Inderaad. Zou mooi worden hier, als alle nieuwelingen zelf degels gaan bepalen!quote:
Wat een leuke alternatieve jongen ben jij! heb je ook stretchers in je oren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
Ik bepaal mijn eigen regels en heb mijn eigen beeld van de realiteit.
Negen ofzo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat een leuke alternatieve jongen ben jij! heb je ook stretchers in je oren?
Savage. Ja, ik ben wel een persoon voor dat soort uitspraken. Het laatste wat ik ben is oppervlakkig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Hyman het volgende:
I reject your reality and subsitute my own
Een echte puber dus, wat schattigquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
Ik bepaal mijn eigen regels en heb mijn eigen beeld van de realiteit.
Ik heb deze met een ingebouwde toetsenbordquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké!
Ik draag Reeboks met de Union Jack er heel klein op, da's nog toffer.
Cool idee!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:19 schreef nullicedo het volgende:
[..]
Ik heb deze met een ingebouwde toetsenbord![]()
[ afbeelding ]
hij ook al.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:25 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Cool idee!![]()
Ben nieuw hier trouwens.
Onze tijd is gekomen.quote:
Is ook zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik dacht dat er in een SC als deze altijd een onderwerp centraal stond.
Nou, bijna wel. Mijn broertje had 3 "als de andere weggebruikers niets deden zaten we erin"quote:
Slap ouwehoeren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik dacht dat er in een SC als deze altijd een onderwerp centraal stond.
Al jaaaaren!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |