ONZ Nachtbagger Bazenmeet #3quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef JustRocking het volgende:
Wat moeten jullie met die pics? Meiden moet je IRL ontmoeten.
Geef me die optie maar met je zussenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef JustRocking het volgende:
Dat is ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef JustRocking het volgende:
Ik bedoel trouwens niet dat jullie hen IRL moeten gaan ontmoeten.
Die link kan ik niet eens openen met het filter wat men lieve ouders me geschonken hebben.quote:
Ah, een dibsmeet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Geef me die optie maar met je zussen
quote:
NVMquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:47 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Die link kan ik niet eens openen met het filter wat men lieve ouders me geschonken hebben.
Maar ik zal het even omzeilen.
17 en een filter? Toen ik zo oud was was ik de admin op de computer. Mijn ouders standaard gebruikerquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:47 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Die link kan ik niet eens openen met het filter wat men lieve ouders me geschonken hebben.
Maar ik zal het even omzeilen.
Blond Bart, Blond!quote:
Het woord 'sletjes'quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:50 schreef JustRocking het volgende:
Hmz, was niet eens iets bijzonders? K snap niet waarom dat geblokt wordt.
HOE WEET JIJ DAT!quote:
Ben geen computernerd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
17 en een filter? Toen ik zo oud was was ik de admin op de computer. Mijn ouders standaard gebruiker
Eckte helden gaan eerst op interwebs de vrouwen ontmoeten, want dat is veel te eng irl!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:45 schreef JustRocking het volgende:
Kliksafequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:51 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ben geen computernerd.![]()
Maar we hebben kliksafe, dus daar helpt geen admin tegen. Alleen TOR BROWSER.![]()
![]()
Kliksafe.quote:
I know, echt sad.quote:
Ja zoveel vertrouwen hebben ze nu in me.quote:
Lekker meeten met al die 300k+ noobsquote:
Prima joh.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
De nachtbaggeraars zijn anders, stuk voor stuk. Het is geen gewone FOK!meet. Ik vouch daarvoor.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:56 schreef JustRocking het volgende:
Wat moet ik me dan voorstellen bij gewone fokkers? Anders ben ik gauw weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |