geen ervaring mee dus weet niet hoe dat voeltquote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of erger, als een uitstrijkje.
Huh hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't voelt ook onprettig, is alsof iemand in je maag probeert te stoempen
is t ook nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja?? nou ja, is nog niet gebeurd bij mij, lijkt me ook niet echt prettig.
Ik kan alleen met een theelepel eten want ik krijg mijn mond niet goed open. Dat kan schelen met afvallen DE.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
genoeg aspirines nemen, dan kan het meevallen
wel irritant met eten en drinken..
Het kan akelig zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen ervaring mee dus weet niet hoe dat voelt
Dan hoor ik jouw on weer en het komt deze kant op.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef MissHobje het volgende:
Tering wat een onweergaat lekker los in Utrecht
!
Hier net ook een flits.....kijken waar de rest blijftquote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef MissHobje het volgende:
Tering wat een onweergaat lekker los in Utrecht
!
aah ja dat bedoel ik ook. haal die 2 altijd door elkaar, bedoel t zelfdequote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan alleen met een theelepel eten want ik krijg mijn mond niet goed open. Dat kan schelen met afvallen DE.![]()
En ik neem geen aspirines, dat verdunt je bloed en dan kan het eerder gaan bloeden. Paracetamol dus.
een eendebek lijkt me erg. zo'n ijzeren ding die in je gaat en dan open gaatquote:
Dat noodweer heeft hij in ieder geval niet in Twente gehad, kom net vanuit Hengelo en daar was het nog lekker weer.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef DarkElf het volgende:
mr is onderweg vanuit Enschede , die heeft ook noodweer gehad.
(gisteren hoorde hij dat hij vandaag naar Enschede moest,das 2.5 uur vanaf hier maar de collega die die klant doet was er niet, dus hij is lekker op een roadtrip/
Drinken gaat prima. Daar hoeft je mond niet zover voor open.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah ja dat bedoel ik ook. haal die 2 altijd door elkaar, bedoel t zelfdedrinken met een rietje dus?
hier is mijn fotoshoot al een tijdje begonnenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier net ook een flits.....kijken waar de rest blijft
toen mijn lippen nog verdoofd waren (verstandskiezen eruit) moest ik met rietje drinken anders ging alles ernaast. leek ik net een mongooltjequote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Drinken gaat prima. Daar hoeft je mond niet zover voor open.
Nee hoor. Dat is glad. Wel even checken of ze hem even onder een warme kraan houden. Koud ijzer is niet lekker.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een eendebek lijkt me erg. zo'n ijzeren ding die in je gaat en dan open gaat
Vind je het ook echt eng of schrik je gewoon?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hier is mijn fotoshoot al een tijdje begonnenschrik me iedere keer rot van de lichtflitsen door t raam
Maar prettig is het dan toch nog steeds niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is glad. Wel even checken of ze hem even onder een warme kraan houden. Koud ijzer is niet lekker.
ga je over romantisch beginnen? dacht er net ff niet aanquote:Op donderdag 23 september 2010 20:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind je het ook echt eng of schrik je gewoon?
Onweer kan romantisch zijnmaaraj zit alleen op de bank
Dat was even lastig in de sportschool, moest ik opletten dat ik niet kwijlde.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toen mijn lippen nog verdoofd waren (verstandskiezen eruit) moest ik met rietje drinken anders ging alles ernaast. leek ik net een mongooltje
maar eenmaal binnen gaat ie toch helemaal wijd open?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is glad. Wel even checken of ze hem even onder een warme kraan houden. Koud ijzer is niet lekker.
Ik heb er geen enkele last van, minder dan van een tampon.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar prettig is het dan toch nog steeds niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |