daarom, je kan het me niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Logisch, zelfs de dapperste vrouwen kruipen achter hun mannetje wanneer Samson de hoek om komt. Dat is gewoon evolutie. Denk ik.
Ja, PUB is nooit meer hetzelfde geweest sinds dat incident. En daarom neem ik het je niet kwalijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daarom, je kan het me niet kwalijk nemen.
Samson heeft gewoon een grote impact gehad op alle vrouwen.
mooi, alleen jammer dat de discussie nu totaal uit elkaar is gevallenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, PUB is nooit meer hetzelfde geweest sinds dat incident. En daarom neem ik het je niet kwalijk.
Inderdaad, laten we dat maar aan de impact van Samson toeschrijven. Relaties en discussies vallen uiteen waar hij verschijnt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mooi, alleen jammer dat de discussie nu totaal uit elkaar is gevallen
Okee, als je het niet erg vind zie ik m voorlopig liever nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we dat maar aan de impact van Samson toeschrijven. Relaties en discussies vallen uiteen waar hij verschijnt.
Micro borstenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef Merel1808 het volgende:
WTF is dat hier allemaal voor gezeur?
Arme gezinnen..ik voel me schuldigquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Micro borsten
Daar en verder, de legende van Samson man. Drama, tragedie, gezinnen werden uit elkaar gescheurd door al het onrecht dat zich hier voltrok. Deze SC staat dus in het teken van slachtofferhulp gemixt met pre-chat voor een meet. Ofzo.
Nog een groninger hier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver ja, voor de nachthosselmeet komen de meeste uit Noord-Brabant en Overijssel volgens mij. Floxcie en ik komen uit de buurt van Groningen, dus dat is 1.5 uur met trein ofzo. In het begin van de avond heen, in de ochtend erop terug.
Samson heeft iedereen in dat PUB topic geraakt, van enige relevantie met dit subforum is dus wel sprake.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:48 schreef Merel1808 het volgende:
Voor slachtofferhulp ga je maar naar R&P
Groningen. 14.gifquote:
Ik ken Samson niet, ik ken het topic niet, en ik ben de mama van PUB, dus als ik het niet ken, bestaat het niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Samson heeft iedereen in dat PUB topic geraakt, van enige relevantie met dit subforum is dus wel sprake.
[..]
Groningen. 14.gif
dat bedoel ik, wauw ik space hem hier. Maar ik zoek een keer een slaapplaatsquote:
Dankje voor dit bevestigende woord.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ken Samson niet, ik ken het topic niet, en ik ben de mama van PUB, dus als ik het niet ken, bestaat het niet.
Samson zit niet in je hoofd, hij is echt man.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje voor dit bevestigende woord.
Ik was al bang dat Samson me mijn hele leven bleef achtervolgen.
jij de moeder van pub, wat voor misbaksels heb je dan uitgeworpenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ken Samson niet, ik ken het topic niet, en ik ben de mama van PUB, dus als ik het niet ken, bestaat het niet.
Dat ligt allemaal aan de vaderquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
jij de moeder van pub, wat voor misbaksels heb je dan uitgeworpen
Toe maar weer, en wie mag dat wezen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat ligt allemaal aan de vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |