Weet ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De laatste zin was vanuit mij trouwens. Maar ja. Eh.Irritant.
Ja nou kijk als het nou mooie jongens waren begreep ik het. Maar het zijn allemaal van die boeren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ikJuh
Ik heb ook zo'n vriend die precies hetzelfde heeft
Het is een paar maanden je van het en dan daarna is het weer groot drama
Als ze lekker is wil ik haar wel troostenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
En dan doet ze boehoe ik wil gewoon iemand die me voor lange tijd wil en niet alleen als seksobject ziet boehoeeee.Ik kan er niet meer tegen.
Troost mij maar als jij lekker bent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Als ze lekker is wil ik haar wel troostenik zal heel lief zijn
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou kijk als het nou mooie jongens waren begreep ik het. Maar het zijn allemaal van die boeren.
Is goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Troost mij maar als jij lekker bent.
Guestquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Is goedkan ik stiekem bij je zusje haar kamer naar binnen glippen als ik klaar ben met jou
![]()
Mijn zusje is 6 jaar ouder en woont in Amsterdam, ik in Eindhoven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Is goedkan ik stiekem bij je zusje haar kamer naar binnen glippen als ik klaar ben met jou
![]()
Dus ik maak kans!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou kijk als het nou mooie jongens waren begreep ik het. Maar het zijn allemaal van die boeren.
Zeker niet! bijna net zo goed als de nachtbagger!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een feestelijkse slowchat hier, dit moet ik niet missen.
Die zijn al jaren wegquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:31 schreef Panzermaus het volgende:
Dat geloof ik graag, maar waar zijn de willige 16-jarigen in dit topic?
Die zijn voor de olbies.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:31 schreef Panzermaus het volgende:
Dat geloof ik graag, maar waar zijn de willige 16-jarigen in dit topic?
Jouw username doet me altijd denken aan Deadmau5 maar dan toffer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds man, open de loodsen en laat al het All Star-volk binnenstromen.
Niks tegen all stars.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds man, open de loodsen en laat al het All Star-volk binnenstromen.
Jij bent geen oldbie!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jouw username doet me altijd denken aan Deadmau5 maar dan toffer.
Juist niet, meisjes op All Stars of K-Swiss.quote:
Dat hoeft ook niet.quote:
Dat bepalen wij wel.quote:
Oké!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Juist niet, meisjes op All Stars of K-Swiss.
Inderaad. Zou mooi worden hier, als alle nieuwelingen zelf degels gaan bepalen!quote:
Wat een leuke alternatieve jongen ben jij! heb je ook stretchers in je oren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
Ik bepaal mijn eigen regels en heb mijn eigen beeld van de realiteit.
Negen ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat een leuke alternatieve jongen ben jij! heb je ook stretchers in je oren?
Savage. Ja, ik ben wel een persoon voor dat soort uitspraken. Het laatste wat ik ben is oppervlakkig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Hyman het volgende:
I reject your reality and subsitute my own
Een echte puber dus, wat schattigquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
Ik bepaal mijn eigen regels en heb mijn eigen beeld van de realiteit.
Ik heb deze met een ingebouwde toetsenbordquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké!
Ik draag Reeboks met de Union Jack er heel klein op, da's nog toffer.
Cool idee!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Ik heb deze met een ingebouwde toetsenbord![]()
[ afbeelding ]
hij ook al.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Cool idee!![]()
Ben nieuw hier trouwens.
Onze tijd is gekomen.quote:
Is ook zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik dacht dat er in een SC als deze altijd een onderwerp centraal stond.
Nou, bijna wel. Mijn broertje had 3 "als de andere weggebruikers niets deden zaten we erin"quote:
Slap ouwehoeren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik dacht dat er in een SC als deze altijd een onderwerp centraal stond.
Al jaaaaren!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |