Oké.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben gisteren Maik tegengekomen samen met Bee
Wel van mn zusje afblijven hequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
Zodrekt maar eens richting adam gaan
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:36 schreef xyzyx het volgende:
Ik moet weer een nieuw rijbewijs bestellen volgens mij.. van de 3 kan ik er geen 1 vinden..
Nouja dan heb ik er 4 als ik ze weer terug vind
Vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijg.quote:
Maaruh. Je moet toch aangifte doen als je hem kwijt bent?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijg.
De eerste keer moest ik meteen van mijn ouders een nieuwe aanvragen terwijl ik dacht dat hij wel terug zou komen..
Dus ik nieuwe aangevraagd, haal ik hem op 2 dagen later.. wordt ik gebeld door de garage als ik net thuis ben. Ja je rijbewijs lag nog in de auto bla bla..
Karma voor t slopen van mijn ma haar auto denk ik dan maar
Nee gewoon naar gemeentehuis gaan en zeggen dat je m kwijt bent en dan moet je 60 (quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maaruh. Je moet toch aangifte doen als je hem kwijt bent?
Met je ID en paspoort moet je dat wel doen, omdat het eigendom van de staat is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee gewoon naar gemeentehuis gaan en zeggen dat je m kwijt bent en dan moet je 60 (__!) euro dokken en krijg je paar dagen later een nieuwe.
Geen idee of die ouwe nog geldig zijn maar ik gebruik ze nog gewoon hoor
Oh vreemd.. Nouja hebben ze mij niet verteld en ik had laatst aangifte bij de politie gedaan met een oud rijbewijs dus lijkt me niet dat het een probleem is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met je ID en paspoort moet je dat wel doen, omdat het eigendom van de staat is.
Je kan eventueel ook eerder komen, heb al getraind.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
Zodrekt maar eens richting adam gaan
Ik zit nu nog in mijn badjas met mijn laptop op mijn schoot, dus mijn aankomsttijd blijft onveranderd. Op welke bel moet ik trouwens drukken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je kan eventueel ook eerder komen, heb al getraind.
Whehe, vanaf boven af gezien, bel - bordje, bel - bordje (wij dus), bel - geen bordje, daarna nog een bel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit nu nog in mijn badjas met mijn laptop op mijn schoot, dus mijn aankomsttijd blijft onveranderd. Op welke bel moet ik trouwens drukken?
Ah, de vorige keer drukte ik op de bovenstequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, vanaf boven af gezien, bel - bordje, bel - bordje (wij dus), bel - geen bordje, daarna nog een bel.
Dus tweede van boven
Hehe eentje daaronder, wonen op de tweedequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, de vorige keer drukte ik op de bovenste
Pinstoring?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:46 schreef Bravebart het volgende:
Handig, zo'n V&D prijzencircus in combinatie met een landelijke pinstoring
Pinstoring.quote:
Heeft ze msn?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn zus lijkt echt verliefd te worden op iedereen die haar even aandacht geeft. Waarom ben ik degene die me altijd zorgen moet maken om haar
Goh, wist ik ook nog wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef Bravebart het volgende:
Oh, je hebt in het moeilijke woorden topic gepostEen pinstoring betekent dat er niet gepind (betalen met je pasje ipv cash) kan worden.
Ja maar het is niet alleen dat hè. Maar ik word een beetje gek van haar elke drie maanden een nieuwe jongen op wie ze smoorverliefd is en haar na twee maanden boehoehoehoeheo ik ben zo zieligheid.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef Bravebart het volgende:
Laat haar toch lekker johZe gaat er toch niet aan onderdoor?
Goedzo!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef Blushed het volgende:
[..]
Goh, wist ik ook nog wel.
Ik kan gewoon pinnen hoor. :'D
Mmh ja, herkenbaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar het is niet alleen dat hè. Maar ik word een beetje gek van haar elke drie maanden een nieuwe jongen op wie ze smoorverliefd is en haar na twee maanden boehoehoehoeheo ik ben zo zieligheid.
Is het raar dat ik die periode had toen ik 14 was en zij nu ze 24 is?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ja, herkenbaarHet is een periode moet je maar denken
Mwa, komt op verschillende momenten voorquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is het raar dat ik die periode had toen ik 14 was en zij nu ze 24 is?
Ze komt er wel overheenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
En dan doet ze boehoe ik wil gewoon iemand die me voor lange tijd wil en niet alleen als seksobject ziet boehoeeee.Ik kan er niet meer tegen.
De laatste zin was vanuit mij trouwens. Maar ja. Eh.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze komt er wel overheenOpeens gaat die knop om en snapt ze dat het ook aan haarzelf ligt
Weet ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De laatste zin was vanuit mij trouwens. Maar ja. Eh.Irritant.
Ja nou kijk als het nou mooie jongens waren begreep ik het. Maar het zijn allemaal van die boeren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ikJuh
Ik heb ook zo'n vriend die precies hetzelfde heeft
Het is een paar maanden je van het en dan daarna is het weer groot drama
Als ze lekker is wil ik haar wel troostenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
En dan doet ze boehoe ik wil gewoon iemand die me voor lange tijd wil en niet alleen als seksobject ziet boehoeeee.Ik kan er niet meer tegen.
Troost mij maar als jij lekker bent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Als ze lekker is wil ik haar wel troostenik zal heel lief zijn
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou kijk als het nou mooie jongens waren begreep ik het. Maar het zijn allemaal van die boeren.
Is goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Troost mij maar als jij lekker bent.
Guestquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Is goedkan ik stiekem bij je zusje haar kamer naar binnen glippen als ik klaar ben met jou
![]()
Mijn zusje is 6 jaar ouder en woont in Amsterdam, ik in Eindhoven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Is goedkan ik stiekem bij je zusje haar kamer naar binnen glippen als ik klaar ben met jou
![]()
Dus ik maak kans!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou kijk als het nou mooie jongens waren begreep ik het. Maar het zijn allemaal van die boeren.
Zeker niet! bijna net zo goed als de nachtbagger!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een feestelijkse slowchat hier, dit moet ik niet missen.
Die zijn al jaren wegquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:31 schreef Panzermaus het volgende:
Dat geloof ik graag, maar waar zijn de willige 16-jarigen in dit topic?
Die zijn voor de olbies.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:31 schreef Panzermaus het volgende:
Dat geloof ik graag, maar waar zijn de willige 16-jarigen in dit topic?
Jouw username doet me altijd denken aan Deadmau5 maar dan toffer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds man, open de loodsen en laat al het All Star-volk binnenstromen.
Niks tegen all stars.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds man, open de loodsen en laat al het All Star-volk binnenstromen.
Jij bent geen oldbie!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jouw username doet me altijd denken aan Deadmau5 maar dan toffer.
Juist niet, meisjes op All Stars of K-Swiss.quote:
Dat hoeft ook niet.quote:
Dat bepalen wij wel.quote:
Oké!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Juist niet, meisjes op All Stars of K-Swiss.
Inderaad. Zou mooi worden hier, als alle nieuwelingen zelf degels gaan bepalen!quote:
Wat een leuke alternatieve jongen ben jij! heb je ook stretchers in je oren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
Ik bepaal mijn eigen regels en heb mijn eigen beeld van de realiteit.
Negen ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat een leuke alternatieve jongen ben jij! heb je ook stretchers in je oren?
Savage. Ja, ik ben wel een persoon voor dat soort uitspraken. Het laatste wat ik ben is oppervlakkig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Hyman het volgende:
I reject your reality and subsitute my own
Een echte puber dus, wat schattigquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
Ik bepaal mijn eigen regels en heb mijn eigen beeld van de realiteit.
Ik heb deze met een ingebouwde toetsenbordquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké!
Ik draag Reeboks met de Union Jack er heel klein op, da's nog toffer.
Cool idee!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Ik heb deze met een ingebouwde toetsenbord![]()
[ afbeelding ]
hij ook al.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Cool idee!![]()
Ben nieuw hier trouwens.
Onze tijd is gekomen.quote:
Is ook zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik dacht dat er in een SC als deze altijd een onderwerp centraal stond.
Nou, bijna wel. Mijn broertje had 3 "als de andere weggebruikers niets deden zaten we erin"quote:
Slap ouwehoeren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik dacht dat er in een SC als deze altijd een onderwerp centraal stond.
Al jaaaaren!quote:
Zaad in vrouwen stoppen. Nog centraler.quote:
Juist.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zaad in vrouwen stoppen. Nog centraler.
There are no women on the internet, only traps.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk niet dat ik in het juiste forum zit, waar zijn alle onzekere 14-jarigen in PUB man.
Panzermaus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Juist.
Wie is er hier oud trouwens?
Niet hier. Hoe oud ben jij eigenlijk? Je stelt je geeneens voor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk niet dat ik in het juiste forum zit, waar zijn alle onzekere 14-jarigen in PUB man.
21quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef JustRocking het volgende:
Hoe oud zijn jullie dan? Jullie klinken idd als mn oudere zussen die zeiken dat ze oud zijn.
Ben zelf 17.
Dit is een forum! Welkom!quote:
21-23-24quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
21![]()
Hoe oud zijn die zussen dan?
Gezellig!quote:
Dat hoeft ook niet, ik ben een entiteit die geen introductie behoeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet hier. Hoe oud ben jij eigenlijk? Je stelt je geeneens voor.
Ah, nog beter!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:41 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Neuh, zijn toch halve week niet thuis.
ONZ Nachtbagger Bazenmeet #3quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef JustRocking het volgende:
Wat moeten jullie met die pics? Meiden moet je IRL ontmoeten.
Geef me die optie maar met je zussenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef JustRocking het volgende:
Dat is ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef JustRocking het volgende:
Ik bedoel trouwens niet dat jullie hen IRL moeten gaan ontmoeten.
Die link kan ik niet eens openen met het filter wat men lieve ouders me geschonken hebben.quote:
Ah, een dibsmeet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Geef me die optie maar met je zussen
quote:
NVMquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:47 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Die link kan ik niet eens openen met het filter wat men lieve ouders me geschonken hebben.
Maar ik zal het even omzeilen.
17 en een filter? Toen ik zo oud was was ik de admin op de computer. Mijn ouders standaard gebruikerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:47 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Die link kan ik niet eens openen met het filter wat men lieve ouders me geschonken hebben.
Maar ik zal het even omzeilen.
Blond Bart, Blond!quote:
Het woord 'sletjes'quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:50 schreef JustRocking het volgende:
Hmz, was niet eens iets bijzonders? K snap niet waarom dat geblokt wordt.
HOE WEET JIJ DAT!quote:
Ben geen computernerd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
17 en een filter? Toen ik zo oud was was ik de admin op de computer. Mijn ouders standaard gebruiker
Eckte helden gaan eerst op interwebs de vrouwen ontmoeten, want dat is veel te eng irl!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef JustRocking het volgende:
Kliksafequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:51 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ben geen computernerd.![]()
Maar we hebben kliksafe, dus daar helpt geen admin tegen. Alleen TOR BROWSER.![]()
![]()
Kliksafe.quote:
I know, echt sad.quote:
Ja zoveel vertrouwen hebben ze nu in me.quote:
Lekker meeten met al die 300k+ noobsquote:
Prima joh.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
De nachtbaggeraars zijn anders, stuk voor stuk. Het is geen gewone FOK!meet. Ik vouch daarvoor.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:56 schreef JustRocking het volgende:
Wat moet ik me dan voorstellen bij gewone fokkers? Anders ben ik gauw weer weg.
De meeste zijn gewoon doorsnee, er zitten een paar rare bij . Zoals ik, -SG-, bravbart, hyman etc etc.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:56 schreef JustRocking het volgende:
Galante heer, vulvavozelaar, erkend Fruithovenier, erudiete eekhoornvanger, paarmaatje van Kelly, Romy, Ashley en Melissa, fenomenale relmuis, ambassadeur van Club Big Dik, losbandige jongen, fout vriendje doch zinderende schoonzoon, nachtdier, balorige babyhandelaar, waterevangelist, passieve lurker, gevoelige gozer, houtzager, doldwaze dansmarieke, fervente flessenpostverzamelaar en koning te rijk, oom van Henkie94, oorlogstuig, parttime offline internetpedofiel, onverslagen casanova, welgeschapen vleugelman - desondanks boven alles bescheiden en geliefd bij jong en oud.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:56 schreef JustRocking het volgende:
Wat triest.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Galante heer, vulvavozelaar, erkend Fruithovenier, erudiete eekhoornvanger, paarmaatje van Kelly, Romy, Ashley en Melissa, fenomenale relmuis, ambassadeur van Club Big Dik, losbandige jongen, fout vriendje doch zinderende schoonzoon, nachtdier, balorige babyhandelaar, waterevangelist, passieve lurker, gevoelige gozer, houtzager, doldwaze dansmarieke, fervente flessenpostverzamelaar en koning te rijk, oom van Henkie94, oorlogstuig, parttime offline internetpedofiel, onverslagen casanova, welgeschapen vleugelman - desondanks boven alles bescheiden en geliefd bij jong en oud.
Ze zijn zeker anders ja...quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
De nachtbaggeraars zijn anders, stuk voor stuk. Het is geen gewone FOK!meet. Ik vouch daarvoor.
Mooizo, is dat ook weer klaar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:01 schreef Panzermaus het volgende:
Blijf maar in jullie waanbeeld over de nachtbaggeraars, ik zal er niet wakker van liggen.
IQM? En de meeste nachtbaggeraars zijn FOK!kers met een sociaal leven die regelmatig uitgaan. Of ze doen alsof, we zullen het allemaal zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik had even de illusie dat Panzermaus de nieuwste IQM telg was, maar dat was valse hoop
IQM niet kennenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
IQM? En de meeste nachtbaggeraars zijn FOK!kers met een sociaal leven die regelmatig uitgaan. Of ze doen alsof, we zullen het allemaal zien.
Zal best allemaal, maar aan die hele ONZ cultuur van tegenwoordig heb ik echt een broertje doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
IQM? En de meeste nachtbaggeraars zijn FOK!kers met een sociaal leven die regelmatig uitgaan. Of ze doen alsof, we zullen het allemaal zien.
Het staat los van ONZ? Ik zie alleen maar weer ONZ josti's die komenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:09 schreef Panzermaus het volgende:
Dit staat los van ONZ. En wie is deze boy.
Fotoboek van IQM
Toch maar eens nieuwe users een cursus laten doen, want buup niet kennenquote:
*knarsquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet de sla echt beter wassen.
Gruwelijk hinderlijk.quote:
Hoe kan je dan in hemelsnaam IQM/bupa niet kennen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben helemaal niet nieuw man, ik kwam hier al vanaf 2007 ofzo.
Op fok!?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ken Bupa niet! En ik ga werken.
Ga je schamen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ken Bupa niet! En ik ga werken.
Nee, ze gaat werken zegt ze tochquote:
Oh wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ze gaat werken zegt ze toch!
Jatoch!quote:
Ja joh, lekker trainen die nek, jatoch!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:34 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Schudt je hoofd nu ook heen en weer net zoals die joker?
Meisjes die bier drinken. Dat vind ik best stoer eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef Merel1808 het volgende:
Ohja! Oh Oh Cherso kijken!![]()
Regelen jullie ondertussen even een datum voor zo'n toffe Stairway-meet? We hebben al veel te lang niet meer biergedronken samen!
Over meet gesproken! VPZ meet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef Merel1808 het volgende:
Ohja! Oh Oh Cherso kijken!![]()
Regelen jullie ondertussen even een datum voor zo'n toffe Stairway-meet? We hebben al veel te lang niet meer biergedronken samen!
Ben ik ook al een verdwaalde Puberquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over meet gesproken! VPZ meet!
Een wát?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ben ik ook al een verdwaalde Puber?
Geslaagd voor fase 1quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
VPZ is toch Verdwaalde Pubers die het niet meer Zijn?
Rustig anquote:
Voldoe je aan alle 12 gestelde eisen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ben ik ook al een verdwaalde Puber?
Ik weet er maar 5quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Voldoe je aan alle 12 gestelde eisen?
1. Je moet 18 jaar of ouder zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Welke 5? En voldoe je daaraan?
Welke bart? Dat is de grote vraag!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef Hyman het volgende:
En mijn last.fm compatability met Bart is Super!
Oh dat pleit alleen maar in je nadeel!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef Hyman het volgende:
En mijn last.fm compatability met Bart is Super!
Hallo!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Welke bart? Dat is de grote vraag!
even geduld ja heb nog meer te doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
Ik dacht dat Chocolate-stick hier zou zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste keer dat ik iemand hielp (Floxcie, red.) heeft hij bijna drie kwartier tranen staan uitrollen van blijdschap. Dus tot zekere hoogte zijn ze wel blij met mijn reacties dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
alsof TS dan blij wordt van jou ervaringen als hij zelf niks kan krijgen
dat betekend niet dat iedereen er blij van wordt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iemand hielp (Floxcie, red.) heeft hij bijna drie kwartier tranen staan uitrollen van blijdschap. Dus tot zekere hoogte zijn ze wel blij met mijn reacties dan.
Na drie kwartier ben ik erbij weggegaan, mannen die huilen kan ik niet aanzien. Alleen vrouwen mogen huilen in het bijzijn van mannen. En andersom. Maar niet mannen bij mannen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Drie kwartier, ik denk het ook ja.
Baat het niet dan schaadt het ook niet. Daar is alles mee gezegd, Choc.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat betekend niet dat iedereen er blij van wordt.
en trouwens het lijkt dan net dat je zo blij bent dat je iemand kan hosselen dat je het meteen op t web moet zetten
Van blijdschap? Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iemand hielp (Floxcie, red.) heeft hij bijna drie kwartier tranen staan uitrollen van blijdschap. Dus tot zekere hoogte zijn ze wel blij met mijn reacties dan.
gewoon triest als je op internet moet zeggen dat je zo makkelijk meisjes kan hosselenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Na drie kwartier ben ik erbij weggegaan, mannen die huilen kan ik niet aanzien. Alleen vrouwen mogen huilen in het bijzijn van mannen. En andersom. Maar niet mannen bij mannen.
Volgens mij heeft hij er daarna nog twee uur gestaan.
[..]
Baat het niet dan schaadt het ook niet. Daar is alles mee gezegd, Choc.
Ik denk van homoliefde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van blijdschap? Weet je het zeker?
Pics? Je bent nu al drie keer uitgenodigd voor de nachthosselmeet. Daar krijg je het allemaal, eersteklas toeschouwer. Gratis drankjes van Graseter. Maar daar heb je geen zin in. Dat is jouw fout.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gewoon triest als je op internet moet zeggen dat je zo makkelijk meisjes kan hosselen![]()
en vervolgens niet eens een pic posten om het te bewijzen
Wat heeft Graseter ermee te maken dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pics? Je bent nu al drie keer uitgenodigd voor de nachthosselmeet. Daar krijg je het allemaal, eersteklas toeschouwer. Gratis drankjes van Graseter. Maar daar heb je geen zin in. Dat is jouw fout.
Graseter komt ook en hij is vandaag jarig, dus hij zal dan ook voor ons trakteren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat heeft Graseter ermee te maken dan?
en wat heb ik dr te zoeken tussen al die zogenaamde hosselaars
mwa als ik daarvoor helemaal naar Utrecht moet...quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Graseter komt ook en hij is vandaag jarig, dus hij zal dan ook voor ons trakteren.
Fanta-stick komt ook, en je zult genoeg andere meisjes zien. Lekker gezellig en alles.
ik sla deze keer over, als het dichterbij was had ik het gedaan, ga toch geen moeite voor jou doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Panzermaus het volgende:
Tja, dat moet je zelf weten. Het zal erg gezellig zijn, je zult nieuwe toffe mensen leren kennen en met eigen ogen zien wat ik nu precies bedoel.
Weet jij wie Samson is dan? Samson is uitgegroeid tot een mascotte in het Microborsten topic hier in PUB.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Flikker op naar ONZ ofzo en kom onze PUB niet vervuilen.
Dat zeg ik, gunst van mijn kant. Ik word er niet minder van, ik heb je de kans gegeven en jij wijst hem af. Jouw keus. Maar nu moet je ook niet meer vervelend gaan zitten doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik sla deze keer over, als het dichterbij was had ik het gedaan, ga toch geen moeite voor jou doen
Ik heb het over de SC.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet jij wie Samson is dan? Samson is uitgegroeid tot een mascotte in het Microborsten topic hier in PUB.
[..]
Dat zeg ik, gunst van mijn kant. Ik word er niet minder van, ik heb je de kans gegeven en jij wijst hem af. Jouw keus. Maar nu moet je ook niet meer vervelend gaan zitten doen.
Waar in Utrecht is het dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet jij wie Samson is dan? Samson is uitgegroeid tot een mascotte in het Microborsten topic hier in PUB.
[..]
Dat zeg ik, gunst van mijn kant. Ik word er niet minder van, ik heb je de kans gegeven en jij wijst hem af. Jouw keus. Maar nu moet je ook niet meer vervelend gaan zitten doen.
kom dan niet kijken/quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het toch ook over.
Dat weten we dus nog niet, het moet natuurlijk geen rokerig wolvenshirthol zijn met harige metalheads. Dat is gewoon niet onze stijl, wij gaan voor de lichten. De kuikens op All Stars. Dreunende clubbeats. Je kent het man, je weet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waar in Utrecht is het dan?
Het nachtbaggertopic gaat dicht bij teveel SC, al een paar keer gebeurd nu.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom niet?Jullie hebben het over de nachtbagger en dat is een topic in ONZ, niet in PUB.
Dan moet je dat niet doen hè.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het nachtbaggertopic gaat dicht bij teveel SC, al een paar keer gebeurd nu.
ik snap het, maar waarom in Utrecht ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat weten we dus nog niet, het moet natuurlijk geen rokerig wolvenshirthol zijn met harige metalheads. Dat is gewoon niet onze stijl, wij gaan voor de lichten. De kuikens op All Stars. Dreunende clubbeats. Je kent het man, je weet wat ik bedoel.
En Heldinne: dit is een SC over wat ons soort mensen bezighoud. Niets vervuilen, wij posten hier gewoon.
Alsnog moeten we die discussie voeren. Dus doen we dat hier. Aangezien we allemaal nog steeds een beetje in dezelfde leeftijdsklasse zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet doen hè.
Centraal voor de meeste mensen, uit welk deel van Nederland moet jij wegkomen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik snap het, maar waarom in Utrecht ?
Noord Hollandquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsnog moeten we die discussie voeren. Dus doen we dat hier. Aangezien we allemaal nog steeds een beetje in dezelfde leeftijdsklasse zitten.
[..]
Centraal voor de meeste mensen, uit welk deel van Nederland moet jij wegkomen dan?
Dat is wel heel ver ja, voor de nachthosselmeet komen de meeste uit Noord-Brabant en Overijssel volgens mij. Floxcie en ik komen uit de buurt van Groningen, dus dat is 1.5 uur met trein ofzo. In het begin van de avond heen, in de ochtend erop terug.quote:
Groningenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver ja, voor de nachthosselmeet komen de meeste uit Noord-Brabant en Overijssel volgens mij. Floxcie en ik komen uit de buurt van Groningen, dus dat is 1.5 uur met trein ofzo. In het begin van de avond heen, in de ochtend erop terug.
Wie zegt dat er gepraat moet worden? Body language is alles man.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Groningenweetje laat maar zitten want ik versta geen kut van wat ze zeggen
ja weet ik veelquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wie zegt dat er gepraat moet worden? Body language is alles man.
Je bent gewoon jaloers op mijn skills wat betreft het OV en hosselactiveiten, dat is het. Het zit je heel erg dwars en je slaapt er al nachten niet van.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja weet ik veelalsnog heb ik altijd ruzie met het ov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn skills wat betreft het OV en hosselactiveiten, dat is het. Het zit je heel erg dwars en je slaapt er al nachten niet van.Okee ik zal het maar toegeven dat ik jaloers ben, hebben we dat ook meteen maar weer gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou dat ik die skills had met het OV
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Komop, meisjes moeten wel een beetje tegengas geven, wat is dit nu weer voor slap gedoe dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee ik zal het maar toegeven dat ik jaloers ben, hebben we dat ook meteen maar weer gehad![]()
Ik wou dat ik die skills had met het OV
Dat is iets anders. ik heb geen zin om verkracht te worden door vieze gulzige mannetjes, ik wou alleen dat ik wat beter overweg kon met het OVquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komop, meisjes moeten wel een beetje tegengas geven, wat is dit nu weer voor slap gedoe dan.
Dus wanneer jij lastiggevallen wordt laat jij je meteen ook maar verkrachten omdat je het dan 'maar gehad' hebt?
Logisch, zelfs de dapperste vrouwen kruipen achter hun mannetje wanneer Samson de hoek om komt. Dat is gewoon evolutie. Denk ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is iets anders. ik heb geen zin om verkracht te worden door vieze gulzige mannetjes, ik wou alleen dat ik wat beter overweg kon met het OV![]()
ik heb gewoon geen zin in die trauma's van Samson
daarom, je kan het me niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Logisch, zelfs de dapperste vrouwen kruipen achter hun mannetje wanneer Samson de hoek om komt. Dat is gewoon evolutie. Denk ik.
Ja, PUB is nooit meer hetzelfde geweest sinds dat incident. En daarom neem ik het je niet kwalijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daarom, je kan het me niet kwalijk nemen.
Samson heeft gewoon een grote impact gehad op alle vrouwen.
mooi, alleen jammer dat de discussie nu totaal uit elkaar is gevallenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, PUB is nooit meer hetzelfde geweest sinds dat incident. En daarom neem ik het je niet kwalijk.
Inderdaad, laten we dat maar aan de impact van Samson toeschrijven. Relaties en discussies vallen uiteen waar hij verschijnt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mooi, alleen jammer dat de discussie nu totaal uit elkaar is gevallen
Okee, als je het niet erg vind zie ik m voorlopig liever nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we dat maar aan de impact van Samson toeschrijven. Relaties en discussies vallen uiteen waar hij verschijnt.
Micro borstenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef Merel1808 het volgende:
WTF is dat hier allemaal voor gezeur?
Arme gezinnen..ik voel me schuldigquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Micro borsten
Daar en verder, de legende van Samson man. Drama, tragedie, gezinnen werden uit elkaar gescheurd door al het onrecht dat zich hier voltrok. Deze SC staat dus in het teken van slachtofferhulp gemixt met pre-chat voor een meet. Ofzo.
Nog een groninger hier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver ja, voor de nachthosselmeet komen de meeste uit Noord-Brabant en Overijssel volgens mij. Floxcie en ik komen uit de buurt van Groningen, dus dat is 1.5 uur met trein ofzo. In het begin van de avond heen, in de ochtend erop terug.
Samson heeft iedereen in dat PUB topic geraakt, van enige relevantie met dit subforum is dus wel sprake.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Merel1808 het volgende:
Voor slachtofferhulp ga je maar naar R&P
Groningen. 14.gifquote:
Ik ken Samson niet, ik ken het topic niet, en ik ben de mama van PUB, dus als ik het niet ken, bestaat het niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Samson heeft iedereen in dat PUB topic geraakt, van enige relevantie met dit subforum is dus wel sprake.
[..]
Groningen. 14.gif
dat bedoel ik, wauw ik space hem hier. Maar ik zoek een keer een slaapplaatsquote:
Dankje voor dit bevestigende woord.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ken Samson niet, ik ken het topic niet, en ik ben de mama van PUB, dus als ik het niet ken, bestaat het niet.
Samson zit niet in je hoofd, hij is echt man.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje voor dit bevestigende woord.
Ik was al bang dat Samson me mijn hele leven bleef achtervolgen.
jij de moeder van pub, wat voor misbaksels heb je dan uitgeworpenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ken Samson niet, ik ken het topic niet, en ik ben de mama van PUB, dus als ik het niet ken, bestaat het niet.
Dat ligt allemaal aan de vaderquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
jij de moeder van pub, wat voor misbaksels heb je dan uitgeworpen
Toe maar weer, en wie mag dat wezen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat ligt allemaal aan de vader
Volgens mij mis jij nog een groot deel van je PUB-educatiequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toe maar weer, en wie mag dat wezen dan?
Misschien wel, misschien niet. Met elke post word ik wijzer. Normaal kom ik alleen in GC, ONZ en KLB.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij nog een groot deel van je PUB-educatie
Dat zijn dingen, daar kan ik je niet bij helpen, daar moet je de grote bazen van PUB voor hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Met elke post word ik wijzer. Normaal kom ik alleen in GC, ONZ en KLB.
Verlicht me dan, kom dan.
Ik ken geen grotere bazen dan mijzelf, zo zit ik in elkaar. Ik weet dus ook niet over je het hebt nu.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen, daar kan ik je niet bij helpen, daar moet je de grote bazen van PUB voor hebben.
van mij wel groeten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef -SG- het volgende:
maar kan iik 22 met mensen in amsterdam slapen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ken geen grotere bazen dan mijzelf, zo zit ik in elkaar. Ik weet dus ook niet over je het hebt nu.
[..]
van mij wel groeten.
Mmh?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen, daar kan ik je niet bij helpen, daar moet je de grote bazen van PUB voor hebben.
Lief van je!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Yes, jou zocht ik, onder andere.
beter klaagt ze geen mensen aan en eist ze een nieuwe fiets ter waarde van 34000equote:Op vrijdag 24 september 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
Ik ben over de fiets van zo'n wijf heen gereden, krijg ik nu allemaal krabbels dat ik nieuwe fiets moet dokken. Kanker toch op stinkhoer
Nee ze kan echt de tyfus krijgen, ze ging haar fiets gewoon voor mijn auto zetten zodat we er niet langs komen. Vervolgens hoor ik wat geroep achter de auto en een dikke knal tegen t raam. Vind ze t gek dat ik gas geefquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef robr0 het volgende:
[..]
beter klaagt ze geen mensen aan en eist ze een nieuwe fiets ter waarde van 34000e
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
Ik ben over de fiets van zo'n wijf heen gereden, krijg ik nu allemaal krabbels dat ik nieuwe fiets moet dokken. Kanker toch op stinkhoer
Omdat die auto zo'n 1000x duurder is als die fiets en die teef er expres voor ging staan.quote:
fakk ik lig hier echt op de grond te rollen van het lachen, serieus geen sarcasmequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |