Het gaat dus wel om jou. Om goeie foto's van jou. En je hebt gelijk. Dat verdien je en dat is goed voor je cv.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks Krak![]()
het gaat niet echt om mij hoor (ga ik weer), ik wil gewoon eens mooie foto's. dansfoto's enzo zijn altijd van lage kwaliteit (gewoon camera'tje) en meestal bewegend. en nu kan ik eens de tijd nemen en stil staan voor een foto met een leuke achtergrond hoop ik
![]()
ga 's avonds uit eten met een vriendin (haar verjaardagscadeau). weet even niks. ben aan t zoeken in Alphen a/d Rijn, Leiden en Amsterdam. heeft iemand een leuke tip? (behalve de chinees of Mc)
Mooi!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een hele toffe nieuwe jas gekocht gister
[ afbeelding ]
Sexy!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een echte grote mensen jashihihi
www.koekop.nl In Leidenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ga 's avonds uit eten met een vriendin (haar verjaardagscadeau). weet even niks. ben aan t zoeken in Alphen a/d Rijn, Leiden en Amsterdam. heeft iemand een leuke tip? (behalve de chinees of Mc)
Goed gedaan!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef LieLie het volgende:
Ik leef nog! En op dit moment doet het niet meer pijnZal morgenvroeg wel anders zijn
Nu nog een paar stukjes jonge kaas met komkommer snacken
En even teruglezen!
wow Lein, das echt een mooie jas!!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een hele toffe nieuwe jas gekocht gister
[ afbeelding ]
spierpijn gaat gelukkig overquote:Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef LieLie het volgende:
Ik leef nog! En op dit moment doet het niet meer pijnZal morgenvroeg wel anders zijn
En even teruglezen!
lekker eten! alleen klein beetje prijzig voor cadeautje (geef ook nog 2 nachten antwerpen incl. ontbijt erbijquote:
Veel drinken. En als het morgen pijn doet een stukje wandelen ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef LieLie het volgende:
En even teruglezen!
In het echie is ie nog mooier ookquote:Op donderdag 23 september 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
wow Lein, das echt een mooie jas!!
Juist een taille kan dan erg goed staanquote:Op donderdag 23 september 2010 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb pas onlangs gezien dat een grote maat samen kan gaan met een taille. Ik heb het over maat 48.
Ik durfde alleen maar wijde shirts aan om mijn maat te verbloemen. Maar een beetje taille is ook prima.
ooh ben jaloers! ik zoek ook een mooie jas, maar zo een heb ik nog niet gevondenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In het echie is ie nog mooier ook
Ken je geen leuk eetcafe waar je een goeie schnitzel of biefstuk kan eten? Dan zeg je gewoon: afscheid van holland, in Antwerpen eet je vast andere dingen......quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker eten! alleen klein beetje prijzig voor cadeautje (geef ook nog 2 nachten antwerpen incl. ontbijt erbij)
haha ja Van der Valkquote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ken je geen leuk eetcafe waar je een goeie schnitzel of biefstuk kan eten? Dan zeg je gewoon: afscheid van holland, in Antwerpen eet je vast andere dingen......
Prentenkabinet? Of La Cloche?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker eten! alleen klein beetje prijzig voor cadeautje (geef ook nog 2 nachten antwerpen incl. ontbijt erbij)
Ik heb ervan geleerd!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Juist een taille kan dan erg goed staan
Je moet je niet verbergen hoor!
Goed zoekenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh ben jaloers! ik zoek ook een mooie jas, maar zo een heb ik nog niet gevonden
Dan is het te strakquote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd!
Maar ik dacht dat strakke kleding me er altijd uit liet zien als een worst, met uitpuilende dingen.
Dat hoeft zeker nietquote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd!
Maar ik dacht dat strakke kleding me er altijd uit liet zien als een worst, met uitpuilende dingen.
Ja, dat heb ik dus geleerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat hoeft zeker niette strak is niet goed maar je mag je vormen wel gewoon laten zien, toch?
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus geleerd.
Leve fysiofitness en de sociale contacten!
te strak is niet mooi maar het hoeft ook niet 2x je lichaamsmaat te zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd!
haha Deutschlandquote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zei: een goeie schnitzel.........
Hehehe, ik heb een gothic jurk van mijn sportvriendinnetje gepast. Daardoor weet ik het.quote:
Praat even niet over Schnitzel zeg, ik zit nog tjokvol van dat ding dat ik @work heb opgegeten vanavondquote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zei: een goeie schnitzel.........
Gothic jurken kunnen erg mooi zijn, zeker bij grotere maten (vind ik dan)quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hehehe, ik heb een gothic jurk van mijn sportvriendinnetje gepast. Daardoor weet ik het.
Recept hebben?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha Deutschland![]()
maar serieus; van der valk in alphen serveert cordon bleu en als ik ergens gek op ben
hoe heet het restaurant op je werkquote:Op donderdag 23 september 2010 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Praat even niet over Schnitzel zeg, ik zit nog tjokvol van dat ding dat ik @work heb opgegeten vanavond
Dat verbaasde me juist, dat het met mijn maat zo mooi was.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gothic jurken kunnen erg mooi zijn, zeker bij grotere maten (vind ik dan)
Scquote:Op donderdag 23 september 2010 22:10 schreef TAV74 het volgende:
zo, ons Schotland album nog eens doorgebladerdWat onwijs mooi
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe heet het restaurant op je werk
Elf ook dacht ikquote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sctland. Hadden jullie dat boek nou laten maken? Ik dacht Elf?
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga te bedde, morgen gesprek over contractverlenging en afgelopen nacht ruk geslapen![]()
Trusten!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga te bedde, morgen gesprek over contractverlenging en afgelopen nacht ruk geslapen![]()
Hahaquote:Op donderdag 23 september 2010 22:17 schreef Aure het volgende:
Haai!
Mooie jas Lein!
Ik gebruik nog gewoon mn winterjas van vorig jaar. Kreng kostte 250 euro dus die mag deze winter ook nog wel in gebruik
Succes!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij is wel echt heel mooiquote:Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha
Die van mij van vorig jaar was maar 30, en dat is maar goed ook, want nu is ie een beetje te groot
goeie kaart, niet te duur ook. denk dat dit em wordtquote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Het was haute Cuisine van deze tent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |