Dat dus. Zodra mijn vriend eruit is dan, anders ligt het zo ongemakkelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:00 schreef Deurklink2010 het volgende:
180*220, kan ik 's nachts ook dwars liggen![]()
![]()
zelfde klacht hier, daarom duzz mijn vraag (maar geen ruimtequote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef Anne het volgende:
- - maar dat is veel te warm in de zomer met zijn tweetjes.
M'n vriendje vond mijn-en-zijn zaterdagse slaapnest (100 x 200 m, in mijn studentenkamer van 8m2 waar alles in moet) krap, en dacht toen aan een enquete. Dit is de enquete.quote:
Even een serieuze vraag, wat voor effect heeft dat met neuken?quote:
1x stoten en je blijft een uur gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag, wat voor effect heeft dat met neuken?
Het is wat zwaarder, bed werkt zeg maar meer tegen dan mee. Maar dat is alleen bij bepaalde stasndjes zo.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag, wat voor effect heeft dat met neuken?
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Merel- het volgende:
Een 1 persoonsbed![]()
Maar wel met spijlen
Wat vind jij het praktisch nut van elektrisch verstelbaar?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef klipper het volgende:
180 x 210 (2 x 90 x 210)
Elektrisch verstelbaar
Maar toegevoegde waarde van dit topic ontgaat me een beetje![]()
Of is het om te kijken welke maten er allemaal verkrijgbaar zijn?
Dat ik de afstandbediening van het nachtkastje pak en het bed in iedere gewenste stand kan zetten die ik wil zonder eerst mijn bed uit te komen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:40 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Wat vind jij het praktisch nut van elektrisch verstelbaar?
Nouja. Ik vind het een beetje overbodige luxequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat ik de afstandbediening van het nachtkastje pak en het bed in iedere gewenste stand kan zetten die ik wil zonder eerst mijn bed uit te komen.
Ideaal wanneer je bijvoorbeeld ziek bent, een boek in bed leest of een ontbijtje in bed nuttigt.
Je gebruikt het niet iedere dag, maar gemak dient de mens, zeker doordat de afstandsbediening verschilende standen opslaat in zijn geheugen, het is dus werkelijk een druk op de knop.
Natuurlijk is het luxe, maar ik hou van luxe.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:53 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Nouja. Ik vind het een beetje overbodige luxe. Ontbijt Wervik aan tafel. En een beetje moeite doen als ik ziek ben moet ik er maar voor over hebben
Een goed waterbed kan echt wel tegen wilde hete ongeremde liefdesspelletjes, als je waterbed daar niet tegen kan had je misschien wat langer moeten doorsparen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:54 schreef EvanStone het volgende:
Waterbed, 2-persoons.
En heb natuurlijk een bank voor het geval dat.
is idd wel lekker makkelijk. als ik nu een boek wil lezen prop ik eerst wat kussens achter mn rug en dan nog even 5 minuten goed leggen en dan kan ik eindelijk lezen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:51 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat ik de afstandbediening van het nachtkastje pak en het bed in iedere gewenste stand kan zetten die ik wil zonder eerst mijn bed uit te komen.
Ideaal wanneer je bijvoorbeeld ziek bent, een boek in bed leest of een ontbijtje in bed nuttigt.
Je gebruikt het niet iedere dag, maar gemak dient de mens, zeker doordat de afstandsbediening verschilende standen opslaat in zijn geheugen, het is dus werkelijk een druk op de knop.
Het is eigenlijk hetzelfde als een vaatwasser, nodig heb je het niet maar het geeft wel gemak.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |