Volgens mij mis jij nog een groot deel van je PUB-educatiequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toe maar weer, en wie mag dat wezen dan?
Misschien wel, misschien niet. Met elke post word ik wijzer. Normaal kom ik alleen in GC, ONZ en KLB.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij nog een groot deel van je PUB-educatie
Dat zijn dingen, daar kan ik je niet bij helpen, daar moet je de grote bazen van PUB voor hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Met elke post word ik wijzer. Normaal kom ik alleen in GC, ONZ en KLB.
Verlicht me dan, kom dan.
Ik ken geen grotere bazen dan mijzelf, zo zit ik in elkaar. Ik weet dus ook niet over je het hebt nu.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen, daar kan ik je niet bij helpen, daar moet je de grote bazen van PUB voor hebben.
van mij wel groeten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef -SG- het volgende:
maar kan iik 22 met mensen in amsterdam slapen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ken geen grotere bazen dan mijzelf, zo zit ik in elkaar. Ik weet dus ook niet over je het hebt nu.
[..]
van mij wel groeten.
Mmh?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen, daar kan ik je niet bij helpen, daar moet je de grote bazen van PUB voor hebben.
Lief van je!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Yes, jou zocht ik, onder andere.
beter klaagt ze geen mensen aan en eist ze een nieuwe fiets ter waarde van 34000equote:Op vrijdag 24 september 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
Ik ben over de fiets van zo'n wijf heen gereden, krijg ik nu allemaal krabbels dat ik nieuwe fiets moet dokken. Kanker toch op stinkhoer
Nee ze kan echt de tyfus krijgen, ze ging haar fiets gewoon voor mijn auto zetten zodat we er niet langs komen. Vervolgens hoor ik wat geroep achter de auto en een dikke knal tegen t raam. Vind ze t gek dat ik gas geefquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef robr0 het volgende:
[..]
beter klaagt ze geen mensen aan en eist ze een nieuwe fiets ter waarde van 34000e
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:48 schreef xyzyx het volgende:
Ik ben over de fiets van zo'n wijf heen gereden, krijg ik nu allemaal krabbels dat ik nieuwe fiets moet dokken. Kanker toch op stinkhoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |