De zwarte lijstquote:De te bespreken dingen:
- datum.
quote:Idee: Eerst ergens in een kroeg zitten beetje elkaar ontmoeten lekker drankje erbij en later een dansvloer opzoeken om je leipe moves te showen aan je mede fokkers ?
_____________________________________________________________________________________SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak er zelf een dan, ik ben er niet eens bij maar patje dwong mijquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:24 schreef Chowi het volgende:
Wat een kut OP in vergelijking met het vorigen toopik.
Weenie, aangezien er totaal geen informatie te vinden is in de openingspost? Waar en wanneer en met wie?quote:
o.a met mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weenie, aangezien er totaal geen informatie te vinden is in de openingspost? Waar en wanneer en met wie?
Ik heb nog een litertje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:30 schreef Gridlok het volgende:
Godverdomme niet al te veel vrouwen laten komen op die meet, heb niet genoeg geld voor zoveel GHB...
Hoezo dat? Wie ben jij nou weer? Toch ben je welkom in het kader van vriendelijkheid en geen slowchat.quote:foto Op dinsdag 21 september 2010 18:36 schreef apij4125 het volgende:
Niet tegen die pschotherapist vertellen maar hij hoort op de zwarte lijst.
IK KOM OOK!quote:
De meet vindt 's nachts plaats..maar niet op Utrecht Centraal. Dus we gaan helaas niet met z'n allen nachttreinen bekijkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:30 schreef Socios het volgende:
Vindt de meet ´s nachts plaats op Utrecht Centraal?
Nachttreinen erbij.
Wat is SCquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:50 schreef Myraela het volgende:
Nogmaals, opflikkeren met de SC. Posts zijn verwijderd.
Slowchat. Offtopic gelul. Wat jij vooral aan het doen was. Stoppen dus.quote:
Misschien, wat schuift het behalve je maagdelijkheidquote:foto Op dinsdag 21 september 2010 18:43 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Kom jij ook op de meet ?
Die van mij.quote:foto Op dinsdag 21 september 2010 18:57 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Misschien, wat schuift het behalve je maagdelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop