Dat dus. Zodra mijn vriend eruit is dan, anders ligt het zo ongemakkelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:00 schreef Deurklink2010 het volgende:
180*220, kan ik 's nachts ook dwars liggen![]()
![]()
zelfde klacht hier, daarom duzz mijn vraag (maar geen ruimtequote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef Anne het volgende:
- - maar dat is veel te warm in de zomer met zijn tweetjes.
M'n vriendje vond mijn-en-zijn zaterdagse slaapnest (100 x 200 m, in mijn studentenkamer van 8m2 waar alles in moet) krap, en dacht toen aan een enquete. Dit is de enquete.quote:
Even een serieuze vraag, wat voor effect heeft dat met neuken?quote:
1x stoten en je blijft een uur gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag, wat voor effect heeft dat met neuken?
Het is wat zwaarder, bed werkt zeg maar meer tegen dan mee. Maar dat is alleen bij bepaalde stasndjes zo.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag, wat voor effect heeft dat met neuken?
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Merel- het volgende:
Een 1 persoonsbed![]()
Maar wel met spijlen
Wat vind jij het praktisch nut van elektrisch verstelbaar?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef klipper het volgende:
180 x 210 (2 x 90 x 210)
Elektrisch verstelbaar
Maar toegevoegde waarde van dit topic ontgaat me een beetje![]()
Of is het om te kijken welke maten er allemaal verkrijgbaar zijn?
Dat ik de afstandbediening van het nachtkastje pak en het bed in iedere gewenste stand kan zetten die ik wil zonder eerst mijn bed uit te komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Wat vind jij het praktisch nut van elektrisch verstelbaar?
Nouja. Ik vind het een beetje overbodige luxequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat ik de afstandbediening van het nachtkastje pak en het bed in iedere gewenste stand kan zetten die ik wil zonder eerst mijn bed uit te komen.
Ideaal wanneer je bijvoorbeeld ziek bent, een boek in bed leest of een ontbijtje in bed nuttigt.
Je gebruikt het niet iedere dag, maar gemak dient de mens, zeker doordat de afstandsbediening verschilende standen opslaat in zijn geheugen, het is dus werkelijk een druk op de knop.
Natuurlijk is het luxe, maar ik hou van luxe.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Nouja. Ik vind het een beetje overbodige luxe. Ontbijt Wervik aan tafel. En een beetje moeite doen als ik ziek ben moet ik er maar voor over hebben
Een goed waterbed kan echt wel tegen wilde hete ongeremde liefdesspelletjes, als je waterbed daar niet tegen kan had je misschien wat langer moeten doorsparen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:54 schreef EvanStone het volgende:
Waterbed, 2-persoons.
En heb natuurlijk een bank voor het geval dat.
is idd wel lekker makkelijk. als ik nu een boek wil lezen prop ik eerst wat kussens achter mn rug en dan nog even 5 minuten goed leggen en dan kan ik eindelijk lezen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat ik de afstandbediening van het nachtkastje pak en het bed in iedere gewenste stand kan zetten die ik wil zonder eerst mijn bed uit te komen.
Ideaal wanneer je bijvoorbeeld ziek bent, een boek in bed leest of een ontbijtje in bed nuttigt.
Je gebruikt het niet iedere dag, maar gemak dient de mens, zeker doordat de afstandsbediening verschilende standen opslaat in zijn geheugen, het is dus werkelijk een druk op de knop.
Het is eigenlijk hetzelfde als een vaatwasser, nodig heb je het niet maar het geeft wel gemak.![]()
sorry 160cm twijfelaar? Ik vind een twijfelaar om en nabij de 120 cm. Het twijfelt tussen een 1 persoonsbed (90cm) en wat tot een aantal jaar een normaal 2 persoonsbed was (140cm).quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:19 schreef saaw het volgende:
Wij hebben 2 losse boxsprings van 90X210 aan elkaar vast en met een los dun matrasje/matje erop.
Toen ik vroeger een kleine slaapkamer had [en nog niet samenwoonde] had ik een twijfelaar boxspring van 160x200 en dat was opzich ook prima om samen in te slapen maar nu hebben we een lekker grote slaapkamer en ik vind het ook heerlijk om overdwars in bed te liggen als mn lief er niet is.
ik had zoiets als bed.zijn tegenwoordig mooie tekoop bij de ikea: de hemnes(zie hieronder):quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
Er zijn ook bedden met een schuidlade eronder die wanneer je hem uitschuift op dezelfde hoogte komt als het bed.
Die bedoel ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:14 schreef loecje het volgende:
[..]
ik had zoiets als bed.zijn tegenwoordig mooie tekoop bij de ikea: de hemnes(zie hieronder):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
een 1 en 2persoons bed dus:D
inmiddels verkocht, ben nu dus ff bedloos(ff kijken of ik op korte termijn een andere kamer kan huren, dan pas een ander bed kopen). ik neig naar deze in 140:
[ afbeelding ]
Maak je jezelf vast met spanbanden ofzo? Anders val je er continu uit lijkt me.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:08 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een simpel bed van 180 bij 70(denk ik zo) 1 persoons.
Slaapkamer is 5m2 dus een 2 persoons gaat al niet.(Mede door de schuine wand die ik heb)
Zo heette het ding nou eenkeer, kan ik verder ook niks aan doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 05:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
sorry 160cm twijfelaar? Ik vind een twijfelaar om en nabij de 120 cm. Het twijfelt tussen een 1 persoonsbed (90cm) en wat tot een aantal jaar een normaal 2 persoonsbed was (140cm).
Als 160 al twijfelaar is dan lig ik volgens mij op een eenpersoons met mijn 140cm bed.
Dat bed stond trouwens ook in mijn studentenkamers die nooit kleiner waren dan 16m2.
hatsiekiedee http://nl.wikipedia.org/wiki/Twijfelaar_(bed)
Ja dat moet gewoon, zo'n groot dekbedquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Maak je jezelf vast met spanbanden ofzo? Anders val je er continu uit lijkt me.
Ik heb 160x200. En een dekbed van 240x220
een bed/matras moet je testen, niet zomaar ff eentje kopen omdat iemand anders hem lekker vind liggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:24 schreef dynamiet het volgende:
Iemand ervaring met de boxsprings van Wehkamp? zoals deze: Wehkamp
Idd ik heb al verschillende bedden uitgetest maar meestal kost een boxspring van 180x220 al snel rond de 1000¤ en dit is wel erg goedkoop! Jammer genoeg kan ik hem nergens uittestenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:02 schreef loecje het volgende:
[..]
een bed/matras moet je testen, niet zomaar ff eentje kopen omdat iemand anders hem lekker vind liggen.
iedereen is anders enzo
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef drumminggod het volgende:
Wat vind jij het praktisch nut van elektrisch verstelbaar?
Luxequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Natuurlijk is het luxe, maar ik hou van luxe.
Ik heb een boxspring bij de wehkamp gekocht en die bevalt mij erg goed, en vriendlief slaapt er ook prima op als hij hier is, maar inderdaad het is voor iedereen anders!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:24 schreef dynamiet het volgende:
Iemand ervaring met de boxsprings van Wehkamp? zoals deze: Wehkamp
Heb jij zo'n serie van ongeveer 500 euro of van ongeveer 1000 euro?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb een boxspring bij de wehkamp gekocht en die bevalt mij erg goed, en vriendlief slaapt er ook prima op als hij hier is, maar inderdaad het is voor iedereen anders!
Moeten er toch gewoon zijn in allerlei winkels maar wellicht onder de naam lits jumeaux.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef Mixende_match het volgende:
2 persoonsbed. 160 x 200.
bed Hopen van ikea![]()
matras van ikea
en een heerlijke topper van ikea.
alleen ik ken helemaal geen dekbedovertrekken vinden van 180 x 200.
heb er nu 2 ooit gekocht. maar wil meer. maar nergens te vinden
180 bij 200 is klein toch? Geen lits jumeaux lijkt mij, dat is namelijk 220 bij 240. Of heb je ook lits jumeaux voor eenpersoonsdekbedden?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Moeten er toch gewoon zijn in allerlei winkels maar wellicht onder de naam lits jumeaux.
Dekbedovertrekken van 180/200 zijn er niet als standaard maat.... Als je een bed van 180 bij 200 hebt, is het dekbed waarschijnlijk 240x200 of 240x220.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef Mixende_match het volgende:
2 persoonsbed. 160 x 200.
bed Hopen van ikea![]()
matras van ikea
en een heerlijke topper van ikea.
alleen ik ken helemaal geen dekbedovertrekken vinden van 180 x 200.
heb er nu 2 ooit gekocht. maar wil meer. maar nergens te vinden
is ruilen of 2e hands een optie?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:28 schreef Rick_dB het volgende:
Tweepersoons maar heb er geen ruk aan. Wil weer eenpersoons maar om nou nu nog nieuw spul in te gaan slaan..
Ziet er niet zo stevig uit. Vanuit dit oogpunt.quote:
Twee losse matrassen naast elkaar, die fout maak ik echt nooit meer, om gek van te worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:19 schreef Walter81 het volgende:
Mijn bed is ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Maar dan met een hoger hoofdbord, en een voetbord. Plus bijbehorend bankje.
M'n onderste 2 matrassen liggen goed stil, alleen de 2 toppers schuiven steeds weg.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Twee losse matrassen naast elkaar, die fout maak ik echt nooit meer, om gek van te worden.
anti-slip mat ertussen doet ook wonderen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
M'n onderste 2 matrassen liggen goed stil, alleen de 2 toppers schuiven steeds weg.
(en heb nog niemand gevonden om de topper naast mij 's nachts vast te houden d.m.v. haar lichaamsgewicht)
Als je er iets omheen doet kun je ze bij elkaar houden, dan is het met slapen wel relaxed, maar die gleuf in het midden ontwijken als je ligt te batsen daar stoorde ik me dan nog wel aan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
M'n onderste 2 matrassen liggen goed stil, alleen de 2 toppers schuiven steeds weg.
(en heb nog niemand gevonden om de topper naast mij 's nachts vast te houden d.m.v. haar lichaamsgewicht)
Nice! Helaas gaat dat never nooit niet in mijn kamer passen! Dat bed is haast zo groot als mijn kamer zelfquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:53 schreef Salatrel het volgende:
de malm van ikeamaatje 140x200 met een dekbed van 200x200
Geil. Kan goed gebruikt worden voor bondagequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:21 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nice! Helaas gaat dat never nooit niet in mijn kamer passen! Dat bed is haast zo groot als mijn kamer zelf
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Best klein, maar: spijlen
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Geil. Kan goed gebruikt worden voor bondage![]()
het onderstel wordt d.m.v. het hoofd- en voetbord bij elkaar gehouden. Dat is het probleem niet. Kan ik dan tussen het bovenste matras en de toppers een anti-slipmat leggen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je er iets omheen doet kun je ze bij elkaar houden, dan is het met slapen wel relaxed, maar die gleuf in het midden ontwijken als je ligt te batsen daar stoorde ik me dan nog wel aan.
Sowieso heb ik er vrijwel geen last van als iemand naast me beweegt, ik slaap diep en weeg veel meer dan een vrouw. Maar andersom kan ik me er wel iets bij voorstellen, want ik draai me echt 1000x per nacht om en dan veert de andere kant vast wel. Ik heb geen verstand van matrassen maar het zal vast ook veel uitmaken wat voor soort matras je hebt. Bij dat ding wat ik nu heb kun je aan de ene kant trampolinespringen en dan merk je aan de andere kant niets. Ik heb wel eens op matrassen gelegen waarbij het juist zo erg is dat als je rechtop gaat zitten of je uit bed stapt je naast je iemand al ziet bewegen, daar word ik echt paranoïde van omdat ik dan weet dat ik iemand echt een nacht wakker kan houden.![]()
![]()
Geen idee, ligt aan de materialen denk ik... loop de winkel eens binnen? Wij hadden een bandje om beide matrassen op 1/3 en op 2/3 van de matras, dat werkte ook wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:45 schreef Walter81 het volgende:
[..]
het onderstel wordt d.m.v. het hoofd- en voetbord bij elkaar gehouden. Dat is het probleem niet. Kan ik dan tussen het bovenste matras en de toppers een anti-slipmat leggen?
Tja, zoals ik al zei, ik slaap alleen, heb geen idee hoe het aanvoelt als er een ander naast ligt (heb het bed nog maar pas 2 weken in gebruik). T is een Velda boxspring.
Wat is de vrije hoogte van je bed dan? Lijkt alsof je met moeite op je zij kunt liggen namelijkquote:
Het is wel stevig hoor, het zit ook bevestigd aan de muren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:02 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ziet er niet zo stevig uit. Vanuit dit oogpunt.
OT: ik heb een twijfelaar(ik kon niet kiezengrapje!) met een tweepersoons dekbed, wat erg praktisch is als mn vriend komt slapen en wat echt heeeerlijk is als ik alleen slaap
Vrije hoogtequote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef martinus- het volgende:
[..]
Wat is de vrije hoogte van je bed dan? Lijkt alsof je met moeite op je zij kunt liggen namelijk![]()
En gebruik je daadwerkelijk die werkladder om er in te komen?
Wow!quote:
Deze dus, maar dan niet elektrischquote:
quote:Wij ook. Mijn vriend is lang en een buikslaperOp woensdag 22 september 2010 18:51 schreef Gesc het volgende:
Een boxspring van 160×220 (ik ben lang)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |