quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Bearke is vorige week donderdag, nadat de dierenarts er 100% van overtuigd was dat het FIP was (door het vocht in de buik wat stroperig was in samenhang met alle gevonden bloedwaarden), meteen ingeslapen. Hij lag rustig in zijn meegebrachte slaapmandje te spinnen toen de dierenarts achter hem staande de dodelijke injectie gaf en is, terwijl ik hem aaide en hij me aankeek, weggezakt tot hij nooit meer wakker zou worden. De volgende morgen hebben we hem naar het dierencrematorium gebracht waar we hem aan het einde van de week weer gaan ophalen. Hij is 12 jaar en iets meer dan 3 maanden oud geworden.![]()
Lijkt me een boefje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bellefleur, wordt over een paar weken 18
Veel sterkte trovey.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Bearke is vorige week donderdag ingeslapen. Hij is 12 jaar en iets meer dan 3 maanden oud geworden.![]()
Hugsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Bearke is vorige week donderdag, nadat de dierenarts er 100% van overtuigd was dat het FIP was (door het vocht in de buik wat stroperig was in samenhang met alle gevonden bloedwaarden), meteen ingeslapen. Hij lag rustig in zijn meegebrachte slaapmandje te spinnen toen de dierenarts achter hem staande de dodelijke injectie gaf en is, terwijl ik hem aaide en hij me aankeek, weggezakt tot hij nooit meer wakker zou worden. De volgende morgen hebben we hem naar het dierencrematorium gebracht waar we hem aan het einde van de week weer gaan ophalen. Hij is 12 jaar en iets meer dan 3 maanden oud geworden.![]()
Sterkte trovey.....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Nog veel sterkte Trovey,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
Bedanktquote:
Bedanktquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:48 schreef ausweiss het volgende:
[..]
Nog veel sterkte Trovey,
Had denk over je bericht heen gelezen.
Bedankt voor je tips op mijn bericht.
Typisch een ""oude katten" koppie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:43 schreef Ole het volgende:
Hier zie je ook dat ie echt grooooot is
[ afbeelding ]
Wat leuk dat ie er nog is!, en hoe!.... Greys x!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:16 schreef Greys het volgende:
15
En het was een slakkentempo-'sprintje', maar de oren wapperden
Foto gemaakt door user Multiply.
[ afbeelding ]
Boh! Buzzzzzerd! Long time!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:22 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Wat leuk dat ie er nog is!, en hoe!.... Greys x!
Op naar de 19quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bellefleur, wordt over een paar weken 18
Japie van bijna 18 eet zijn buikje weer rond sinds de kleintjes er zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Op naar de 19. Ze is wel langzaam aan het afvallen, maar verder werkt alles nog en eet en drinkt ze normaal. Ik denk wel dat de kans klein is dat ze 2013 haalt.
Wat een leukerdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Onze oude dame wordt dit jaar 13.
Ze slaapt vooral veel en lijkt soms een beetje stijf als ze lang heeft gelegen. Maar verder lijkt ze nog prima in orde
[ afbeelding ]
Aaaaah wat een leukerd!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Onze oude dame wordt dit jaar 13.
Ze slaapt vooral veel en lijkt soms een beetje stijf als ze lang heeft gelegen. Maar verder lijkt ze nog prima in orde
[ afbeelding ]
Hebben jullie hem ook al bijna 18 jaar dus? Lijkt me zo bijzonder.. om zo'n groot deel van je eigen leven mee te maken met een huisdier.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Japie van bijna 18 eet zijn buikje weer rond sinds de kleintjes er zijnen hij is er veel actiever door geworden. We gaan hier nog steeds voor de 20+ hoor!
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:39 schreef Garbageman het volgende:
Mijn vriendin heeft van dit 10 jaar oude één oogige monster gisteren een muisje gekregen
[ afbeelding ]
Die hondenshow...was dat toevallig de Catherinedag?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Naar is dat he![]()
Chico gaat juist weer goed, het goede weer doet wonderen.
Hij huppelt en speelt en eet goed en slaapt lekker en is ook niet meer stram.
Wel heel mager, maar hij eet echt prima, en poept en plast ook goed ( en nog steeds zindelijk ook).
We waren gisteren op een soort van hondenshow, en de jongste aanwezige hond was een nakomeling van Chico![]()
Chico is de vader van Jacky, die weer de moeder is van Gizmo, die de moeder is van Sheila, die weer de moeder is van de pup.
Dat is toch best bijzonder he![]()
Kijk ze samen:
[ afbeelding ]
Morgen is Chico alweer 14.5![]()
![]()
Yups!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:55 schreef Patapon het volgende:
[..]
Die hondenshow...was dat toevallig de Catherinedag?
Sweet!quote:Op maandag 23 juli 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Naar is dat he![]()
Chico gaat juist weer goed, het goede weer doet wonderen.
Hij huppelt en speelt en eet goed en slaapt lekker en is ook niet meer stram.
Wel heel mager, maar hij eet echt prima, en poept en plast ook goed ( en nog steeds zindelijk ook).
We waren gisteren op een soort van hondenshow, en de jongste aanwezige hond was een nakomeling van Chico![]()
Chico is de vader van Jacky, die weer de moeder is van Gizmo, die de moeder is van Sheila, die weer de moeder is van de pup.
Dat is toch best bijzonder he![]()
Kijk ze samen:
[ afbeelding ]
Morgen is Chico alweer 14.5![]()
![]()
Ik ken het nieuwe vrouwtje van Magick, en die lijkt een beetje op Chico vandaar dat ik dat dacht.quote:
Oh wat leuk, ik ken Catherine al heel lang, Magick dr papa Storm ken ik ook goed en Magick heb ik altijd een bijzondere hond gevonden. Ik heb nog overwogen haar te adopteren, maar mijn roedel was niet de juiste plek voor haar. Ik ben heel blij dat ze een goed huis gevonden heeft nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:25 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik ken het nieuwe vrouwtje van Magick, en die lijkt een beetje op Chico vandaar dat ik dat dacht.
Erg slecht....slaapt heel veel, kan niet meer zo goed lopen en heeft hulp nodig bij het opstaan. Dinsdag moeten de Coons voor hun APK en dan gaan we met de DA overleggen om hem in te laten slapen.....quote:
Leuk is dat om te zien hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Hier is de ouwe bok ook nog steeds dik de baas over de drie jonkies
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:56 schreef Patapon het volgende:
Mijn dochter wil er erg graag bij zijn en die kan niet eerder.
Tis haar broer, toen ze 7 was wilde ze een broertje. Ik was toen alleenstaande moeder en heb me eruit weten te bluffen door te zeggen een hondje of een broertje. Gelukkig koos ze een hondje die ze vanaf toen broer heeft genoemd.
Nu hebben nog een week om hem te knuffelen en te verwennen....(god wat moeilijk, daar komen de tranen weer...)
kat van 18,5quote:Op maandag 17 december 2012 19:05 schreef Panthera1984 het volgende:
Veel drinken, slechte vacht en veel spugen kunnen symptomen zijn van slecht functionerende nieren. Kan met urine getest worden geloof ik. Als je even belt hoef je misschien niet met 'oude heer' (kat of hond?) naar de dierenarts maar kan een bekertje urine misschien al aangeven of dat het is.
Als het nierfalen is dan gewoon aan het nierdieet en de fortekor/benakor. Krijgt hier mijn oudste poes Emily ook (ruim, 17,5) en daar doet ze het fantastisch op. Andere katten met nierfalen die ik gehad heb knapten ook helemaal er van op, niet meer misselijk en de eetlust komt weer terug, echt een aanrader om ze het leven aangenamer te maken. Tickel van ruim 14 eet ook gewoon mee van het nierdietvoer, is prima als ze wat ouder worden en Conchita de chihuahua van ruim 12,5 zit er al jaren aan(dieet en fortekor/benacor) omdat haar nierwaarden iets te hoog waren, nu heeft ze een hartruisje en het werkt ook meteen om haar hart te ontzien. Gewoon grootverpakking hier, even wat duurder maar per tablet een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef Ole het volgende:
Donderdag naar de dierenarts. Even laten checken. En misschien kan hij/zij hem wel een vitaminepreparaat geven of zo
ook hier, Sonic de kat van 18 is onze pup Cooper (een Samoyed van 6 manden) aan alle kanten de baas en loopt langs Cooper met een houding van "wat moet je nu blaag, ik heb in mijn 18 jaar met wilde katten, opossums en haviken gevochten dus kom maar op....)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Hier is de ouwe bok ook nog steeds dik de baas over de drie jonkies
Mijn moeder had ooit een hond die nogal vaak ziek was. Maar elke keer als we bij de dierenarts waren geweest leefde ze weer een tijdje helemaal op! Dan had hij haar weer één of andere injectie gegeven met een pepmiddel of zoquote:
Ohhhhhquote:Op donderdag 20 december 2012 09:32 schreef Limi het volgende:
Oh-oh attendeerde me op dit topic, bij deze meld ik me met mijn oude dame aan![]()
Wat een lieve foto's komen hier voorbij!
Dice is een duitse doggendame die in februari 10 jaar wordt. Ze krijgt inmiddels wat moeite met opstaan en haar achterhand begint wat te zwalken, m.n. als ze te snel wil kan dat niet meer. Ze wordt inmiddels behoorlijk star in haar denkpatroon. Een rondje de andere kant op wandelen bijvoorbeeld, wil ze niet meer. Houdt vast aan haar structuur en ritme en heeft er veel moeite mee als daar van afgeweken wordt.
Even gek doen en speeltjes verzameld op haar dekentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx, tis ook zo'n lieverdquote:Op donderdag 20 december 2012 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhhhhhWat is Dice tof en mooi.
Om van te smeltenquote:Op woensdag 19 december 2012 01:34 schreef oh-oh het volgende:
Bestaat dat?
Als hij de stress van de da niet erg vindt kan een check-up natuurlijk nooit kwaad.
Mijn gouwe ouwe, Chico, is volgende week alweer 14 jaar en 11 maanden oud![]()
Vorige winter ging het echt heel slecht met hem, ik had niet durven dromen dat we nog zo een fijn jaar samen zouden hebben![]()
Ik draag hem wat sneller, en ik kleed hem wat dikker aan, maar dat is allemaal geen enkel probleem.
[ afbeelding ]
Hij vindt het heerlijk in de draagtas
Liefff!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:37 schreef Eisoep het volgende:
Mijn lieve flatcoated retriever kruising Thera van 11,5 jaar alweer.
Wat een grijze snoet heeft ze hea![]()
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was wel een hele toer hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef Ole het volgende:
Donderdag naar de dierenarts. Even laten checken. En misschien kan hij/zij hem wel een vitaminepreparaat geven of zo
Dus relatief goed nieuws... Nooit leuk als er wat is met die oudjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Het was wel een hele toer hoorHelemaal nagekeken. Eerste bloeduitslagen zijn binnen, en alles wijst op schildklierprobleem. Uitslag daarvan moet nog binnenkomen.
Gelukkig geen suiker of nierfalen. Schildklier is goed te behande;en.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik hoop dat je jouw poesje nog een jaartje of wat bij je kan houden...
voor als je niet terugleest, mijn poes van 18,5 is 3 december net ingeslapen...![]()
Sweet! 10 jaar is toch ontzettend oud voor een Duitse Dog?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:32 schreef Limi het volgende:
Oh-oh attendeerde me op dit topic, bij deze meld ik me met mijn oude dame aan![]()
Wat een lieve foto's komen hier voorbij!
Dice is een duitse doggendame die in februari 10 jaar wordt. Ze krijgt inmiddels wat moeite met opstaan en haar achterhand begint wat te zwalken, m.n. als ze te snel wil kan dat niet meer. Ze wordt inmiddels behoorlijk star in haar denkpatroon. Een rondje de andere kant op wandelen bijvoorbeeld, wil ze niet meer. Houdt vast aan haar structuur en ritme en heeft er veel moeite mee als daar van afgeweken wordt.
Even gek doen en speeltjes verzameld op haar dekentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik hoop dat je jouw poesje nog een jaartje of wat bij je kan houden...
voor als je niet terugleest, mijn poes van 18,5 is 3 december net ingeslapen...![]()
Lekker ding, kijkt nog wel ondeugend uit zijn oogjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
lurk af en toe mee dus hier dan ook maar even een foto van Sonic.
nog 3 weken en dan mag hij stemmen!!
[ afbeelding ]
Ohw een rottie toch? wat glimt ze nog mooi! Super! Het dametje/heertje recht ziet er wel super vertederend uit, wat een mooie tekening!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Sweet! 10 jaar is toch ontzettend oud voor een Duitse Dog?
De dame links is maar twee maanden jonger maar begint al te wennen aan die kleine etterbak rechts.
[ afbeelding ]
Zo voorstelbaar he.Als ik al kom bij het dierenasiel, of zie advertenties, heb ik meer moeite met de oudjes als de puppies en kittens; die vinden vaak wel een plekje. De oudjes niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:36 schreef senesta het volgende:
Ik vind al die ouwtjes geweldig, ik ben zo blij dat het topic weer lekker loopt want de bekkies hier raken me vaak nog meer dan kittens en puppies. Koesteren moeten we ze, de oude mannen en vrouwtjes. Ik mis mijn oude kerel echt nog zo vaak
Yep, voor haar 9.5 jaar ziet ze er nog goed uit en ze heeft nog een goede conditie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:33 schreef Limi het volgende:
Ohw een rottie toch? wat glimt ze nog mooi! Super! Het dametje/heertje recht ziet er wel super vertederend uit, wat een mooie tekening!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |