abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86850921
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik heb een boxspring bij de wehkamp gekocht en die bevalt mij erg goed, en vriendlief slaapt er ook prima op als hij hier is, maar inderdaad het is voor iedereen anders!
Heb jij zo'n serie van ongeveer 500 euro of van ongeveer 1000 euro?

Die van 500 euro is een binnenveringsmatras en die van 1000 euro is een pocketverenmatras en van wat ik heb begrepen is het eerste niet zo goed. In winkels heb ik alleen pocketveren uitgetest die bevielen vaak goed.

Bij de consumentenbond kwam de pocketveren matras van de wehkamp als ene hoogste uit de test.

[ Bericht 6% gewijzigd door dynamiet op 26-09-2010 02:29:26 ]
  zondag 26 september 2010 @ 09:19:23 #77
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_86852797
2 persoonsbed, 180 * 200, 2 aparte mattrassen en beide lattenbodems kunnen up and down dmv een druk op de knop :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_86974039
2 persoonsbed. 160 x 200.
bed Hopen van ikea O+
matras van ikea
en een heerlijke topper van ikea.

alleen ik ken helemaal geen dekbedovertrekken vinden van 180 x 200.
heb er nu 2 ooit gekocht. maar wil meer. maar nergens te vinden :?
~ Bonito La Risa ~
pi_86977989
2 persoons, 160x200
pi_86980292
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef Mixende_match het volgende:
bed Hopen van ikea O+
matras van ikea

Moeten er toch gewoon zijn in allerlei winkels maar wellicht onder de naam lits jumeaux. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86995706
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Moeten er toch gewoon zijn in allerlei winkels maar wellicht onder de naam lits jumeaux. ;)
180 bij 200 is klein toch? Geen lits jumeaux lijkt mij, dat is namelijk 220 bij 240. Of heb je ook lits jumeaux voor eenpersoonsdekbedden?
pi_87094420
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef Mixende_match het volgende:
bed Hopen van ikea O+
matras van ikea

Dekbedovertrekken van 180/200 zijn er niet als standaard maat.... Als je een bed van 180 bij 200 hebt, is het dekbed waarschijnlijk 240x200 of 240x220.

Zelf heb ik een boxspring van Tréca de Paris, 180x210 met een matras uit één stuk. En een heerlijk dekbed van 280x240 van de lichtste donssoort die er is. O+
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_87125646
Tweepersoons maar heb er geen ruk aan. Wil weer eenpersoons maar om nou nu nog nieuw spul in te gaan slaan..
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_87126780
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:28 schreef Rick_dB het volgende:
Tweepersoons maar heb er geen ruk aan. Wil weer eenpersoons maar om nou nu nog nieuw spul in te gaan slaan..
is ruilen of 2e hands een optie?
er zijn genoeg mensen die van 1persoons naar 2persoons gaan en het 1persoons dekbed overhebben. ff tijdje in een vacuümtas en een 1persoons dekbed is nog goed uit te wassen in je wasmachine.

alleen matras overnemen zou ik niet zo snel doen omdat je dat niet schoon kan maken.
pi_87143105
Hoogslaper:
Children of the night. What music they make.
pi_87145005
2 persoons van 160x 200, met twee eenpersoonsdekbedden (150 x 200) er op...
pi_87145724
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef DeHovenier het volgende:
Hoogslaper:
[ afbeelding ]
Ziet er niet zo stevig uit. Vanuit dit oogpunt.

OT: ik heb een twijfelaar(ik kon niet kiezen :') grapje!) met een tweepersoons dekbed, wat erg praktisch is als mn vriend komt slapen en wat echt heeeerlijk is als ik alleen slaap
pi_87161022
Mijn bed is ongeveer zo:

Maar dan met een hoger hoofdbord, en een voetbord. Plus bijbehorend bankje.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_87167375
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:19 schreef Walter81 het volgende:
Mijn bed is ongeveer zo:
[ afbeelding ]

Maar dan met een hoger hoofdbord, en een voetbord. Plus bijbehorend bankje.
Twee losse matrassen naast elkaar, die fout maak ik echt nooit meer, om gek van te worden. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_87168202
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Twee losse matrassen naast elkaar, die fout maak ik echt nooit meer, om gek van te worden. :D
M'n onderste 2 matrassen liggen goed stil, alleen de 2 toppers schuiven steeds weg.
(en heb nog niemand gevonden om de topper naast mij 's nachts vast te houden d.m.v. haar lichaamsgewicht :') )
[ afbeelding ]
pi_87170369
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:06 schreef Walter81 het volgende:

[..]

M'n onderste 2 matrassen liggen goed stil, alleen de 2 toppers schuiven steeds weg.
(en heb nog niemand gevonden om de topper naast mij 's nachts vast te houden d.m.v. haar lichaamsgewicht :') )
anti-slip mat ertussen doet ook wonderen.
pi_87170988
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 14:06 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Als je er iets omheen doet kun je ze bij elkaar houden, dan is het met slapen wel relaxed, maar die gleuf in het midden ontwijken als je ligt te batsen daar stoorde ik me dan nog wel aan.

Sowieso heb ik er vrijwel geen last van als iemand naast me beweegt, ik slaap diep en weeg veel meer dan een vrouw. Maar andersom kan ik me er wel iets bij voorstellen, want ik draai me echt 1000x per nacht om en dan veert de andere kant vast wel. Ik heb geen verstand van matrassen maar het zal vast ook veel uitmaken wat voor soort matras je hebt. Bij dat ding wat ik nu heb kun je aan de ene kant trampolinespringen en dan merk je aan de andere kant niets. Ik heb wel eens op matrassen gelegen waarbij het juist zo erg is dat als je rechtop gaat zitten of je uit bed stapt je naast je iemand al ziet bewegen, daar word ik echt paranoïde van omdat ik dan weet dat ik iemand echt een nacht wakker kan houden. :') :') :')
pi_87171285
Ik heb ook een Hemnes van de Ikea! Ideaal. Bovendien zitten er 3 lades onder, die ook zo'n 70cm diep zijn dus maak je optimaal gebruik van de ruimte!
pi_87172024
de malm van ikea :P maatje 140x200 met een dekbed van 200x200
pi_87173066
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:53 schreef Salatrel het volgende:
de malm van ikea :P maatje 140x200 met een dekbed van 200x200
Nice! Helaas gaat dat never nooit niet in mijn kamer passen! Dat bed is haast zo groot als mijn kamer zelf :')

Ik heb deze:

Best klein, maar: spijlen O+
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_87173143
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:21 schreef Merel- het volgende:

[..]

Nice! Helaas gaat dat never nooit niet in mijn kamer passen! Dat bed is haast zo groot als mijn kamer zelf :')

Ik heb deze:

[ afbeelding ]

Best klein, maar: spijlen O+
Geil. Kan goed gebruikt worden voor bondage _O_ :9~
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_87173203
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:23 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Geil. Kan goed gebruikt worden voor bondage _O_ :9~
:9~
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_87174063
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je er iets omheen doet kun je ze bij elkaar houden, dan is het met slapen wel relaxed, maar die gleuf in het midden ontwijken als je ligt te batsen daar stoorde ik me dan nog wel aan.

Sowieso heb ik er vrijwel geen last van als iemand naast me beweegt, ik slaap diep en weeg veel meer dan een vrouw. Maar andersom kan ik me er wel iets bij voorstellen, want ik draai me echt 1000x per nacht om en dan veert de andere kant vast wel. Ik heb geen verstand van matrassen maar het zal vast ook veel uitmaken wat voor soort matras je hebt. Bij dat ding wat ik nu heb kun je aan de ene kant trampolinespringen en dan merk je aan de andere kant niets. Ik heb wel eens op matrassen gelegen waarbij het juist zo erg is dat als je rechtop gaat zitten of je uit bed stapt je naast je iemand al ziet bewegen, daar word ik echt paranoïde van omdat ik dan weet dat ik iemand echt een nacht wakker kan houden. :') :') :')
het onderstel wordt d.m.v. het hoofd- en voetbord bij elkaar gehouden. Dat is het probleem niet. Kan ik dan tussen het bovenste matras en de toppers een anti-slipmat leggen?
Tja, zoals ik al zei, ik slaap alleen, heb geen idee hoe het aanvoelt als er een ander naast ligt (heb het bed nog maar pas 2 weken in gebruik). T is een Velda boxspring.
[ afbeelding ]
pi_87174502
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:45 schreef Walter81 het volgende:

[..]

het onderstel wordt d.m.v. het hoofd- en voetbord bij elkaar gehouden. Dat is het probleem niet. Kan ik dan tussen het bovenste matras en de toppers een anti-slipmat leggen?
Tja, zoals ik al zei, ik slaap alleen, heb geen idee hoe het aanvoelt als er een ander naast ligt (heb het bed nog maar pas 2 weken in gebruik). T is een Velda boxspring.
Geen idee, ligt aan de materialen denk ik... loop de winkel eens binnen? Wij hadden een bandje om beide matrassen op 1/3 en op 2/3 van de matras, dat werkte ook wel.
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:05:42 #100
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_87174901
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:05 schreef DeHovenier het volgende:
Hoogslaper:
[ afbeelding ]
Wat is de vrije hoogte van je bed dan? Lijkt alsof je met moeite op je zij kunt liggen namelijk ;)

En gebruik je daadwerkelijk die werkladder om er in te komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')