sorry 160cm twijfelaar? Ik vind een twijfelaar om en nabij de 120 cm. Het twijfelt tussen een 1 persoonsbed (90cm) en wat tot een aantal jaar een normaal 2 persoonsbed was (140cm).quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:19 schreef saaw het volgende:
Wij hebben 2 losse boxsprings van 90X210 aan elkaar vast en met een los dun matrasje/matje erop.
Toen ik vroeger een kleine slaapkamer had [en nog niet samenwoonde] had ik een twijfelaar boxspring van 160x200 en dat was opzich ook prima om samen in te slapen maar nu hebben we een lekker grote slaapkamer en ik vind het ook heerlijk om overdwars in bed te liggen als mn lief er niet is.
ik had zoiets als bed.zijn tegenwoordig mooie tekoop bij de ikea: de hemnes(zie hieronder):quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
Er zijn ook bedden met een schuidlade eronder die wanneer je hem uitschuift op dezelfde hoogte komt als het bed.
Die bedoel ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:14 schreef loecje het volgende:
[..]
ik had zoiets als bed.zijn tegenwoordig mooie tekoop bij de ikea: de hemnes(zie hieronder):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
een 1 en 2persoons bed dus:D
inmiddels verkocht, ben nu dus ff bedloos(ff kijken of ik op korte termijn een andere kamer kan huren, dan pas een ander bed kopen). ik neig naar deze in 140:
[ afbeelding ]
Maak je jezelf vast met spanbanden ofzo? Anders val je er continu uit lijkt me.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:08 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een simpel bed van 180 bij 70(denk ik zo) 1 persoons.
Slaapkamer is 5m2 dus een 2 persoons gaat al niet.(Mede door de schuine wand die ik heb)
Zo heette het ding nou eenkeer, kan ik verder ook niks aan doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 05:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
sorry 160cm twijfelaar? Ik vind een twijfelaar om en nabij de 120 cm. Het twijfelt tussen een 1 persoonsbed (90cm) en wat tot een aantal jaar een normaal 2 persoonsbed was (140cm).
Als 160 al twijfelaar is dan lig ik volgens mij op een eenpersoons met mijn 140cm bed.
Dat bed stond trouwens ook in mijn studentenkamers die nooit kleiner waren dan 16m2.
hatsiekiedee http://nl.wikipedia.org/wiki/Twijfelaar_(bed)
Ja dat moet gewoon, zo'n groot dekbedquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:54 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Maak je jezelf vast met spanbanden ofzo? Anders val je er continu uit lijkt me.
Ik heb 160x200. En een dekbed van 240x220
een bed/matras moet je testen, niet zomaar ff eentje kopen omdat iemand anders hem lekker vind liggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:24 schreef dynamiet het volgende:
Iemand ervaring met de boxsprings van Wehkamp? zoals deze: Wehkamp
Idd ik heb al verschillende bedden uitgetest maar meestal kost een boxspring van 180x220 al snel rond de 1000¤ en dit is wel erg goedkoop! Jammer genoeg kan ik hem nergens uittestenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:02 schreef loecje het volgende:
[..]
een bed/matras moet je testen, niet zomaar ff eentje kopen omdat iemand anders hem lekker vind liggen.
iedereen is anders enzo
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef drumminggod het volgende:
Wat vind jij het praktisch nut van elektrisch verstelbaar?
Luxequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:55 schreef klipper het volgende:
[..]
Natuurlijk is het luxe, maar ik hou van luxe.
Ik heb een boxspring bij de wehkamp gekocht en die bevalt mij erg goed, en vriendlief slaapt er ook prima op als hij hier is, maar inderdaad het is voor iedereen anders!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:24 schreef dynamiet het volgende:
Iemand ervaring met de boxsprings van Wehkamp? zoals deze: Wehkamp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |