Die staat op de zwarte lijst man dat is keihard verboden.quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die staat op de zwarte lijst man dat is keihard verboden.
B'awww kan ik helemaal alleen van Leiden naar Utrechtquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
Als het goed is behoort HappyBob samen met ViezeFreddiey en Graseter tot mijn chicksregelclique. Het is dan ook ondenkbaar dat hij weggaat voor de avond valt.
Je mag tegen het ochtendgloren mijn pretpap van Fanta-stick haar voorhoofd schrapen, dat gun ik je wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:45 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil voor de entertainment mijn clownspak wel aandoen.
Als ik naderhand maar een orale versnapering van een gewillige FOK! dame krijg.
Moet het persé een dame zijn ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:45 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil voor de entertainment mijn clownspak wel aandoen.
Als ik naderhand maar een orale versnapering van een gewillige FOK! dame krijg.
Spuit je cement dan ofzo? Mijn pap blijft altijd lekker zacht en smaakt volgens mijn zusje naar framboosjes.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je mag tegen het ochtendgloren mijn pretpap van Fanta-stick haar voorhoofd schrapen, dat gun ik je wel.
Als je een pruik opdoet en je nagels lakt valt erover te praten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Moet het persé een dame zijn ?
Betonmix, beste jongen, en na 6 uur droogt dat helemaal in en alles. In ieder geval, als je ook wilt komen: stuur een PM naar TS.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Spuit je cement dan ofzo? Mijn pap blijft altijd lekker zacht en smaakt volgens mijn zusje naar framboosjes.
[..]
Waarom zou je je afmelden? Ik weet nog dat wij collectief gedichtjes kregen van ene Monopoly. Sindsdien is mijn leven nooit meer hetzelfde geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik post weinig meer in de nachtbagger, dus ik meld me dan wel even af
Ik snap het ook wel van de echte NB bazen, gelijk hebben ze. Veel plezier 14.gif
En hossel de teefjes
Ga ik doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Betonmix, beste jongen, en na 6 uur droogt dat helemaal in en alles. In ieder geval, als je ook wilt komen: stuur een PM naar TS.
Dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Betonmix, beste jongen, en na 6 uur droogt dat helemaal in en alles. In ieder geval, als je ook wilt komen: stuur een PM naar TS.
[..]
Waarom zou je je afmelden? Ik weet nog dat wij collectief gedichtjes kregen van ene Monopoly. Sindsdien is mijn leven nooit meer hetzelfde geweest.
Dat weet ik dus nog nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:33 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus HappyBob, jij bent die middag al weg ?
Dan nodig ik jou bij deze uitquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo
Laat ik het zo zeggen, ik ben geen notoire nachtbaggeraar, en ik wil het niet voor jullie verpesten. Het is wel jullie kliekje... en ik ben niet een pauper ( ja pauper ben ik wel ) die zichzelf uitnodigt
Zeker weten ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog nietHet kan zijn dat is de dag er voor al naar Utrecht ga om de vrijdag ook even mee te pakken in Utrecht..maar het kan dus ook zijn dat ik alleen voor de meet naar Utrecht ga
Maar dat kan ik pas een paar dagen voor de meet met 'zekerheid' zeggen
![]()
[..]
Dan nodig ik jou bij deze uit
quote:
Nu begin ik toch te twijfelenquote:
Ja hoor..dat is primaquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Maar Bob, als je 's middags nog niet weg bent zullen we dan samen naar Utrecht gaan ?![]()
Ik vind alleen reizen namelijk niks![]()
Goed punt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen![]()
[..]
Ja hoor..dat is primaAls ik niet vrijdag al ga, ga ik zaterdag wel gewoon laat
00:00 toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed punt.
Ookal is het nu op een vrijdag of een zaterdag, hoe laat beginnen we?
huppel vindt alles gezellug!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik zie de datum wel verschijnen in dit topic, en dan ga ik denk ik die dag naar Zwolle toe, dan kan ik weer gezellig met Huppel mee rijden, dat vind ze gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |