ik sla deze keer over, als het dichterbij was had ik het gedaan, ga toch geen moeite voor jou doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Panzermaus het volgende:
Tja, dat moet je zelf weten. Het zal erg gezellig zijn, je zult nieuwe toffe mensen leren kennen en met eigen ogen zien wat ik nu precies bedoel.
Weet jij wie Samson is dan? Samson is uitgegroeid tot een mascotte in het Microborsten topic hier in PUB.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Flikker op naar ONZ ofzo en kom onze PUB niet vervuilen.
Dat zeg ik, gunst van mijn kant. Ik word er niet minder van, ik heb je de kans gegeven en jij wijst hem af. Jouw keus. Maar nu moet je ook niet meer vervelend gaan zitten doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik sla deze keer over, als het dichterbij was had ik het gedaan, ga toch geen moeite voor jou doen
Ik heb het over de SC.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet jij wie Samson is dan? Samson is uitgegroeid tot een mascotte in het Microborsten topic hier in PUB.
[..]
Dat zeg ik, gunst van mijn kant. Ik word er niet minder van, ik heb je de kans gegeven en jij wijst hem af. Jouw keus. Maar nu moet je ook niet meer vervelend gaan zitten doen.
Waar in Utrecht is het dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet jij wie Samson is dan? Samson is uitgegroeid tot een mascotte in het Microborsten topic hier in PUB.
[..]
Dat zeg ik, gunst van mijn kant. Ik word er niet minder van, ik heb je de kans gegeven en jij wijst hem af. Jouw keus. Maar nu moet je ook niet meer vervelend gaan zitten doen.
kom dan niet kijken/quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik het toch ook over.
Dat weten we dus nog niet, het moet natuurlijk geen rokerig wolvenshirthol zijn met harige metalheads. Dat is gewoon niet onze stijl, wij gaan voor de lichten. De kuikens op All Stars. Dreunende clubbeats. Je kent het man, je weet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waar in Utrecht is het dan?
Het nachtbaggertopic gaat dicht bij teveel SC, al een paar keer gebeurd nu.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom niet?Jullie hebben het over de nachtbagger en dat is een topic in ONZ, niet in PUB.
Dan moet je dat niet doen hè.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het nachtbaggertopic gaat dicht bij teveel SC, al een paar keer gebeurd nu.
ik snap het, maar waarom in Utrecht ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat weten we dus nog niet, het moet natuurlijk geen rokerig wolvenshirthol zijn met harige metalheads. Dat is gewoon niet onze stijl, wij gaan voor de lichten. De kuikens op All Stars. Dreunende clubbeats. Je kent het man, je weet wat ik bedoel.
En Heldinne: dit is een SC over wat ons soort mensen bezighoud. Niets vervuilen, wij posten hier gewoon.
Alsnog moeten we die discussie voeren. Dus doen we dat hier. Aangezien we allemaal nog steeds een beetje in dezelfde leeftijdsklasse zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet doen hè.
Centraal voor de meeste mensen, uit welk deel van Nederland moet jij wegkomen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik snap het, maar waarom in Utrecht ?
Noord Hollandquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsnog moeten we die discussie voeren. Dus doen we dat hier. Aangezien we allemaal nog steeds een beetje in dezelfde leeftijdsklasse zitten.
[..]
Centraal voor de meeste mensen, uit welk deel van Nederland moet jij wegkomen dan?
Dat is wel heel ver ja, voor de nachthosselmeet komen de meeste uit Noord-Brabant en Overijssel volgens mij. Floxcie en ik komen uit de buurt van Groningen, dus dat is 1.5 uur met trein ofzo. In het begin van de avond heen, in de ochtend erop terug.quote:
Groningenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver ja, voor de nachthosselmeet komen de meeste uit Noord-Brabant en Overijssel volgens mij. Floxcie en ik komen uit de buurt van Groningen, dus dat is 1.5 uur met trein ofzo. In het begin van de avond heen, in de ochtend erop terug.
Wie zegt dat er gepraat moet worden? Body language is alles man.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Groningenweetje laat maar zitten want ik versta geen kut van wat ze zeggen
ja weet ik veelquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wie zegt dat er gepraat moet worden? Body language is alles man.
Je bent gewoon jaloers op mijn skills wat betreft het OV en hosselactiveiten, dat is het. Het zit je heel erg dwars en je slaapt er al nachten niet van.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja weet ik veelalsnog heb ik altijd ruzie met het ov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn skills wat betreft het OV en hosselactiveiten, dat is het. Het zit je heel erg dwars en je slaapt er al nachten niet van.Okee ik zal het maar toegeven dat ik jaloers ben, hebben we dat ook meteen maar weer gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou dat ik die skills had met het OV
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Komop, meisjes moeten wel een beetje tegengas geven, wat is dit nu weer voor slap gedoe dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee ik zal het maar toegeven dat ik jaloers ben, hebben we dat ook meteen maar weer gehad![]()
Ik wou dat ik die skills had met het OV
Dat is iets anders. ik heb geen zin om verkracht te worden door vieze gulzige mannetjes, ik wou alleen dat ik wat beter overweg kon met het OVquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komop, meisjes moeten wel een beetje tegengas geven, wat is dit nu weer voor slap gedoe dan.
Dus wanneer jij lastiggevallen wordt laat jij je meteen ook maar verkrachten omdat je het dan 'maar gehad' hebt?
Logisch, zelfs de dapperste vrouwen kruipen achter hun mannetje wanneer Samson de hoek om komt. Dat is gewoon evolutie. Denk ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is iets anders. ik heb geen zin om verkracht te worden door vieze gulzige mannetjes, ik wou alleen dat ik wat beter overweg kon met het OV![]()
ik heb gewoon geen zin in die trauma's van Samson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |