abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86806824
Tja, dat moet je zelf weten. Het zal erg gezellig zijn, je zult nieuwe toffe mensen leren kennen en met eigen ogen zien wat ik nu precies bedoel.
pi_86806851
Flikker op naar ONZ ofzo en kom onze PUB niet vervuilen. :')
pi_86806881
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Panzermaus het volgende:
Tja, dat moet je zelf weten. Het zal erg gezellig zijn, je zult nieuwe toffe mensen leren kennen en met eigen ogen zien wat ik nu precies bedoel.
ik sla deze keer over, als het dichterbij was had ik het gedaan, ga toch geen moeite voor jou doen :')
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_86807042
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Flikker op naar ONZ ofzo en kom onze PUB niet vervuilen. :')
Weet jij wie Samson is dan? Samson is uitgegroeid tot een mascotte in het Microborsten topic hier in PUB.

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

ik sla deze keer over, als het dichterbij was had ik het gedaan, ga toch geen moeite voor jou doen :')
Dat zeg ik, gunst van mijn kant. Ik word er niet minder van, ik heb je de kans gegeven en jij wijst hem af. Jouw keus. Maar nu moet je ook niet meer vervelend gaan zitten doen. ;)
pi_86807071
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Weet jij wie Samson is dan? Samson is uitgegroeid tot een mascotte in het Microborsten topic hier in PUB.
[..]

Dat zeg ik, gunst van mijn kant. Ik word er niet minder van, ik heb je de kans gegeven en jij wijst hem af. Jouw keus. Maar nu moet je ook niet meer vervelend gaan zitten doen. ;)
Ik heb het over de SC.
pi_86807101
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Waar in Utrecht is het dan? :')
pi_86807116
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik heb het over de SC.
er staat SC in de TT?
pi_86807172
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

er staat SC in de TT?
Ja, daar heb ik het toch ook over.
pi_86807207
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik het toch ook over.
kom dan niet kijken/
pi_86807228
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Waar in Utrecht is het dan? :')
Dat weten we dus nog niet, het moet natuurlijk geen rokerig wolvenshirthol zijn met harige metalheads. Dat is gewoon niet onze stijl, wij gaan voor de lichten. De kuikens op All Stars. Dreunende clubbeats. Je kent het man, je weet wat ik bedoel.

En Heldinne: dit is een SC over wat ons soort mensen bezighoud. Niets vervuilen, wij posten hier gewoon.
pi_86807232
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

kom dan niet kijken/
Waarom niet? :') Jullie hebben het over de nachtbagger en dat is een topic in ONZ, niet in PUB.
pi_86807267
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Waarom niet? :') Jullie hebben het over de nachtbagger en dat is een topic in ONZ, niet in PUB.
Het nachtbaggertopic gaat dicht bij teveel SC, al een paar keer gebeurd nu.
pi_86807302
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Het nachtbaggertopic gaat dicht bij teveel SC, al een paar keer gebeurd nu.
Dan moet je dat niet doen hè.
pi_86807381
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat weten we dus nog niet, het moet natuurlijk geen rokerig wolvenshirthol zijn met harige metalheads. Dat is gewoon niet onze stijl, wij gaan voor de lichten. De kuikens op All Stars. Dreunende clubbeats. Je kent het man, je weet wat ik bedoel.

En Heldinne: dit is een SC over wat ons soort mensen bezighoud. Niets vervuilen, wij posten hier gewoon.
ik snap het, maar waarom in Utrecht ? :')
pi_86807458
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dan moet je dat niet doen hè.
Alsnog moeten we die discussie voeren. Dus doen we dat hier. Aangezien we allemaal nog steeds een beetje in dezelfde leeftijdsklasse zitten.

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

ik snap het, maar waarom in Utrecht ? :')
Centraal voor de meeste mensen, uit welk deel van Nederland moet jij wegkomen dan?
pi_86807473
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Alsnog moeten we die discussie voeren. Dus doen we dat hier. Aangezien we allemaal nog steeds een beetje in dezelfde leeftijdsklasse zitten.
[..]

Centraal voor de meeste mensen, uit welk deel van Nederland moet jij wegkomen dan?
Noord Holland
pi_86807649
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Noord Holland
Dat is wel heel ver ja, voor de nachthosselmeet komen de meeste uit Noord-Brabant en Overijssel volgens mij. Floxcie en ik komen uit de buurt van Groningen, dus dat is 1.5 uur met trein ofzo. In het begin van de avond heen, in de ochtend erop terug. :)
pi_86807724
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat is wel heel ver ja, voor de nachthosselmeet komen de meeste uit Noord-Brabant en Overijssel volgens mij. Floxcie en ik komen uit de buurt van Groningen, dus dat is 1.5 uur met trein ofzo. In het begin van de avond heen, in de ochtend erop terug. :)
Groningen :') weetje laat maar zitten want ik versta geen kut van wat ze zeggen :@
pi_86807778
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Groningen :') weetje laat maar zitten want ik versta geen kut van wat ze zeggen :@
Wie zegt dat er gepraat moet worden? Body language is alles man.
pi_86807848
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wie zegt dat er gepraat moet worden? Body language is alles man.
ja weet ik veel :') alsnog heb ik altijd ruzie met het ov :@
pi_86808169
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

ja weet ik veel :') alsnog heb ik altijd ruzie met het ov :@
Je bent gewoon jaloers op mijn skills wat betreft het OV en hosselactiveiten, dat is het. Het zit je heel erg dwars en je slaapt er al nachten niet van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86808283
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers op mijn skills wat betreft het OV en hosselactiveiten, dat is het. Het zit je heel erg dwars en je slaapt er al nachten niet van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee ik zal het maar toegeven dat ik jaloers ben, hebben we dat ook meteen maar weer gehad :')
Ik wou dat ik die skills had met het OV :')
pi_86808620
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Okee ik zal het maar toegeven dat ik jaloers ben, hebben we dat ook meteen maar weer gehad :')
Ik wou dat ik die skills had met het OV :')
Komop, meisjes moeten wel een beetje tegengas geven, wat is dit nu weer voor slap gedoe dan.

Dus wanneer jij lastiggevallen wordt laat jij je meteen ook maar verkrachten omdat je het dan 'maar gehad' hebt?
pi_86808761
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Komop, meisjes moeten wel een beetje tegengas geven, wat is dit nu weer voor slap gedoe dan.

Dus wanneer jij lastiggevallen wordt laat jij je meteen ook maar verkrachten omdat je het dan 'maar gehad' hebt?
Dat is iets anders. ik heb geen zin om verkracht te worden door vieze gulzige mannetjes, ik wou alleen dat ik wat beter overweg kon met het OV :')
ik heb gewoon geen zin in die trauma's van Samson :')
pi_86808853
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Dat is iets anders. ik heb geen zin om verkracht te worden door vieze gulzige mannetjes, ik wou alleen dat ik wat beter overweg kon met het OV :')
ik heb gewoon geen zin in die trauma's van Samson :')
Logisch, zelfs de dapperste vrouwen kruipen achter hun mannetje wanneer Samson de hoek om komt. Dat is gewoon evolutie. Denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')