Yeah!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef Leintjeuh het volgende:
De koffie die mijn oudjes krijgen (Van Nelle koffie uit een Bravilor) is beter dan de koffie die je in de kantine koopt (gevriesdroogd en opgegoten).
Wil je niet zo boven ons hoofd staan te stampen.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga heel even dansen in de slaapkamer. even mn gedachtes eruit knallen
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga heel even dansen in de slaapkamer. even mn gedachtes eruit knallen
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, mijn mond kan ver genoeg open om brood te eten!
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
Google is your best friend.![]()
Zeggen ze.
Ik ook niet, we zijn te arm.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euri't is een groen briefje
[ afbeelding ]
Niet vaak eerder gezien
uiteindelijk niet gedanst; even in bed gelegen maar goed,dan ga ik eraan denken. daarna opgestaan en kleding bij elkaar geraapt voor de shoot morgen. hoop echt dat het wat wordt; zo tof is de kleding nietquote:Op donderdag 23 september 2010 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je niet zo boven ons hoofd staan te stampen.
Je kan er bij de meeste winkels ook niet mee betalenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euri't is een groen briefje
[ afbeelding ]
Niet vaak eerder gezien
Jij bent al tof genoegquote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
uiteindelijk niet gedanst; even in bed gelegen maar goed,dan ga ik eraan denken. daarna opgestaan en kleding bij elkaar geraapt voor de shoot morgen. hoop echt dat het wat wordt; zo tof is de kleding niet
Welnee, het is 2010, wat moet je met zoveel cashquote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook niet, we zijn te arm.
Nee? Ik dacht dat dat pas bij 200 begon.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan er bij de meeste winkels ook niet mee betalen
De shoot gaat om jou, niet om de kleding. Je ziet er echt wel goed uit!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
uiteindelijk niet gedanst; even in bed gelegen maar goed,dan ga ik eraan denken. daarna opgestaan en kleding bij elkaar geraapt voor de shoot morgen. hoop echt dat het wat wordt; zo tof is de kleding niet
aahquote:Op donderdag 23 september 2010 21:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij bent al tof genoeg
Welke setjes heb je uitgekozen?
Ligt eraan wat voor winkels ook wel natuurlijk, maar vaak zie je ook bordjes dat ze 100 niet aannemenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee? Ik dacht dat dat pas bij 200 begon.
ik zie ook vaak 100. wel jammer, maar gelukkig rolt er nooit een 100'tje uit de automaatquote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor winkels ook wel natuurlijk, maar vaak zie je ook bordjes dat ze 100 niet aannemen
thanks Krakquote:Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De shoot gaat om jou, niet om de kleding. Je ziet er echt wel goed uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |