abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86769597
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
:)

Ik ga te bedde, morgen gesprek over contractverlenging en afgelopen nacht ruk geslapen :') :W
Succes!
pi_86769716
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:

[..]

Haha :D

Die van mij van vorig jaar was maar 30, en dat is maar goed ook, want nu is ie een beetje te groot :')
Hij is wel echt heel mooi O+ Normaal gesproken heb ik ook goedkope jassen hoor, dit is mn eerste en enige dure jas, maar wel echt elke cent waard :)
pi_86769735
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef TAV74 het volgende:

[..]

:P
Het was haute Cuisine van deze tent.
goeie kaart, niet te duur ook. denk dat dit em wordt ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_86769829
Mijn winterjas was 7 jaar geleden goedkoop. Die is voor gelegenheden en ik heb een leren jas voor elke dag. Dat is mijn 2e vel. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86769855
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
DE, het gaat me niks aan, maar ik vroeg me af..... Als je zo'n goede uitslag krijgt, vier je dat dan? Of vier je elke dag?
net een glas champagne op met de mr, iets te vieren moet je met beide handen aangrijpen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86769891
tijd voor bed, slaap lekker allemaal :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86769927
slaap lekker en succes morgen Lein!

ik raak lichtelijk in paniek.... heb lelijke half afgebroken, ongelakte nagels, mn wenkbrauwen zijn al in geen tijden geëpileerd, mn teennagels zijn helemaal lelijk (vooral 1), heb geen leuke schoenen en om 5.45u gaat de wekker. zo zonde van de shoot dat ik me kut heb voorbereid (geen tijd om te shoppen en moest plotseling eerder gezet worden omdat ik in okt naar antwerpen ga). het kostte nml wel wat en die boeven (zo noemt mn vader het bedrijf) vragen straks nog 90 euro extra voor digitaal :(

nou ja, hopelijk val ik zo wat rustiger in slaap.. en komt t morgen goed :{

:* trusten iedereen!
pi_86770009
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

net een glas champagne op met de mr, iets te vieren moet je met beide handen aangrijpen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch logisch ook :)
pi_86770023
quote:

[..]

SPOILER
zo geniet je wel bewuster dan veel andere mensen. slaap lekker DE :Z
pi_86770044
Jeroen van Inkel heeft een oeuvreprijs gewonnen?
Kan ie dan nu van de radio?

Deze week had ik in de auto ook radio aan, en ik kan de man werkelijk niet uit staan!
Zo hakkelig en grapjes die ergens heen gaan en nergens eindigen :N
pi_86770058
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:

ik raak lichtelijk in paniek.... heb lelijke half afgebroken, ongelakte nagels, mn wenkbrauwen zijn al in geen tijden geëpileerd, mn teennagels zijn helemaal lelijk (vooral 1), heb geen leuke schoenen en om 5.45u gaat de wekker. zo zonde van de shoot dat ik me kut heb voorbereid (geen tijd om te shoppen en moest plotseling eerder gezet worden omdat ik in okt naar antwerpen ga). het kostte nml wel wat en die boeven (zo noemt mn vader het bedrijf) vragen straks nog 90 euro extra voor digitaal :(

Het komt wel goed, schatje :*

Niet zo negatief over jezelf, je bent hartstikke leuk O+
pi_86770110
quote:

[..]

SPOILER
IMHO is dat juist niet lame en doe je het volgens mij dus helemaal goed.
Niet dat je mijn goedkeuring nodig hebt.
Ik heb ook iets verloren en ik vier het ook. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86770184
quote:

Komt allemaal wel goed. vergeet de gorilla niet te scheren.
Slaap lekker! :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86770271
quote:

SPOILER
Waarom klinkt het lame }:| Het is toch gewoon zo.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:33:58 #215
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86770407
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

goeie kaart, niet te duur ook. denk dat dit em wordt ^O^
Standaardvoer in een soort luxe versie van de Mc Donalds is het, maar goed voor overwerkdagen
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86770466
het is ook zo idd, jullie hebben gelijk ;)

en nu duiken we lekker ons warme waterbedje in :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86770536
quote:

Ga slapen! Dat komt helemaal goed!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86770662
*O* ik ben helemaal gepamperd hoor! Reiniging, lotionnetje, maskertje, nog meer lotionnetjes.. en dan ondertussen productinfo krijgen over hele dure dingen op basis van Aloe Vera.
Heb wel de deo besteld, kijken of ik daar niet allergisch voor ben want ik wordt gek van de jeuk!! Verder ben ik niet zo van de smeersels, maar mocht mijn huidige dagcreme op gaan dan bestel ik er een bij mijn vriendin.. Lekker spul!
pi_86770775
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
*O* ik ben helemaal gepamperd hoor! Reiniging, lotionnetje, maskertje, nog meer lotionnetjes.. en dan ondertussen productinfo krijgen over hele dure dingen op basis van Aloe Vera.
Heb wel de deo besteld, kijken of ik daar niet allergisch voor ben want ik wordt gek van de jeuk!! Verder ben ik niet zo van de smeersels, maar mocht mijn huidige dagcreme op gaan dan bestel ik er een bij mijn vriendin.. Lekker spul!
Fijn dat je gepamperd bent! Je verdient het!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86770914
haha ik vond het een hele beleving.. niets voor mij hoor verder ;)

Dit spul was het trouwens, ze hebben echt voor alles wel wat :D
http://www.aloevera-nederland.com/
pi_86770978
Ik ga slapen. Bedankt allemaal, voor jullie medeleven. :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86771185
Truste Krakke :W
pi_86771303
Koop een aloe vera plantje. Voor acute dingen als brandwonden is dat nuttig ja.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86771312
Oh ja, trusten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_86771342
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
Koop een aloe vera plantje. Voor acute dingen als brandwonden is dat nuttig ja.
Uhu, had mijn stiefoma vroeger altijd staan ja. Maar ik vermoord die dingen altijd :') :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')