moeder volgens mij nooit mijn zus gebaard..... Toen ik een motorhelm ging kopen had ik dus echt een groot hoofd!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vond het wel een logische verklaring
Aha leukquote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
fotoshoot om 9u in Lelystad. het is erg druk op de weg en wegwerkzaamheden dus langzaam rijden. ik moet om 6.30u rijden.. (en tis maar uur afstand)
hahaha. hier een foto'tje, paar jaar geleden ineens ergens gevonden.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan had mijn moeder volgens mij nooit mijn zus gebaard..... Toen ik een motorhelm ging kopen had ik dus echt een groot hoofd!
Jammer dat de outlet nog dicht is als je te vroeg bent.......quote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
fotoshoot om 9u in Lelystad. het is erg druk op de weg en wegwerkzaamheden dus langzaam rijden. ik moet om 6.30u rijden.. (en tis maar uur afstand)
Oh das idd wel .... rond zeg maarquote:Op donderdag 23 september 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha. hier een foto'tje, paar jaar geleden ineens ergens gevonden.
[ afbeelding ]
dankje! vnv eerst nog ff wat kleding inpakkenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aha leuk
Succes met er naartoe rijden!
Oh, liev!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag of MeMo je wat kan lenen!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje! vnv eerst nog ff wat kleding inpakkenwil 2 gewone shoots en misschien een lingerieshoot maar probleem; heb geen mooie lingerie. had t wel maar is nu niet mooi meer
ja hequote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh das idd wel .... rond zeg maar
Krijgen we de foto's ook nog te zien?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje! vnv eerst nog ff wat kleding inpakkenwil 2 gewone shoots en misschien een lingerieshoot maar probleem; heb geen mooie lingerie. had t wel maar is nu niet mooi meer
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaaaa dat zou top zijn!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vraag of MeMo je wat kan lenen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |