Omdat patje de lapo had en te lui was om zelf een nieuwe te openen.
Hier verder dus.
Omdat Chowi het zo lief vroeg hier de oude OP:
Hallo vrienden van de Die-Hard nachtbagger crew ( jullie weten wie jullie zijn ) nee ?! ik weet het ook niet
Wat ik wel weet is dat dit het topic is waar we nu eindelijk eens gaan regelen wie, wat , waar en wanneer we een nachtbagger meet gaan houden.
De plek staat sowieso al vast en dat is namelijk : Utrecht
Hier kunnen we discussieren over de rest van de info en ook zal ik MYV ontmoeten op Utrecht Centraal en gaan wij hand in hand richting de meet omdat we een beetje bang zijn voor de rest
Sowieso verplicht op de meet:
*ViezeFreddy
*HappyBob
*BotherHamzakje
*SpauldingPF
*PsychotheRapist
*Panzermaus
*Annnet
*MYV
*Patje 1987
*Gridlok
*Flippieee
*K-Cash
*Ezechielk
*Huppelmuts
*JanPiraat
*Bellatrix (onder begeleiding)
*Graseter (krijgt levenslessen van Panzermaus)
*Fanta-Stick
*Ratelslangetje
*Maringo
quote:
De te bespreken dingen:
- datum.
De zwarte lijst
Porsche1
AdvancedPower
quote:
Idee: Eerst ergens in een kroeg zitten beetje elkaar ontmoeten lekker drankje erbij en later een dansvloer opzoeken om je leipe moves te showen aan je mede fokkers ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________________________________________________________________________
Let op:
Dit is GEEN SlowChat-topic.
Vraag rustig aan elkaar hoe je naar de meet gaat, enz. Maar maak er geen uitgebreid gesprek van. Daarvoor kun je terecht in één van de vele SC-topics op FOK!, ook zijn er topics in ONZ te vinden met het mod seal of permitted slowchat.Notoire Slowchatters zullen worden genote._____________________________________________________________________________________
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.